Skocz do zawartości
bolsfanwk

1.9 tdi passat b5 nasadka do odkręcenia koła pasowego z wału silnika z przodu

Rekomendowane odpowiedzi

NIe będę w to wnikać zakładałem cały zestaw SKFa załozyłem nową śrubę i też 20mm być może wina nasadek a posiadam King tona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda w ASO nie pracowalem ale troche tych VW przez moje rece sie przewinelo i nigdy nie potrzebowalem 20mm nasadki. Instrukcje serwisiwe swoja droga ale mnie w szkole (nie w warsztacie) uczyli ze pasek mozna zalozyc ponownie ale w ten sam sposob jak wczesniej.

 

Wojtku, nie nie ma zadnego pierscienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja co prawda w ASO nie pracowalem ale troche tych VW przez moje rece sie przewinelo i nigdy nie potrzebowalem 20mm nasadki. Instrukcje serwisiwe swoja droga ale mnie w szkole (nie w warsztacie) uczyli ze pasek mozna zalozyc ponownie ale w ten sam sposob jak wczesniej.

 

Wojtku, nie nie ma zadnego pierscienia.

Z czego co pamiętam czasy tech.mechanicznego to paski klinowe można zakładać wielokrotnieo ile nie są zniszczone a rozrządu nie powinno się ponownie zakładać.Nawet gdzieć jest opinane w ksiązce jak znajdę to zrobię skana.Ja jak robie samochody i jest coś grzebane przy rozrządzie to zalecam wymianę paska rozrządu tym bardziej że sam pasek jest stosunkowo tani. Jak robie kpl rozrząd to zalecam wymianę zimmeringów nawet jak nie cieknie.Zależy jak kto podchodzi do roboty :-D

Edytowane przez martyna13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam 19 jest tam a kupować tylko firmową śrubę jak masz blisko to w serwisie kosztują ok 20 zł przynajmniej tyle w gdańsku pół roku temu chcieli , co do kleju to raczej się go tam nie stosuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko mogę życzyć powodzenia bez odsuwania przodu, a co najważniejsze to do czego chcesz się dostać będzie mało dostępne, odsunąć przód z małym piwkiem zajmuje 45min. Piszesz też, że miałeś problem z zamontowaniem pompy wtryskowej bo odkręciłeś srubę centralną zamiast trzech mocujących koło zębate i dlatego miałeś problem, tej śruby centralnej się nie rusza w tym rodzaju pomp dobrze że nie była to VP44 bo byś musiał wyskoczyć z paru zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam już nasadkę 19 i 20 mm :)

 

i Panowie powiedzcie czy napewno trzeba tą śrubę którą przykręca się koło pasowe kupić nową ?

szukałem na allegro i nie widzę nigdzie nowych takich śrub,

może można starą przykręcić ?

czy tam jednak jest jakiś nietypowy gwint w który ta śruba wkręca się jednorazowo ?

może mi ktoś znaleść aukcję z taką śrubą na wał na allegro ?

 

śruba zakupiona, klej zakupiony, jutro się chyba za wymianę wezmę :D

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności