TORENDES Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2012 witam, czy jakiś magik z forum miał może taką przypadłość kiedyś? w dniu wczorajszym w nocy po odpaleniu paska i przejechaniu około kilometra usłyszałem jakiś dziwny pisk pod maską (jakby pasek) który po około 5 sekundach umilkł ale jednocześnie zabrał moje wspomaganie. Miałem nadzieję że coś przymarzło ale po nocy w garażu przy tem. około 1stopnia wspomaganie nie wróciło. Ładownie jest i wszystko działa jak powinno tylko gdzie moje wspomaganie mogło spier...ić? Czy to pompa siadła? Czy zawór w pompie? Macie jakieś pomysły? pzdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2012 A zajrzałeś pod maskę ? Trzeba sprawdzić, czy pasek klinowy jest na swoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2012 A zajrzałeś pod maskę ? Trzeba sprawdzić, czy pasek klinowy jest na swoim miejscu. przejechałem już od tej pory około 40km, jeśli coś by się stało z paskiem to nie byłoby ładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2012 Słusznie ale mimo wszystko zajrzyj pod maskę. Z Twojego opisu wynika raczej, że problem prawdopodobnie leży po stronie pompy, niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2012 zaglądałem pod maskę, nic tam złego nie widzę, poziom płynu jest w normie. jak mogę sprawdzić na 100 czy to pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2012 Jezeli po uruchomieniu silnika koło pasowe pompy się kręci, dużych wycieków z układu nie ma, to wina raczej leży po stronie pompy. Ja na twoim miejscu, chcąc się przekonać na 100% odłączyłbym(poluzował) przewód, doprowadzajacy płyn do maglownicy. Podczas pracy silnika, płyn w przewodzie jest pod ciśnieniem wymuszanym przez pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2012 Zaraz a tam nie idą dwa paski? Jeden napędzający alternator a drugi pompę wspomagania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2012 Zaraz a tam nie idą dwa paski? Jeden napędzający alternator a drugi pompę wspomagania ?Też mi się tak wydawało ale sprawdziłem w Etce - ten sam pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2012 (edytowane) ale sprawdziłem w Etce - ten sam pasek.w/g mojej ETKI w AKN są 2 paski na rys nr 36 i nr 10 Edytowane 10 Lutego 2012 przez J@ceq wklejenie linka z miniaturką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2012 To że są dwa paski nie zmienia faktu że powód zatrzymania się wspomagania może być tylko jeden - zatarta pompa wspomagania. Nie wiem czy można ją reanimować ja u siebie wymieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2012 OK, koszt pompy to przedział od 300 do 500zł. A jak z robocizną? Dużo jest przy tym roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2012 w/g mojej ETKI w AKN są 2 paski na rys nr 36 i nr 10Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2012 Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji. dokładnie, jest to pasek tylko od klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2012 Tak Jacek, tylko ten drugi(pierwszy?)- krótszy jest od spreżarki klimatyzacji.Tak masz rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto Nice - trance Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2012 (edytowane) OK,koszt pompy to przedział od 300 do 500zł. A jak z robocizną? Dużo jest przy tym roboty? Musiał byś sciepnąć cały przod i chłodnice,jesli wymieniałes pasek rozrzodu sam to rozebranie przodu by trwało szybciej a co do pompy to bys musiał odkrecic 3 albo 4 sruby na kole z paska nie jestem pewien bo dawno tam nie zagladałem i tez pompa chyba ma 3 sruby,wczesniej tez musisz sciepnac pasek. Edytowane 10 Lutego 2012 przez Roberto Nice - trance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2012 Witam, poszukuję pompy na allegro male nie mam pojęcia jaki powinna mieć nr. gdzie mogę sprawdzić jaka pompa nadaje się do mojego paska. w serwisie nie chcieli mi udzielić takiej informacji i skierowali mnie na stronę erwin online. czy ktoś może to sprawdzić lub ma dostęp do tej trony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2012 Witam,poszukuję pompy na allegro male nie mam pojęcia jaki powinna mieć nr. gdzie mogę sprawdzić jaka pompa nadaje się do mojego paska. w serwisie nie chcieli mi udzielić takiej informacji i skierowali mnie na stronę erwin online. czy ktoś może to sprawdzić lub ma dostęp do tej trony? tu jest temat o tym http://forum.vw-passat.pl/threads/74396-Pytanie-o-numery-czesci-ETKA-cz2/page201?highlight=etka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2012 Witam a masz ładowanie w pasku? Czy tylko brak wspomagania? Ostatnio przerabiałem temat audi a6 c5 2.5tdi 163KM i podobną audi tylko 180KM i występuje problem z pękającą śrubą napinacza mam całe foto story.Jak cos to pisz na pw jak jest padnięta sama pompa i będziesz w okolicach rocka to zapraszam tylko trzeba sciągac cały przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2012 Witać, pozwolę sobie w tym temacie napisać. Otóż mam problem. Owy problem pojawił się dzisiaj. Wróciłem do domu z roboty wysiadam z paska aby go obczyścić z błota śniegowego i otworzyć garaż. Wysiadam i słyszę dziwny dźwięk spod maski, otworzyłem maskę (dźwięk mniej już jest słyszalny) po podniesieniu do góry (całkiem zanika), zamknełem maskę i znów sie pojawił, po przyciśnięciu ręką maski także dźwięk zanika. O co chodzi z tym??? Czy to może być wina zamka maski typu poluzowanie śrub mocujących??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2012 Witać, pozwolę sobie w tym temacie napisać. A ja pozwolę sobie zaraportować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach