maciek.wroc Zgłoś #21 Napisano 27 Lutego 2012 no to czekamy na wykres i jaka bedzie róznica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #22 Napisano 11 Kwietnia 2012 Ijak tam mody z walkiem od SDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #23 Napisano 11 Kwietnia 2012 Do mnie dzisiaj dotarł wałeczek z sdi 038 109 101 E,czyli z agp,aqm,jak nowy:jupi. Na wałku wygrawerowany jest napis 38E. Co ciekawe,to okazuje się,że te wałki mają inne krzywki na ssących i inne na wydechowych,czego w tdi nie ma. Zawory wydechowe mają krzywki bardziej zaokrąglone i niższe,ssące ostrzejsze iw wyższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #24 Napisano 12 Kwietnia 2012 Ijak tam mody z walkiem od SDI Narazie odwlekam całą walke , rodzina najważniejsza . Do mnie dzisiaj dotarł wałeczek z sdi 038 109 101 E,czyli z agp,aqm,jak nowy:jupi.Na wałku wygrawerowany jest napis 38E. Co ciekawe,to okazuje się,że te wałki mają inne krzywki na ssących i inne na wydechowych,czego w tdi nie ma. Zawory wydechowe mają krzywki bardziej zaokrąglone i niższe,ssące ostrzejsze iw wyższe. Sagon ale zmierzysz moc i moment PRZED i PO ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #25 Napisano 12 Kwietnia 2012 Będę chciał tak zrobić,bo inaczej nie będę wiedział,co da w moim przypadku. Na pewno po wrzuceniu fmica będę testował nowy wsad by Daron,fmica wrzucę gdzieś za miesiąc,bo obecnie tych na 18cm nie mają. Jak tylko go wsadzę,to pogonię na hamownię.Jeżeli uda się dogadać z chłopakami,to zrobię dwa pomiary za 200 zeta w ciągu powiedzmy dwóch,trzech dni. Będzie jeszcze na drugim kodowaniu wsad na maxa,bo będę chciał zobaczyć,co ta moja wydumka potrafi,ale to na wałku z tdi. Żeby tylko dwumas to wytrzymał:smutek. Ale póki co bez fmica ani rusz. Obecnie jesteśmy na etapie nastawników,mogę tylko dzięki informacją pewnego kolgi powiedzieć,że są między nimi pewne różnice,nie tylko w numeracji,a konkretniej,to są mocniejsze i są słabsze. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #26 Napisano 12 Kwietnia 2012 Nastawników pomp tak? na czym polega to że jedne sa mocniejsze a drugie słabsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #27 Napisano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) Pewnie na budowie cewki,płytki itd. Zauważyłem,że płytki w pewnych nastawnikach różnią się numerami. Niby są takie same,ale jednak numery,a zatem kalibracje są inne,kwestia trafienia takiego najmocniejszego. Taki afn ma HDK 196,1Z HDK 111,ahh HDK 240,asv HDK 216,ahu HDK 192 itd. To tylko niektóre z numerów z tdi,a są też inne pompy z innych silników. Różnią się numeracją,potencjałem,choć fizycznie są identyczne,tak samo,jak pompy wtryskowe. Wracając do tematu wałka z sdi,to zwracać uwagę na to,żeby między pierwszą a druga krzywką,licząc od strony koła był numer 38E-sdi,unikać wałków z numerem 38A-tdi. Można też zapamiętać numer 028J-afn. Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #28 Napisano 14 Kwietnia 2012 moc nastawnik wpływa jakoś na poprawę osiągów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #29 Napisano 15 Kwietnia 2012 I to bardzo,im wyższe napięcie,tym więcej leje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mewa2002 Zgłoś #30 Napisano 15 Kwietnia 2012 Nie wiem czy dobrze myślę, ale nastawnik wytwarza jakąs tam sile, moment obrotowy do sterowania pierscieniem poprzez ruch wałka pokonujac siłe sprezyn trzymajacych wałek. Jesli by te sprezyny zamienic na sprezyny o słabszej sile ( chociaz głownie chodzi o sprezyne cofajaca), wtedy nastawnik mialby sile przesunac pierscien na jaka chcemy pozycje. Bo niektorzy nawet gdzie maja nastawione 4,7v w mapie, nastawnik nie daje rady przesunac pierscienia na 4,5v nawet. Moze byc w tym sens co mowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #31 Napisano 16 Kwietnia 2012 sagon i to czasen nie z tąd z tych różnych nastawników biorą sie te tak zwane bonusy od fabryki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #32 Napisano 16 Kwietnia 2012 Tego nie wiem,trzeba by w seriach na poszczególnych nastawnikach,przykładowo dla afn-a hdk 196 w co najmniej dwóch przypadkach zalogować 001. Porównać moc i napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #33 Napisano 16 Kwietnia 2012 A nastawnik z 988 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2012 Trzeba założyć,sprawdzić,najlepiej na sofcie z dawkami 51mg. Porównać napięcia z ori i takim z 988,HDK 253. Innego sposobu nie ma,nikt obeznany nie podzieli się takimi informacjami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #35 Napisano 17 Kwietnia 2012 muszę zobaczyć z tymi nastawnikami jeden mam w pracy bo chce go włzoyc bo mój co mam w pompie to mi obroty falują. A na nastawniku gdzieś pisze numery ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #36 Napisano 18 Kwietnia 2012 Pod wyjściem na zaworek przelewowy Sprawdź,jaki masz numer na swoim,ten jest z afn-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #37 Napisano 18 Kwietnia 2012 U mnie aktualnie ustawiłem 4.66V (na początku max 4.48V), ale też wiem że da rade do 4.74V. Powyżej trzyma ogranicznik w sofcie, którego jeszcze go nie szukałem ale zajmę się tym, gdyż sprawdziłem mechanicznie i ramie ma zakres od 0.3V do 5.04V więc jest jeszcze spory zapas ! :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mewa2002 Zgłoś #38 Napisano 19 Kwietnia 2012 Daron, w wątku zmiany tłokorozdzielacza pisałes: "A odnośnie nastawnika, mój przy zadanych 4.5-4.65 generuje i tak max 4.48-4.5V w logu przy startowym 0.7V". Co zrobiłeś ze teraz masz aż 4,66v? Przestawiałes startowe? Czy tylko softem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #39 Napisano 19 Kwietnia 2012 Przestawiałes startowe? Czy tylko softem? Soft i startowe. Teraz generuje 4.7V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mewa2002 Zgłoś #40 Napisano 19 Kwietnia 2012 Dałeś je wyższe czy niższe? Jest efekt jakiś, w osiagach, odczuciach? Czy moze tylko odczytuje wyższe napięcie a leje tyle samo paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach