delus502 Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2012 Witam, Seat leon dostał przy 180 km/h spadek mocy. Tryb awaryjny nie włączył się, tak samo jak podczas robienia logów dynamicznych. Leon 1.9 tdi 130 km, pompowtryski. Logi: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84538.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84539.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84540.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84541.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84542.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84543.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/danieldeluga_84544.html Czy coś widać z logów? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel316i Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2012 Turbina pompuje za duże ciśnienie, jest 1.5-2.0 bar a powinno być ok 1,3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #3 Napisano 14 Maja 2012 Czym to może być spowodowane? N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 14 Maja 2012 Może być nieszczelność na wężykach, walnięty n 75 albo zawalone turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #5 Napisano 22 Czerwca 2012 Witam, turbina wyczyszczona. Proszę o analizę. Błędy VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 1M - Seat Leon Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 KJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4888 Coding: 00002 Shop #: WSC 67320 XXXXXXXXXXXXXXXXX SEZ7Z0B1528392 1 Fault Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 K Component: ASR FRONT MK60 0103 Coding: 0022017 Shop #: WSC 00001 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 1M0 820 043 E Component: 1M-CLIMATRONIC X0702 Coding: 00043 Shop #: WSC 06403 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 1M0 920 822 D Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03 Coding: 05124 Shop #: WSC 67320 XXXXXXXXXXXXXXXXX SEZ7Z0B1528392 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 06441 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 F Component: 9V Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 06403 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1M0 035 186 K Component: Radio GRO 1 24 Coding: 00401 Shop #: WSC 06403 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Logi: Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89199.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89200.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89201.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89202.html Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89203.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89204.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89205.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89206.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89207.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89208.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e466500_89209.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2012 Geometria przycina się w turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #7 Napisano 22 Czerwca 2012 Geometria przycina się w turbinie. Czyli czyszczenie nic nie dało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #8 Napisano 22 Czerwca 2012 Odepnij sztangę na zawleczce do tej krótkiej dźwigienki i rozłącz je, włącz tryb BS011, wówczas silnik zwiększy obroty, a ty palcami sprawdź czy ta krótka dźwigienka porusza się bez zacięć. Musi chodzić tak luźno, jakby nie była z niczym połączona wewnątrz. Jeśli czujesz minimalny opór w jakimś miejscu to słabo się postarałeś z czyszczeniem... Zaobserwuj również jak pracuje gruszka na BS011. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach