Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na postoju pewnie jest tak samo :-) Czyli moje obawy zostały rozwiane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo samo koło szlak trafił i lata albo sprężarka zdechła ... Powiedz jeszcze czy jak terkocze to chłodzi ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To glowa pod maskę i posadz kogoś w aucie kto klepnie AUTO a ty od strony pasażera zerknij czy sprzeglo nie lata , jest cień szansy ze sprezarka żyje ... Nie pamiętam dokładnie konstrukcji ale sprzegielko jest lozyskowane możliwe ze sie rozsypalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój problem z klimatyzacją jest następujący: Passat B4 (1996), dwa lata temu sprawdzana była szczelność (podobno szczelny) i napełniono mi układ. Teraz gdy załączam klimę nie słychać charakterystycznego pyknięcia i nie odczuwa się innego dźwięku pracy silnika, podjechałem do mechanika (bo do speca od klimy mam dalej) i powiedział że na pewno brak gazu i dlatego nie załącza się sprzęgiełko. Czy to jest możliwe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mój problem z klimatyzacją jest następujący: Passat B4 (1996), dwa lata temu sprawdzana była szczelność (podobno szczelny) i napełniono mi układ. Teraz gdy załączam klimę nie słychać charakterystycznego pyknięcia i nie odczuwa się innego dźwięku pracy silnika, podjechałem do mechanika (bo do speca od klimy mam dalej) i powiedział że na pewno brak gazu i dlatego nie załącza się sprzęgiełko. Czy to jest możliwe ?

Witam tak jest to możliwe nieszczelność może pojawić się w każdej chwili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Patryk napisał , układ może Sie rozszczelnic w każdej chwili ,proponuje zrobić badanie szczelnosci azotem ,wiem.stara metoda lecz nie inwazyjna , wszelkie środki na bazie kontrasu zapychaja a nie uwierze ze klimiarze zrobią plukanie min .3razy układu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedż Patrykowi i tomascor,ja rozumniem że ma prawo się rozszczelnić w każdej chwili, ale koledzy chodzi mi o to czy ten brak gazy ma wpływ na to że nie słychać tego pykniecia sprzegiełka,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio z klimą mam same kłopoty po nabiciu pochodzi ze trzy dni i po czynniku chłodzącym.Żadnych wycieków nie ma. ostatnio mechanicy stwierdzili że zaworkiem ucieka (tym z wysokim ciśnieniem) pytanie: Czy zaworkiem jest w stanie uciec 600g czynnika bez mojej wiedzy w ciągu 3 dni?

 

Czy może uciekać czynnik przez zaworki nawet wtedy gdy klima nie jest używana?

 

i czy ten zaworek można wymienić w B5 FL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedż Patrykowi i tomascor,ja rozumniem że ma prawo się rozszczelnić w każdej chwili, ale koledzy chodzi mi o to czy ten brak gazy ma wpływ na to że nie słychać tego pykniecia sprzegiełka,
Tak ma wpływ bo czujnik nie wykrywa ciśnienia w układzie i dlatego się nie włącza. A wentylator od klimy działa ??? Edytowane przez Kyrpek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam padła mi sprężarka klimy. Opiłki wywaliło na cały układ.

Kupować używke czy regenerowaną?

Czy podejdzie np kompresor od B5fl?

Jakie ceny używek i regenerowanych i na co zwracać uwagę przy zakupie?

Z góry dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w fl byly inaczej mocowane przewody do sprezarki wiec szukaj takiej samej jak masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo używki od fl mogą być dużo młodsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda bo używki od fl mogą być dużo młodsze...
Powiem ci tak też zmieliło mi sprężarkę udało mi się kupić w bardzo dobrym stanie za 140 zł z uszkodzonym łożyskiem na kole pasowym po wymianie koła z mojej starej zmielonej sprężarki śmiga jak nowa, po prostu trzeba poszukać a wcześniej zakładałem niby dobra za 350 zł i nawet ciśnienia nie robiła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy proszę o poradę czy wtarto czepiać się takiego objawu czy nie.

A mianowicie podczas rozgrzanego silnika i po włączeniu klimy czuje drżenie samochodu (od czasu do czasu)- nie są silne ale jednak odczuwalne po włączeniu na ECON drżenie ustaje.

Teraz pytanie czy w paskach jest to normalne czy szukać przyczyny.

VAG -> 0 błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko,co rok musze nabijac klimatyzacje czy to jest normalne i jeszcze jedna sprawa strasznie swiszczy mi jeden wentylator gdy jest włączony nadmuch lub klima na najwiekszą moc, ten od strony pasazera przy dzwiach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Pytanie mam. W tamtym roku z dnia na dzień przestała mi działać sprężarka klimatyzacji. Myślałem że koniec czynnika więc pojechałem do serwisu gdzie spuścili ok 500g czynnika i nabili do pełna, lecz na wykazie wyszło że sprężarka sie nie załącza. Gdy działała nie było żadnego warczenia i turkotania po prostu przestała działać. Przy okazji rozleciał się także wiatrak klimy. Ostatnio wziąłem się za siebie aby to zrobić. Rozebrałem cały przód wyjąłem wiatrak klimy, dostałem się do sprężarki. Zdjąłem sprzęgło i koło pasowe(oddałem do tokarza do przetoczenia bo już bardzo zardzewiałe było). W kole pasowym łożysko było rozwalone więc wymieniłem. Teraz mam pytanie czy wnętrzności sprężarki powinny się lekko obracać czy z jakimś oporem? Podejrzewam że jakby była zatarta to wcale by sie nie chciała obrócić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie powiedzcie mi co może być nie tak z panelem. Podmieniłem panel na taki z niebieskim podświetleniem i po przekręceniu kluczyka na panelu miga wszystko a po pewnym czasie dopiero załącza się panel. Czy mam zrobić testowanie klimy czy wystarczy usunąć tylko błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mam zrobić testowanie klimy czy wystarczy usunąć tylko błędy?

Błędy w pamięci sterownika. Vag skasować błędy i zobaczyć czy wyskakują ponownie. Jeśli nie to cieszyć się a jak wyskakują ponownie to zlikwidować przyczynę.

Pomocny będzie ten temat:

http://forum.vw-passat.pl/threads/54-Kody-klimatronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpisze ogólnie ,żeście pytań nazadawali :D

1. Tak wentyle puszczają ( wspomniany zawór ) i 600g bez problemu zwieje z prostego powodu , panuje tam ciśnienie 12-16bar jak wszystko działa 2.drgania auta pewnie poducha pod silnikiem ,sprezarka zawsze obciąża silnik 3.co roku dobijać hmmmm jest nieszczelności tyle ze bardzo mała normy mówią o ubytku do 200g na ok 48miesiecy z tego powodu ze nie ma turek miedzianych a są alu.... Resztapytan na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie działa mi wentylator od klimy ,czy jest mozliwe ze jak nabije klime to zacznie działac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności