Skocz do zawartości
wikara

Prosze o spr logów - autko seat leon 1.9tdi 110km /ASV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o sprawdzenie logów ,żadnych błedów w silniku i 17 instrument na vagu,żadnych notlauf nie wyskakuje.Objawu zaduzo mi autko pali około 600km na zbiorniku nowe wszystkie filtry ,paliwa,pyłkowy itp. jakies 500km temu nowy rozrząd przed rozrządem też tyle paliło ,kat wtrysku ustawiony około 52 ale dodam że mam cięzką noge i dużo w mieście robie kilasów.Drugi objaw to troszke autko jest mułowate ciężko sie rozkręca z dołu do przyspieszenia.Coś nie pokojącego widac po logach czy wszystko jest ok?n75 nowy ,przepływka nowa wszystkie weżyki podcisnienie nowe,turbo ładuje załacza sie od 1800rpm.

 

Dynamicznie:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78546.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78547.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78548.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78549.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78550.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78551.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78552.html

 

Statycznie BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78553.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78554.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78555.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78556.html

 

Statycznie:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78557.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78558.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78559.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78560.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78561.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78562.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78563.html

Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78564.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78565.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78566.html

Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78567.html

Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78568.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/wikara_78569.html

 

autko leon 1.9tdi 110km [po programie na 140km]ASV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko wyglonda ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy za pomoca vaga da sie sprawdzić hydrauliczne popychacze?

dziękuje za powyższa odp:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popychaczy nie sprawdzisz vagiem ,ale jak popychacze sa padniete to beda hałasowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś z dawką w grupie 8 blok 3 za duża rozbieżność jak by coś nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co sugerujesz co czym to moze sie objawiac,gdzie szukać przyczyna ?od czego sie zabrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawka powinna być ok,41-42 mg i ewentualnie spadać w górnym zakresie obrotów ,a u ciebie dawka rośnie a doładowanie stoi coś z programem może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

program bym zostawil w spokoju ...

 

auto ma seryjny osprzet ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma seryjne,a co spanky sugerujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Posiadam silnik 1.9 tdi ASV

Kąt wtrysku mam 62. Mogę pozostawić tak jak jest i być spokojnym o silnik czy lepiej przestawić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Posiadam silnik 1.9 tdi ASV

Kąt wtrysku mam 62. Mogę pozostawić tak jak jest i być spokojnym o silnik czy lepiej przestawić.

Pozdrawiam

 

ASV po rozgrzaniu wymaga kąta 44. Poniżej tego kąta podnosi go sobie zaworkiem N108.

Patrz w kanale 004, aby 2 i 3 kolumna się pokrywały oraz wysterowanie N108 było 2,8% - wówczas jest idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie coś nie tak, ale nie wiem o co chodzi...

Kanał 004, kolumna 2 - ok 0,3 ; kolumna 3 - 1,8

jak nie pokrywają się to jaka jest przyczyna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie coś nie tak, ale nie wiem o co chodzi...

Kanał 004, kolumna 2 - ok 0,3 ; kolumna 3 - 1,8

jak nie pokrywają się to jaka jest przyczyna??

 

No właśnie masz za wczesny kąt wtrysku. Na 44-46 będzie prawidłowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A coś może stać się jak będę jeździł w takim stanie ??

 

Proszę o sprawdzenie logów statycznych. 1.9 ASV 110 koni

 

http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91760.html

http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91761.html

http://vaglog.rtnet.pl/pablopi_91762.html

Edytowane przez pablopi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie parametry powinny mieścić się w określonych przez producenta zakresach.

 

Równie dobrze możesz zapytać, co może się stać, gdy turbina będzie przeładowywać...

 

Masz za wczesny kąt wtrysku - podczas jazdy kąt i tak jest wyprzedzany, jedynie może zmienić się kultura pracy silnika na postoju.

 

Te 3 logi statyczne są poprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności