wikara Zgłoś #1 Napisano 28 Marca 2012 Witam prosze o sprawdzenie logów ,żadnych błedów w silniku i 17 instrument na vagu,żadnych notlauf nie wyskakuje.Objawu zaduzo mi autko pali około 600km na zbiorniku nowe wszystkie filtry ,paliwa,pyłkowy itp. jakies 500km temu nowy rozrząd przed rozrządem też tyle paliło ,kat wtrysku ustawiony około 52 ale dodam że mam cięzką noge i dużo w mieście robie kilasów.Drugi objaw to troszke autko jest mułowate ciężko sie rozkręca z dołu do przyspieszenia.Coś nie pokojącego widac po logach czy wszystko jest ok?n75 nowy ,przepływka nowa wszystkie weżyki podcisnienie nowe,turbo ładuje załacza sie od 1800rpm. Dynamicznie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78546.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78547.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78548.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78549.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78550.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78551.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78552.html Statycznie BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78553.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78554.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78555.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78556.html Statycznie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78557.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78558.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78559.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78560.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78561.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78562.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78563.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78564.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78565.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78566.html Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78567.html Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78568.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78569.html autko leon 1.9tdi 110km [po programie na 140km]ASV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 28 Marca 2012 wszystko wyglonda ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wikara Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2012 a czy za pomoca vaga da sie sprawdzić hydrauliczne popychacze? dziękuje za powyższa odp:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2012 popychaczy nie sprawdzisz vagiem ,ale jak popychacze sa padniete to beda hałasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2012 coś z dawką w grupie 8 blok 3 za duża rozbieżność jak by coś nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wikara Zgłoś #6 Napisano 29 Marca 2012 Czyli co sugerujesz co czym to moze sie objawiac,gdzie szukać przyczyna ?od czego sie zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2012 dawka powinna być ok,41-42 mg i ewentualnie spadać w górnym zakresie obrotów ,a u ciebie dawka rośnie a doładowanie stoi coś z programem może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2012 program bym zostawil w spokoju ... auto ma seryjny osprzet ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wikara Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2012 Tak ma seryjne,a co spanky sugerujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablopi Zgłoś #10 Napisano 15 Lipca 2012 Witam Posiadam silnik 1.9 tdi ASV Kąt wtrysku mam 62. Mogę pozostawić tak jak jest i być spokojnym o silnik czy lepiej przestawić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2012 WitamPosiadam silnik 1.9 tdi ASV Kąt wtrysku mam 62. Mogę pozostawić tak jak jest i być spokojnym o silnik czy lepiej przestawić. Pozdrawiam ASV po rozgrzaniu wymaga kąta 44. Poniżej tego kąta podnosi go sobie zaworkiem N108. Patrz w kanale 004, aby 2 i 3 kolumna się pokrywały oraz wysterowanie N108 było 2,8% - wówczas jest idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablopi Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2012 Ogólnie coś nie tak, ale nie wiem o co chodzi... Kanał 004, kolumna 2 - ok 0,3 ; kolumna 3 - 1,8 jak nie pokrywają się to jaka jest przyczyna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 16 Lipca 2012 Ogólnie coś nie tak, ale nie wiem o co chodzi...Kanał 004, kolumna 2 - ok 0,3 ; kolumna 3 - 1,8 jak nie pokrywają się to jaka jest przyczyna?? No właśnie masz za wczesny kąt wtrysku. Na 44-46 będzie prawidłowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablopi Zgłoś #14 Napisano 16 Lipca 2012 (edytowane) A coś może stać się jak będę jeździł w takim stanie ?? Proszę o sprawdzenie logów statycznych. 1.9 ASV 110 koni http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91760.html http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91761.html http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91762.html Edytowane 16 Lipca 2012 przez pablopi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 17 Lipca 2012 Wszystkie parametry powinny mieścić się w określonych przez producenta zakresach. Równie dobrze możesz zapytać, co może się stać, gdy turbina będzie przeładowywać... Masz za wczesny kąt wtrysku - podczas jazdy kąt i tak jest wyprzedzany, jedynie może zmienić się kultura pracy silnika na postoju. Te 3 logi statyczne są poprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach