rollaz Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2012 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 1 Mileage: 176921 km Time Indication: 0 Date: 2012.02.04 Time: 11:50:45 00992 - Consumption Cut-Off Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 247 Mileage: 176031 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.07 Time: 20:15:19 Bardzo prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2012 użyj szukaj-ki a się dowiesz wystarczy kody błędów wpisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #3 Napisano 6 Lutego 2012 no wlasnie wpisuje kody i nic nie znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 6 Lutego 2012 chodzi o błąd zamka kierowcy sprawdź połączenie i skanuj VAGiem lub VCDS-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #5 Napisano 17 Września 2013 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 1 Mileage: 176921 km Time Indication: 0 Date: 2012.02.04 Time: 11:50:45 00992 - Consumption Cut-Off Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 247 Mileage: 176031 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.07 Time: 20:15:19 Bardzo prosze o pomoc Właśnie pojawił mi się też ten błąd co u Ciebie, 00992 - Consumption Cut-Off Active. Poradziłeś sobie może już z tym, wiesz o co to chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2013 Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły: Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 7AF1897935812DC86F8 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0243 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345) P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 7 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:33:12 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11000100 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm Kody gotowości: 1 5 0 0 0 Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monsterq Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2013 Błąd mówi jasno ;p Gdzieś nie łączy jakaś kostka. Sprawdź główną kostkę i sprawdź instalację Opisz od kiedy to się zaczęło pojawiać ;p auto było rozbite? było w jakimś warsztacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2013 Tak miałem stłuczkę jakieś 2 lata temu. Niewielkie uszkodzenia. Samochód oddany do serwisu Volkswagena w Szczecinie. A to zaczęło się pojawiać od niedawna. Gdzieś jest chyba zwarcie. Ostatnio tylko sporadycznie raz była moc raz nie było. Potem wymieniłem któryś z bezpieczników i było ok aż nie wyszła sprawa z tmi ledami. Zacząłem grzevbć w skrzynce bezpieczników i nie wiem czy czegoś nie popie... i nie ma gdzieś zwarcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach