bullet Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2012 witam szukalem tematu ale nie znajduje nic podobnego. otóz trzeszczy mi cos z tylu auta, tak jakby z drzwi tylnych w passacie b6 2009 dzwiek jest taki jakbym jechal szutrowa droga i kamyczki stukaly w nadkola, ale oczywiscie dzieje sie tak na drogach asfaltowaych na nierownosciach. wie ktos co to moze byc i jak sie tego pozbyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #2 Napisano 7 Kwietnia 2012 witamszukalem tematu ale nie znajduje nic podobnego. otóz trzeszczy mi cos z tylu auta, tak jakby z drzwi tylnych w passacie b6 2009 dzwiek jest taki jakbym jechal szutrowa droga i kamyczki stukaly w nadkola, ale oczywiscie dzieje sie tak na drogach asfaltowaych na nierownosciach. wie ktos co to moze byc i jak sie tego pozbyć. po której stronie auta to słyszysz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madcraker Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2012 Witam Mam podobny problem z drzwiami tylnymi a dokładniej tylne prawe ( od strony pasażera ) trzeszczą na wybojach i nierównościach dość denerwujący dźwięk . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2012 glownie prawe- tak jak u kolegi powyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2012 a nie odbija się od tylnego prawego nadkola luźny wężyk od przelewu paliwa? On nigdzie nie jest przyczepiony tylko luźno po nadkolu schodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2012 Przesmarować uszczelki, spryskać lub przejechać smarem zawiasy oraz zamek w drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2012 Proponuję jeszcze trochę przesunąc zamek aby drzwi sie bardziej dociskały. Trzeba je mocniej zamykać ale wtedy nie trzeszczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2012 tez myslalem o tych zamkach wlasnie- to przesuniecie to latwa sprawa?? sprawdzalem w nadkolach i nie ma zadnych wężyków. Ale "wymacalem" plastikowe obudowy amorków i one sa luźne po obu stronach auta. czy to mozliwe aby te obudowy tak hałasowały?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #9 Napisano 9 Kwietnia 2012 To prosta sprawa to przesuniecie. Odkrecasz te dwie sruby od zamka i przesuwasz troche w strone samochodu. Nie zamek w drzwiach tylko ta druga czesc ktora jest zamocowana do karoserii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domenicus Zgłoś #10 Napisano 9 Kwietnia 2012 To prosta sprawa to przesuniecie. Odkrecasz te dwie sruby od zamka i przesuwasz troche w strone samochodu. Nie zamek w drzwiach tylko ta druga czesc ktora jest zamocowana do karoserii Witam Wszystkich na tym forum, Na co dzień ustawiam/reguluję zamki w nowych samochodach klasy premium jednej z zachodnich firm w olbrzymim zakładzie pracy, więc stwierdzam, że kolega kameleon może, ale nie musi mieć racji. Przede wszystkim zdalnie nie da się powiedzieć, czy to od zamka, czy od innego elementu. Więc skoro ja ustawiam setki samochodów tygodniowo tego nie potrafię zrobić (na odległość) ciekawią mnie umiejętności użytkownika kameleon... Aby wykluczyć lub potwierdzić czy to ów element/uchwyt, w który wchodzi zamek drzwi przymocowany do karoserii (2 śruby) przede wszystkim należy złapać klamkę drzwi, otworzyć je - i przy przytrzymanej, otwartej ku zewnątrz klamce zamknąć kilka/kilkanaście razy drzwi - jeśli słychać wyraźny metaliczny dźwięk, to może być właśnie haczenie drzwi o ów uchwyt (drzwi mogły obwisnąć, śruby się poluzować, etc). Jeśli nie haczy, należy również uchwycić klamkę i też kilka, kilkanaście razy zamnkąć drzwi, ale jednocześnie ciągnąc je dość mocno w górę! (stopniować siłę pociągu do góry). Jeśli nic się nie dzieje, tym razem drugą ręką nacisnąć je w dół - jeśli drzwi obwisły, wtedy będzie haczyć. Należy ostrożnie (lakier!!!) odkręcić zamek, ale NIE poluzować, tylko odkręcić śruby na tyle, aby były trochę luźne i uderzyć młodkiem z góry, lekko, aby zamek poszedł w dół. Zakręcić i spróbować znowu zamykać drzwi naciskając w dół. Operację powtarzamy do momentu, aż zamek nie będzie haczył. Kolego kameleon: jeśli ktoś kto się nie zna posłucha Twojej rady, mógłby zbyt mocno wsunąć zamek co skutkowałoby tym, że drzwi mogłyby zbyt głęboko zanurkować do samochodu - odsłoni to tylne drzwi i wiatr powyżej 80 km/h będzie tak huczał, że pasażer dostanie kręćka, w aucie będzie wyraźnie głośniej. Ideą ustawienia drzwi jest to, aby przednie były lekko wystawione ponad tylne - tak, aby wiatr opływał je i jego szum zredukowany był do minimum... pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg1702 Zgłoś #11 Napisano 30 Maja 2017 Ja mam problem z drzwiami od strony pasażera lewa strona. Mam Passata B7. Trzeszczy mi ta część przy obracaniu a tak to się nie rusza. Zaznaczyłem na czerwono tą część. Próbowałem psikać WD40. Pomoże mi ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #12 Napisano 30 Maja 2017 Zardzewiało. Ja od czasu do czasu stosuję spray do łańcuchów motocyklowych. Po naniesieniu jakby się gotował i głęboko wnika. 11 lat a wszystko działa jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach