Skocz do zawartości
mlodykulka

PASSAT 2.0 TDI BMP - Jak powinien chodzić EGR?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam pytanie jak powinien chodzić zawór EGR w tym silniku? Chodzi mi o szpikulec który dokładnie widać po rozebraniu i można o wcisnąć. U mnie po wciśnięciu go do środka cofnie się kawałek i się zatrzymuje. Tak jakby się zawieszał. Więc moje pytanie brzmi: ER cofa się przez silniczek czy przez sprężynkę? Czy mój jest uszkodzony? Samochód stracił moc na wyższych obrotach - brak DTC.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już go rozebrałeś to wyczyśc wszystkow nim dokładnie powinno się poprawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mam już o spowrotem złożonego, czyszczenie nic nie dało nadal braki w mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samochód stracił moc na wyższych obrotach - brak DTC.
kolego może zmień filtr paliwa, u mnie było podobnie , do 3000obr szedł w miare normalnie a wyżej zamułka, wymieniłem filtr i smiga jak nowy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa wymieniony 4000km wczesniej...:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności