Beni0 Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2012 (edytowane) Witam. W czwartek oddaje auto do serwisu. Dziś siedząc sobie w aucie zauważyłem, że jak delikatnie kręcę kierownicą słyszę stuki taki dziwne jak by z zawieszenia, końca maglownicy. Czy Wy też tak macie? Czy to od mechanizmu blokady czy jakaś usterka? Dla tego może mi auto delikatnie pływać? Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2012 Podnies przeod auta i sprobuj szarpac kola w poziomie - stojac z boku auta - w prawo-lewo i sprawdz w ten sposob czy sa luzy. jesli tak to prawdopodobnie moga to byc koncowki drazkow wybite. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2012 Albo maglownica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2012 Stuki na postoju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2012 Major na postoju. Jak stoi auto, zauważyłem że podczas jazdy tego nie ma. Mam zmienną siłe wspomagania u siebie. Moze to wina tego ale jak siedze w aucie i jest cicho i zacznym krecic idzie kawalek stukot i potem sie kola kreca, jest to co prawda kawaleczek malutki ruchm ale nie chce wyjsc w serwisie na debila. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #6 Napisano 28 Lutego 2012 być może luzy na drązku lub koncówka drązka w serwisie powinni Ci to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #7 Napisano 28 Lutego 2012 martynko - serwis wiele powinien! Oni teraz się bronią rękoma i nogami, że wszystko ok Bo są to dla nich koszta i straty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #8 Napisano 28 Lutego 2012 Beni0 tak czytam i czytam o twoich problemach w twoim nowym nabytku i bardzo Ci współczuje.Niestety jesteś dobrym przykładem na to,że nie warto dopłacać do auta ze "sprawdzonego" źródła jakim jest ASO. Nie ukrywam że będąc na Twoim miejscu przeklinał bym dzień w którym zdecydowałem się kupić właśnie ten egzemplarz.Z drugiej strony podziwiam twoją szczerość,bo większość aut na forum to jeżdżące doskonałości.Powodzenia w nierównej walce z ASO! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #9 Napisano 28 Lutego 2012 Wiesz, ogólnie nie jestem zły, autko sprawuje się dobrze, miałem tyle aut i wiem, że nie ma aut doskonałych. Od tego jest gwarancja i muszą naprawić, a ja wolę się Was podpytać, żeby nie wyjść na idiotę przed serwisem. Wszystko mi działa, została jak dla mnie kosmetyka. Każdy ma jakieś problemy z autem, mniejsze lub większe. Mnie tylko szkoda czasu Ale za to też mi odpłacą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #10 Napisano 28 Lutego 2012 A tak z ciekawości,z którym ASO "walczysz"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #11 Napisano 28 Lutego 2012 Na 99% to końcówki, a jak Ci powiedzą, że jest ok, to podejdź i poszarp kołem przy serwisancie obsługującym i zapytaj czy chce miec takie luzy w swoim prywatnym samochodzie? I czy w nowych też są? Jak twierdzi, że ok to idź z nim do nowego i powtórz szarpanie kołem, o dziwo będzie sztywno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #12 Napisano 28 Lutego 2012 martynko - serwis wiele powinien! Oni teraz się bronią rękoma i nogami, że wszystko ok Bo są to dla nich koszta i straty. Tak się składa że pracowałem w aso parę lat i bał bym się oddać auto na przegląd. Ewentualnie opcja stania przy mechaniku tzn pseudo mechaniku bo w większosci to młodzi ludzie bez doświadczenia i wyobraźni ---------- Dodano o 13:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:20 ---------- Na 99% to końcówki, a jak Ci powiedzą, że jest ok, to podejdź i poszarp kołem przy serwisancie obsługującym i zapytaj czy chce miec takie luzy w swoim prywatnym samochodzie? I czy w nowych też są? Jak twierdzi, że ok to idź z nim do nowego i powtórz szarpanie kołem, o dziwo będzie sztywno Podjedz na stacje diagnostyczną wjedz na szarpaki i przetrzepią Ci całe zawieszenie za 20zł poźniej niech diagnosta da Ci to na piśmie co jest uwalone i do aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #13 Napisano 28 Lutego 2012 Walcze z Bursiakiem. Ogólnie się starają, ale chcą uniknąć kosztów mówiąc, że to kwestia eksploatacji. Kupiłem auto i nie zbyt mogłem się nawet nim przejechać. Zapewniali, że pewne itp i sprawdzone 117 pkt serwisowych. Okazuje się, że nie! Dodatkowa gwarancja czegoś tam nie obejmuje i oni chcą się wywinąć. Ale źle trafili i będzie drogo ich to kosztowało. A ja sobie zrobię remoncik na ich koszt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefistokamil Zgłoś #14 Napisano 4 Stycznia 2016 Witam wszystkich bardzo serdecznie, od 2 dnich widze a wlasciwie czuje pewien problem, a mianowicie chodzi o kierownice. Problem polega na tym ze podczas jazdy na prostej , rownej drodze czuje co jakis czas lekkie szarpniecie kierownicy w lewo.... auta nie sciaga, puszczam kierownice i jedzie prosto bez problemow, natomiast trzymajac ja czuje na kierownicy szarpniecie. Czy ktos z was mial podobny problem ? Ewentualnie jakies sugestie ? Pozdrawiam serdecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach