Michal1980 Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2012 Mam taki problem, w trasie zaczęło mi trochę trząść autem, ale z czasem wibracje się nasilały. Teraz jest tak, ze jak dodaje gazu to cała buda się trzęsie. Normalnie obstawialbym zawieszenie ale skoro telepie tym bardziej im mocniej mam wciśnięty gaz to zachodzę w głowę co to może być.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2012 u mnie tak auto zachowywalo się po kupnie, okazał się przegub wewnętrzny, najbardziej buda latała przy kick down Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 22 Lutego 2012 opony i dwumasa do sprawdzenia w pierwszym etapie nastepnie przeguby wew. i zew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #4 Napisano 22 Lutego 2012 Opony zimowe zakładane i centrowane w aso, dwumasa regenerowana parę miesięcy temu i jest ok (prawie ideał). Mechanik wczoraj mi powiedział ze przeguby mu się nie podobają, które wymieniał inny, parę miesięcy temu, i od tamtej pory, przy 140kmh mi telepalo ale nie myślałem ze to nowe przeguby. I jeszcze coś, skoro to przegub, to dlaczego jest masakra tylko gdy daje gazu? I nie chodzi tu o przeciążenia itp A tylko o depniecie... W tej chwili przy 60kmh jedzie się tak jakby jedno koło miało ósemkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2012 I jeszcze coś, skoro to przegub, to dlaczego jest masakra tylko gdy daje gazu? obciążenie ośki przegubów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alkad Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2012 Jeżeli sprawdziłeś wyważenie opon, to postają tylko przeguby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #7 Napisano 25 Lutego 2012 Opony zakładało aso tak jak pisałem. W poniedziałek jadę do mechanika. Ile kosztują przeguby wewnętrzne a ile zewnętrzne (bo jedne były niedawno wymieniane)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2012 pbstawiam na 99% przegub wewnetrzny. teraz wymieniałem u siebie bo miałem ten sam objaw. przegub jest tylko w serwisie i kosztuje 1200zł. a jeśli im oddasz stary to dadzą ci rabat i zapłacisz 812,5zł za sztukę. u mnie był lewy wyrąbany. po wymianie autko jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2012 Przegub wewnętrzny tylko w serwisie?? Z jakiej niby racji? Nie ma zamienników czy nie da się oryginału kupić taniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #10 Napisano 27 Lutego 2012 Przegub wewnętrzny tylko w serwisie?? Z jakiej niby racji? Nie ma zamienników czy nie da się oryginału kupić taniej? nie ma zamienników, daj znać jak bedzie wewnętrzny postaram się coś taniej, moze z 700 zł, , ja pol roku temu placilem cos pod 800 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2012 no nie ma zamienników:) jak zapytasz w serwisie czy to ostateczna cena to ci moze spusci jeszcze jakies 10%. czyli 747zł szt. jak znajdziesz zamiennik firmy LOBRO to spoko kup i bedziesz pew ie zadowolony, ale nie kupuj zaminników firmy Max Gear. kumpel wsadził ten przegub i pojezdził 2,5 miesiąca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2012 Witajcie,mam ten sam problem. A mozecie mi powiedziec jaki jest nr katalogowy owego przegubu wew? B6 2.0 8v 140KM BMP manual 6??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2012 1k0 498 103 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanej Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2012 Podłącz pod Vaga i sprawdz przelewowość wtrysków. Miałem tak i musiałem wymienić wtrysk. Telepie jagbyś jechał po tarce na drodze pomiedzy 2,5k a 3k obrowów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2012 a czy nie zauważyłeś przypadkiem zmienionego odgłosu pracy silnika na wolnych obrotach ? czy przy telepaniu między 1800 - 2500 czujesz mniejszą moc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #16 Napisano 16 Marca 2012 ^^do kogo piszesz? Ja, ani kolega, ktory z podobnym problemem sie zglosil, nie zglaszal zadnego zakresu obrotow, w ktorym auto sie telepie. Auto sie trzesie w kazdym momencie, gdy obciazany jest przegub, czyli zawsze przy dodawaniu gazu, wiec Wasze 2 ostatnie teorie tu nie pasuja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #17 Napisano 8 Grudnia 2012 witam ,sprawdzilem przeguby wewnetrzne i oto pytanie moje , luzow gora dol nie ma , jest tylko min.jak krece w prawo i lewo , czy sa do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #18 Napisano 18 Grudnia 2012 wszystko zależy jak przegub się wyrobił, zależy w jakim polożeniu się on znajduje i od tego zależy czy luzy są wyczuwalne. mój przegub był strasznie zniszczony a luzu prawie wcale:/ objaw jest taki że jak przyspieszasz to zaczyna bujać na boki samochodem jak na "łódce". jeśli opony masz wyważone to jestem prawie pewien że to przegub wewnętrzny. objaw wyeksploatownej dwumasy to bujanie przód-tył na luzie, a najlepiej jak auto stoi na podjezdzie. nie kupuj zamiennika bo nie ma dobrych odpowiedników. w serwisie jak oddasz stary przegub to za nowy zaplacisz ok 800 zł. wymiania około 100zl. a jak nie oddasz to 1200. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach