Skocz do zawartości
Ziewal

Kilka problemów kontrolka świec, gaśnie i brak komunikacji :/ NAPRAWIONE :)

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki Grzesiek dziś jednak odstawiam auto do znajomego który będzie kombinował bo sam już wolę się za to nie brać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.miałem identyczny problem z moim Passatem,identyczne objawy jak ty,wkurzyłem się i wymieniłem licznik na inny i problem znikł,zawiozłem licznik do elektryka i okazało się że licznik ma uszkodzona magistrale Can czy coś takiego wiem ze na pewno coś z linią Can,tez auto kilka razy gasło zanim zapaliło normalnie i nękała mnie kontrolka świec i brak możliwości komunikacji z silnikiem :) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kris za info właśnie kolega coś kombinuje z licznikiem jutro będę wiedział co jest i jak coś to kupuje licznik akurat jest w Gdańsku identyczny jak ja mam tak że zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto zrobione :D problemem był licznik a w nim uwalona komunikacja czyli tak jak sugerował kris0703 nie kupowałem nowego tylko kolega naprawił mi mój i dodatkowo przelutował cały sterownik silnika tak na wszelki wypadek co by jakieś zimne luty się nie pojawiły. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem ze swoim autem mianowicie jeśli jest zimny odpala bez problemu ale jak się rozgrzeje i chce go odpalić to odpala i gaśnie wtedy potrzymam trochę na rozruszniku i już nie zgaśnie. Może ktoś się już z tym spotkał, dzięki za jakiekolwiek propzycję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie bym bardziej obstawiał pompki ale na pewno nie licznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz jak sprawdzić te pompki vagiem

 

---------- Dodano o 19:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:55 ----------

 

A wiesz jak sprawdzić te pompki vagiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiesz jak sprawdzić te pompki vagiem

Tak krótko łączysz się z silnikiem

Grupa 013 jak najbliżej zera od -2.8 do +2.8

Grupa 023 po przy gazowaniu wartości nie powinny przekraczać +/- 30

Grupa 000 w 4 polu od 15 do 40

Grupa 001 w 2 polu od 4.0 do 11.0

Grupa 018 wszystko ma być 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź jutro dam znać o wynikach bloków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto moje pomiary

013

0,1 0,7 -0,4 -0,4

 

023

przy 891 obr/min 102 105 93 98

przy 3000obr/min 127 127 127 127

 

001

819 12,6(13,5) 7,1 92,7

 

018

0 0 0 0

 

Co dalej radzisz i co sądzisz o tych pomiarach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
023

przy 891 obr/min 102 105 93 98

przy 3000obr/min 127 127 127 127

Tragedia kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś szczegóły czemu taka tragedia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może jakieś szczegóły czemu taka tragedia

Są trzy opcje:

1. Uszkodzona listwa zasilająca PD

2. Brak prawidłowego styku we wtyczkach PD

3. PD umierają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by nie łączyła listwa to chyba by był błąd zapisany w komputerze, kiedyś świeciły mi się kontrolki abs i asp to wtedy nie łączył jeden pd ale poprawiłem wtyczkę i jest dobrze. W takim razie może umierają PD. Ale czy to może być przyczyną gaśnięcia na ciepłym silniku? Dodam jeszcze jedną rzecz która mnie trapi pasek nie chce iść więcej niż 180km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obstawiam na bardzo zużyte pompki kolego kupuj nowe znaczy używane w dobrym stanie i najlepiej AL-ki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma inne propozycje lub spostrzeżenia

 

---------- Dodano o 10:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:28 ----------

 

Zastanawia mnie fakt jeśli to zużyte pompki to miałbym problem chyba z odpalanie na zimny silniku czy nierówne obroty a takich objawów nie mam jedynie czasem jak schodzi z wysokich obrotów to schodzi do bardzo niskich i muszę trochę dodać gazu bo by zgasł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego logi nie kłamią pompki masz w kiepskim stanie nie ma co tu myśleć i gdybać ewentualnie jedź do jakiegoś lepszego warsztatu który to potwierdzi i wymieniaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie były pompki. Wgrałem drugi soft i sprawa załatwiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności