Skocz do zawartości
Michal1980

Trzęsie przy dodawaniu gazu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, w trasie zaczęło mi trochę trząść autem, ale z czasem wibracje się nasilały. Teraz jest tak, ze jak dodaje gazu to cała buda się trzęsie. Normalnie obstawialbym zawieszenie ale skoro telepie tym bardziej im mocniej mam wciśnięty gaz to zachodzę w głowę co to może być..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak auto zachowywalo się po kupnie, okazał się przegub wewnętrzny, najbardziej buda latała przy kick down

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opony i dwumasa do sprawdzenia w pierwszym etapie

nastepnie przeguby wew. i zew.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opony zimowe zakładane i centrowane w aso, dwumasa regenerowana parę miesięcy temu i jest ok (prawie ideał). Mechanik wczoraj mi powiedział ze przeguby mu się nie podobają, które wymieniał inny, parę miesięcy temu, i od tamtej pory, przy 140kmh mi telepalo ale nie myślałem ze to nowe przeguby. I jeszcze coś, skoro to przegub, to dlaczego jest masakra tylko gdy daje gazu? I nie chodzi tu o przeciążenia itp A tylko o depniecie...

W tej chwili przy 60kmh jedzie się tak jakby jedno koło miało ósemkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze coś, skoro to przegub, to dlaczego jest masakra tylko gdy daje gazu?

 

obciążenie ośki przegubów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprawdziłeś wyważenie opon, to postają tylko przeguby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opony zakładało aso tak jak pisałem. W poniedziałek jadę do mechanika. Ile kosztują przeguby wewnętrzne a ile zewnętrzne (bo jedne były niedawno wymieniane)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pbstawiam na 99% przegub wewnetrzny. teraz wymieniałem u siebie bo miałem ten sam objaw. przegub jest tylko w serwisie i kosztuje 1200zł. a jeśli im oddasz stary to dadzą ci rabat i zapłacisz 812,5zł za sztukę. u mnie był lewy wyrąbany. po wymianie autko jak nowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegub wewnętrzny tylko w serwisie?? Z jakiej niby racji? Nie ma zamienników czy nie da się oryginału kupić taniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przegub wewnętrzny tylko w serwisie?? Z jakiej niby racji? Nie ma zamienników czy nie da się oryginału kupić taniej?

nie ma zamienników, daj znać jak bedzie wewnętrzny postaram się coś taniej, moze z 700 zł, , ja pol roku temu placilem cos pod 800 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie ma zamienników:) jak zapytasz w serwisie czy to ostateczna cena to ci moze spusci jeszcze jakies 10%. czyli 747zł szt. jak znajdziesz zamiennik firmy LOBRO to spoko kup i bedziesz pew ie zadowolony, ale nie kupuj zaminników firmy Max Gear. kumpel wsadził ten przegub i pojezdził 2,5 miesiąca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,mam ten sam problem. A mozecie mi powiedziec jaki jest nr katalogowy owego przegubu wew? B6 2.0 8v 140KM BMP manual 6???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod Vaga i sprawdz przelewowość wtrysków. Miałem tak i musiałem wymienić wtrysk. Telepie jagbyś jechał po tarce na drodze pomiedzy 2,5k a 3k obrowów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy nie zauważyłeś przypadkiem zmienionego odgłosu pracy silnika na wolnych obrotach ? czy przy telepaniu między 1800 - 2500 czujesz mniejszą moc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

^^do kogo piszesz?

 

Ja, ani kolega, ktory z podobnym problemem sie zglosil, nie zglaszal zadnego zakresu obrotow, w ktorym auto sie telepie.

Auto sie trzesie w kazdym momencie, gdy obciazany jest przegub, czyli zawsze przy dodawaniu gazu, wiec Wasze 2 ostatnie teorie tu nie pasuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,sprawdzilem przeguby wewnetrzne i oto pytanie moje , luzow gora dol nie ma , jest tylko min.jak krece w prawo i lewo , czy sa do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy jak przegub się wyrobił, zależy w jakim polożeniu się on znajduje i od tego zależy czy luzy są wyczuwalne. mój przegub był strasznie zniszczony a luzu prawie wcale:/ objaw jest taki że jak przyspieszasz to zaczyna bujać na boki samochodem jak na "łódce". jeśli opony masz wyważone to jestem prawie pewien że to przegub wewnętrzny. objaw wyeksploatownej dwumasy to bujanie przód-tył na luzie, a najlepiej jak auto stoi na podjezdzie. nie kupuj zamiennika bo nie ma dobrych odpowiedników. w serwisie jak oddasz stary przegub to za nowy zaplacisz ok 800 zł. wymiania około 100zl. a jak nie oddasz to 1200. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności