Skocz do zawartości
TORENDES

Pisk pod maską i brak wspomagania.

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

czy jakiś magik z forum miał może taką przypadłość kiedyś?

w dniu wczorajszym w nocy po odpaleniu paska i przejechaniu około kilometra usłyszałem jakiś dziwny pisk pod maską (jakby pasek) który po około 5 sekundach umilkł ale jednocześnie zabrał moje wspomaganie.:oszit

Miałem nadzieję że coś przymarzło ale po nocy w garażu przy tem. około 1stopnia wspomaganie nie wróciło.

Ładownie jest i wszystko działa jak powinno tylko gdzie moje wspomaganie mogło spier...ić?

 

Czy to pompa siadła?

Czy zawór w pompie?

Macie jakieś pomysły?

 

pzdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zajrzałeś pod maskę ? Trzeba sprawdzić, czy pasek klinowy jest na swoim miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A zajrzałeś pod maskę ? Trzeba sprawdzić, czy pasek klinowy jest na swoim miejscu.

 

 

przejechałem już od tej pory około 40km, jeśli coś by się stało z paskiem to nie byłoby ładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słusznie ale mimo wszystko zajrzyj pod maskę.

Z Twojego opisu wynika raczej, że problem prawdopodobnie leży po stronie pompy, niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaglądałem pod maskę, nic tam złego nie widzę, poziom płynu jest w normie.

jak mogę sprawdzić na 100 czy to pompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli po uruchomieniu silnika koło pasowe pompy się kręci, dużych wycieków z układu nie ma, to wina raczej leży po stronie pompy.

Ja na twoim miejscu, chcąc się przekonać na 100% odłączyłbym(poluzował) przewód, doprowadzajacy płyn do maglownicy. Podczas pracy silnika, płyn w przewodzie jest pod ciśnieniem wymuszanym przez pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz a tam nie idą dwa paski? Jeden napędzający alternator a drugi pompę wspomagania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaraz a tam nie idą dwa paski? Jeden napędzający alternator a drugi pompę wspomagania ?
Też mi się tak wydawało :rumieniec ale sprawdziłem w Etce - ten sam pasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale sprawdziłem w Etce - ten sam pasek.
w/g mojej ETKI w AKN są 2 paski na rys nr 36 i nr 10

 

 

dafota.2.tkw1328873634h.jpg.smpaski w 2.jpg&th=8490

Edytowane przez J@ceq
wklejenie linka z miniaturką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że są dwa paski nie zmienia faktu że powód zatrzymania się wspomagania może być tylko jeden - zatarta pompa wspomagania. Nie wiem czy można ją reanimować ja u siebie wymieniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK,

koszt pompy to przedział od 300 do 500zł.

A jak z robocizną? Dużo jest przy tym roboty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w/g mojej ETKI w AKN są 2 paski na rys nr 36 i nr 10
Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji.

 

dokładnie,

jest to pasek tylko od klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji.
Tak masz rację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK,

koszt pompy to przedział od 300 do 500zł.

A jak z robocizną? Dużo jest przy tym roboty?

 

Musiał byś sciepnąć cały przod i chłodnice,jesli wymieniałes pasek rozrzodu sam to rozebranie przodu by trwało szybciej a co do pompy to bys musiał odkrecic 3 albo 4 sruby na kole z paska nie jestem pewien bo dawno tam nie zagladałem i tez pompa chyba ma 3 sruby,wczesniej tez musisz sciepnac pasek.

Edytowane przez Roberto Nice - trance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

poszukuję pompy na allegro male nie mam pojęcia jaki powinna mieć nr.

gdzie mogę sprawdzić jaka pompa nadaje się do mojego paska.

w serwisie nie chcieli mi udzielić takiej informacji i skierowali mnie na stronę erwin online.

czy ktoś może to sprawdzić lub ma dostęp do tej trony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

poszukuję pompy na allegro male nie mam pojęcia jaki powinna mieć nr.

gdzie mogę sprawdzić jaka pompa nadaje się do mojego paska.

w serwisie nie chcieli mi udzielić takiej informacji i skierowali mnie na stronę erwin online.

czy ktoś może to sprawdzić lub ma dostęp do tej trony?

 

tu jest temat o tym http://forum.vw-passat.pl/threads/74396-Pytanie-o-numery-czesci-ETKA-cz2/page201?highlight=etka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a masz ładowanie w pasku? Czy tylko brak wspomagania? Ostatnio przerabiałem temat audi a6 c5 2.5tdi 163KM i podobną audi tylko 180KM i występuje problem z pękającą śrubą napinacza mam całe foto story.Jak cos to pisz na pw jak jest padnięta sama pompa i będziesz w okolicach rocka to zapraszam tylko trzeba sciągac cały przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witać, pozwolę sobie w tym temacie napisać. Otóż mam problem. Owy problem pojawił się dzisiaj. Wróciłem do domu z roboty wysiadam z paska aby go obczyścić z błota śniegowego i otworzyć garaż. Wysiadam i słyszę dziwny dźwięk spod maski, otworzyłem maskę (dźwięk mniej już jest słyszalny) po podniesieniu do góry (całkiem zanika), zamknełem maskę i znów sie pojawił, po przyciśnięciu ręką maski także dźwięk zanika. O co chodzi z tym??? Czy to może być wina zamka maski typu poluzowanie śrub mocujących???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witać, pozwolę sobie w tym temacie napisać.

A ja pozwolę sobie zaraportować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności