Skocz do zawartości
Gość piotrekli76

Swap Lamp B5(3BG) do B5(3B)

Rekomendowane odpowiedzi

A wlasnie. A mi zalezalo na soczewce na zwykle zarowki gdyz gwarantuje lepsze oswietlenie od serii a przy okazji jest zgodne z prawem. Tak wiec na tym polu nie ma zbytniego wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi
a przy okazji jest zgodne z prawem.

 

a ktora z wyzej wymienionych przez nas lamp jest niezgodna z prawem? wszystkie 'tuningowe' maja homologacje. nawet przerobka na xenon (nieorginalniy fabryczny) u jakiegos 'jozka czy wacka' jest mozliwa pod warunkiem ze montujessz spryskiwacze, masz soczewke pod xenon i klosz clear, stabilizacji xena nie musi byc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wdawajmy sie juz znowu w temat "czy stabilizacja musi czy tez nie musi byc" bo bylo juz nie raz. Powiem tyle, ze mi sie nawet nie chcialo kombinowac spryskiwaczy. Zamiana miala byc jak najmniej inwazyjna i taka byla. Poza tym koszt ksenona ze spryskiwaczami byl ponad dwukrotnie wyzszy niz samych lamp soczewkowych a ja nie mialem ochoty wydawac takiej kasy.

Lampa jest, dziala w pelni, efekt koncowy jest lepszy niz seria wiec same plusy, nie widze minusow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi

no wiadomo ze ze darmo nic nie ma...ja nie ublizam depo, bo jak wiadomo soczewka jest generalnie lepsza, ale czy akurat soczewka depo od zwyklego helli daje tak wielka roznice? przydaloby sie foto z zalozonym 1 takim i 1 takim reflektorem..wtedy moglibysmy szerzej podyskutowac o jakosci...natomiast dziwi mnie twoje podejscie w kwestii - chcialem miec dobre mocniejsze swiatla, ale nie wybralem xenonu...jak piszesz - kwestia kasy, ale mozna naprawde okazyjnie wyrwac komplety helli na xenach za smieszne pieniadze. przyklad? - prosze bardzo zalatwilem kolesiowi xen helli z przetwornica i zarowka (niepolamany,nieklejony) za 400, drugi nabyl za 200 goly + kolejne 250 na zarowke + przetwornice... tylko smieszne 850 jak za xen, a przypuszczam ze depo (nowki) wyniosly cie jakies 250/sztuka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie wyleczylem juz z polsrodkow jakis czas temu. Nauczylem sie, ze jesli cos ma byc dobre to niestety musi kosztowac i tyczy sie to wszystkiego, nie tylko samochodow. Tak wiec jak slysze, ze tu kup jedna lampa, tu skombinuj druga i poszukaj jeszcze tam to sie odwracam. Dodatkowo dochodzi uklad spryskiwaczy, jego tez trzebaby kompletowac z czesci? Na forum byla juz recepta na tani montaz, mianowicie wycinanie dziur w zderzaku. Moj samochod ma jezdzic i nie mam czasu wozic sie po warsztatach i skladac wszystko do kupy. Zdecydowalem sie na proste rozwiazanie i od roku sie sprawdza, czego chciec wiecej?

Idac tym tokiem myslenia to moglem rowniez nie chipowac silnika tylko od razu szukac czegos mocniejszego na swap - to tez drozsze rozwiazanie ale efekt o wiele lepszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi

 

zaraz kazdy ci powie ze obojetnie jakie lexy do paska to profanacja, ale mi sie akurat rozne latie lexy, czy led'owe lampki podobaja... osobiscie uwazam ze chromy (takie jak sa na podanym przez ciebie linku) pasuja do auta jasnego (srebrnego) a nie do ciemnego. bedzie za duzy kontrast i moze bycz kiczowato.. polecalbym jesli juz to czarne lexy...

ponizej foto takich d 3bg oraz przykladowo jak wygladaja na aucie (na 3b i nieco inny model - ale czarne..)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi
Na forum byla juz recepta na tani montaz, mianowicie wycinanie dziur w zderzaku. Moj samochod ma jezdzic i nie mam czasu wozic sie po warsztatach i skladac wszystko do kupy

 

tu masz racje - jedni robia cos sami, inni jada do mechanika. spryskiwacze nie na sztukowanie :) kompletne z pompkami, kablami 100-150zl za komplet. do tego 40zl za 2szt zaslepek...zawsze jednak mozesz nie wiercic w zderzaku i zamontowac spryski np z bmw, albo chocby octavki (te ktore sa na zewnatrz zderzaka a nie wysuwaja sie z niego..)

Idac tym tokiem myslenia to moglem rowniez nie chipowac silnika tylko od razu szukac czegos mocniejszego na swap - to tez drozsze rozwiazanie ale efekt o wiele lepszy

no prosze cie :) - zalezy ile komu potrzeba mocy :) chip to normalka w dzisiejszych czasach i wcale nie jest taka tania rzecza (mowie o mocnym dobrym chipie wykonanym przez solidna firme) koszt nieraz 1000-2500zl (sam chip) a za 2000-3000 kupujesz kompletny silnik z osprzetem. z tym ze nigdy co do silnika nie masz pewnosci jak byl eksploatowany,a wkladajac chip wiesz juz jak uzywales swojej niuni wczesniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79

Kadafi,

Wydaje mi się że do mojego passata bardziej będą pasowały te z linka niż czarne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi

poszukam zaraz jakies fotki z tymi lampami na roznych paskach to porwnamy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystajacym spryskiwaczom mowimy stanowcze nie, wyglada to co najmniej dennie. Co do calego ukladu sprzyskiwaczy za 150 zl to smiem watpic ale byc moze tak jest, skoro mowisz, ze za tyle mozesz kupic. To jednak do pompki i kabli dochodza inne sprawy jak wiekszy zbiornik, prowadnice, montaz w zderzaku. Powiedz Pitowi z forum, ze mozesz tak tanio dostac zaslepki bo z tego co pamietam to szukal do siebie i nie mogl znalezc.

Silnik 1.8T z osprzetem za 2000 zl? Come on, golego mozesz nawet za tyle nie kupic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi

tez nie jestem zwolennikiem wystajacych spryskiwaczy bo sa jak mowisz 'denne' ale to dla tych co nie lubia przerabiac zbyt wiele...spryski, zaslepki - to ceny z gieldy lubin i zreszta takie same ceny maja chlopaki od czesci w lubinie, tylko trzeba pojezdzic i poszukac... do pomki orginalnie dochodzi oczywiscie wiekszy zbiorniczek, ale mozesz zostac przy malym i czesciej uzupelniac plyn...nie bede sie z toba spieral :) bo nie przekonam cie ani ja ani ty mnie - ja jestem akurat rzezbiarzem, a ty aso'wcem :) co do silnika cena kompletny silnik + wiazka + sterownik oczywiscie bez skrzyni, licznika, intercoolera itp. no i nie kupowany przez kogos (bo zawsze koszty ci wzrosna, poza tym bedziesz widzial co bierzesz - pod warunkiem ze sie na tym troche znasz) tylko bezproblemowo mozna to przywiezc z de, albo anglii czy irlandii (smiesznie niskie ceny w stosunku do de). zreszta podzwon po autogieldzie to zobaczysz ze mozna tak wyrwac w tym przedziale cenowym... szukajac nawet przed chwila na allegro zeby to potwierdzic znalazlem wiele silnikow o roznych pojemnosciach w takim przedziale ceny. oczywiscie sa i drozsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie obrazaj mnie, trzymam sie od ASO z dala ;) De facto w przeciagu przejechanych 100 tys km bylem tam tylko raz.

Nie uogolniajmy - silnik x20xe do Opla mozna dostac za mniej niz 2 tys zl, ale silnik 1.8T juz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi
ale silnik 1.8T juz nie.

...odpuszczam, bo racja jest jak dupa - każdy ją ma... ;)

 

ty uważasz tak, ja uważam inaczej. ty masz ceny swoje, ja swoje...

 

zakończmy więc ten temat bo nieco odbiegliśmy od wątku swapu lamp :619:

 

pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ma być spokój :)

 

Te lampy co podałeś Kadafi na przód do 3b sa bardzo ładne :) załozył bym je do siebie jak nic ;) Ale sa 2 ale :) Po 1... jak bym juz miał zmieniać to na xenon a to soczewki... po 2 te ringi :( Żebym chciał ringi to bym kupił bume i tyle..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi
panowie ma być spokój
ale my sie nie klocimy :) zwykla dzentelmenska wymiana uwag :)

 

Po 1... jak bym juz miał zmieniać to na xenon a to soczewki...

true true...

 

po 2 te ringi Żebym chciał ringi to bym kupił bume i tyle..

niestety ringi teraz montuja do kazdych tuningowych - taka dziwna moda... a niestety nie ma tak ladnych lamp na zwykly postoj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kadafi no i zostaja hella za 1900zł :( bieda po prostu.. zeby wyrwać taniej ;) i w dobrym stanie... a to ;) Wiesz polerowanie tez nie jest good bo szkoło sie robi cieńsze wiec i mniej odporne :) a BTW ty u siebie masz przerabiane Bixenony ? Bo ja myslalem o kupnie jakiś takich własnie tego typu angel look'a ( trudno sie mowi że ringi :( jakos bym to przezyl... ) albo czegoś podobnego bez ringów i wsadzenia tam soczewki od bixenonow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi

no wiadomo ze polerka powoduje ze mamy cienkie szkielko, wioec to sie przydaje jedynie przy drobnych rysach, a nie jakis 'kanionach' po gwozdiu... :) tak ja przerabialem zwykle lampy soczewkowe 3bg helli na bixeny. teraz kompletuje org bixeny 3bg i przerabiam bo mam nowa wizje...ja akurat bawilem sie sam, ale generalnie gdybys chcial to robic to koszty sa mniej-wioecej nastepujace: zarowki+przetwornice (wszystko nowe, komplet po 2szt) 600-700zl, dochodza jeszcze soczewki - do b5 zwyklych soczewkowych z tego co pamietam najlepiej pasuje od a6 bo chyba byl taki sam rozmiar soczewy. z tych foto lamp z ringami wstepnie tez bym strzelal ze podejdzie z a6

 

ponizej foto bixenonu z soczewka a6 w lampie z audi v8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Kadafi mi to nawet oryginalne kierunki parują :614:.

Miałem wymienić lampy ale wymieniłem zawieszenie. :620:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kadafi
Miałem wymienić lampy ale wymieniłem zawieszenie.

:623: PRAWIDŁOWO :622:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności