Skocz do zawartości
vw4fun

Troche za mało mocy po odpaleniu turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy

Jestem nowy na forum ale wpisy sledze już dosyć długo.

Zwracam sie z prośbą o analizę moich logów ponieważ moje auto ostatnimi czasy straciło swój wigor.

Kiedyś na trójeczce po dodaniu gazu to od 2 tysi to turbina ciągnęła az milo, a obecnie słychać turbinkę ze się rozkręca ale samochód wcale nie ciągnie tak jak kiedyś.

Zalogowałem to i owo, prosiłby o jakieś wskazówki czy coś jest nie tak z turbo lub paliwem.:

Statyczne:

Grupy: 00, 01, 03 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78051.html

Grupy: 04, 07, 13 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78052.html

Grupy: 18, 23, 13 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78050.html

Basic setting:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78053.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78054.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78055.html

Dynamiczne (niektóre robione dwukrotnie, jak do 3500 to na 4ce bo drogi było mało :) :

Grupy: 01, 03, 08 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78049.html

Grupy: 00, 03, 11 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78046.html

Grupy: 01, 04, 10 http://vaglog.rtnet.pl/mafiakilera_78047.html

Edytowane przez vw4fun

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z logow to ja ci nic nie wyczytam ale kiedy spadl mi jeden wezyk od podcisnienia z turbiny przypalil sie,po wymianie bylo ok...objaw ten sam zaraz po odpaleniu mocy jakos malo ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to wyglada na przycinajace sie turbo, ono z dolu nie pompuje i nagle pstryk przeskoczy na sztandze i zaczyna ciagnac

żle mierzy wowczas przepływka i komp tnie dawke.

zdejmij wezyk podcienieniowy z gruszki na turbo i zobacz czy chodzi płynnie czy tez delikatnie momentami sie tnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie turbo ma się bardzo dobrze. Elegancko działają kierownice. Przepływka jest słaba od 3500obr (003) i tnie ci dawke (008). Spróbuj ją wyczyścic, podmienić na inna pewną i sprawną. Termostat też ci się za wcześnie otwiera (71'C).

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

No tak się zastanawiałem co z ta przeplywka, wymieniłem filtr powietrza ale niewiele to poprawiło odczyty.

Ale patrząc po logach aktualnych i starych jest jedna sprawa która mnie zastanawia.

W 3grupie, w MAF (specified), mam 850 a lekko powyzej 2000rpm spada do 845 i tak do 3300RPM gdy znów idzie 850!!

Niby niewiele ale nie daje mi to spokoju bo wlasnie przy tych 2000 mi tej mocy jakos ubylo.

W starych logach od poczatku do konca bylo 850 a tu widac ze przy każdym podejsciu tak jest.

Ktoś sie orientuje co ma wpływ na ta wartość oczekiwaną i czemu tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności