Skocz do zawartości
pazuzu

Obroty biegu jałowego B5 ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Prosiłbym o pomoc w takim temacie.

Po odpaleniu samochodu na biegu jałowym mam około 920-930 obrotów na minutę, natomiast jak się silnik odrobinę podgrzeje bądź załączy się jakieś dodatkowe urządzenie (wentylator chłodnicy, sprężarka klimy, wspomaganie (?)) to obroty spadają do około 810.

 

Niedogodności są takie że:

- przy 920 obrotach buda drży leciutko, znośnie (już mam dwumas i sprzęgło na wymianę)

- przy 810 jest katastrofa, wszystko lata niemiłosiernie i się tłucze (z tego powodu no i po opinii mechaników (nie wiedzieli wcześniej o obrotach) zakupiłem dwumas)

 

Moje pytanie jest takie:

- jakie powinny być obroty nominalne na biegu jałowym

- jak można sprawdzić VAG-iem jakie obroty są rzeczywiste a jakie zadane, bo może jakieś urządzenie powoduje spadek obrotów

- jak ewentualnie zwiększyć zadaną liczbę obrotów (oczywiście jak jest za niska)

 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

- jakie powinny być obroty nominalne na biegu jałowym

- jak można sprawdzić VAG-iem jakie obroty są rzeczywiste a jakie zadane, bo może jakieś urządzenie powoduje spadek obrotów

- jak ewentualnie zwiększyć zadaną liczbę obrotów (oczywiście jak jest za niska)

 

 

Pozdrawiam

 

Plik pomocy Label file podaje nominalne obroty na biegu jałowym na rozgrzanym silniku wartość 820-900 rpm

 

Vag com nie pokazuje jakie obroty powinny być zadane a tylko rzeczywiste

 

zwiększyć obroty można wchodząc w adaptacje uprzednio wpisując odpowiedni login

 

tutaj jest coś na ten temat.

 

http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3.0.5/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=3524

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki za odpowiedź.

Otóż u mnie jest tak, na rozgrzanym silniku, obroty na vagu wynoszą 824 obr/min. Przy nierozgrzanym 903, czasami nieregularnie spadną do tych 824.

 

Przy tych 824 kabina dosyć poważnie drży.

Czy przypadkiem na biegu jałowym samochód nie powinien trzymać tych 903 obrotów?

Czy może razem z włączaniem się podzespołów (went. chłodnicy, klimatyzacja, wspomaganie) one spadają ?

Czy da się tak zrobić żeby mimo obciążenia utrzymywały się te 903 obroty ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dołączam się do pytania, u mnie wskazówka pokazuje nieco ponad 800obr a na VAGu bodajże 804... Czy można uznać to już za defekt czy prędkość obrotowa jest ok?

Edytowane przez presstarter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności