piwo Zgłoś #21 Napisano 31 Maja 2012 Dla wyjaśnienia zainteresowanym w moim przypadku - wymiana płynu na nowy - pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #22 Napisano 3 Stycznia 2013 Odkopię trochę ale objawy mam takie jak jeden z kolegów, przy kręceniu kierownicą w miejscu (na zapalonym) słychać buczenie/piszczenie, wspomaganie nie działa płynnie, dodatkowo jak słyszę buczenie/piszczenie i dodam gazu to te odgłosy narastają. Czy wychodziło by że pasek do wymiany? Czy może coś innego? Dodam że niedawno zaczął stukać lewy przegub, czasami bije kierownicą podczas jazdy, ale z tego co czytam to to bicie to właśnie chyba od przegubu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #23 Napisano 4 Stycznia 2013 Dziś sprawdziłem poziom płynu wspomagania, na minimum ale o ile się nie mylę to ze 3 miesiące temu było tyle samo. Przy kręceniu kierownicą na postoju na zapalonym silniku z okolic paska wielkoklinowego dochodzą przeraźliwe stuki. Siła wspomagania nie zmienia się po dodaniu gazu. Co to może być? Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #24 Napisano 4 Stycznia 2013 Jeszcze raz ja. Przyjrzałem się jeszcze bliżej i okazuje się że płyn przy kręceniu kierownicą się pieni, dolałem trochę środka STP pokręciłem kierownicą, potrzymałem po 10s. przy max skręcie w prawo i w lewo i płynu ubyło..dolałem jeszcze raz, pokręciłem kierownicą, ale już bez przytrzymywania w skrajnych położeniach i buczenie ustało, jednak to piszczenie na luzie przy skręconej kierownicy dodając gazu jest nadal. Wycieku nie widzę. Co mu się dzieje? Ręce opadają na to niezawodne auto.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach