wojtekania Zgłoś #1 Napisano 2 Lutego 2012 Jestem z Wrocławia , może ktoś zna jakiś dobry punkt we Wrocławiu lub koło gdzie zakładają gaz. Myśle nad sekwencją. Jakiej firmy założyć bo opini jest multum. Może ktoś ma w takim silniku założony gaz i jak mu się sprawuje. *Proszę o opinie i o doradzenie dobrego rozwiązania . Przebieg auta 215 KKM* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #2 Napisano 8 Lutego 2012 We Wrocławiu masz kolegę który wie co robi z LPG-FORUM http://lpg-forum.pl/wrocek66-u8363.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2626 Zgłoś #3 Napisano 19 Lutego 2012 W tym silniku masz krótkie czasy wtrysku fullgrupowy więc potrzebujesz szybkich wtrysków, ja do takich silników zakładam Stag-a 300+ ewentualnie Stag-a 4+, wtryskiwacze najlepiej Hany ale spokojnie daja sobie rade Valteki 34, matrixy 344 do tego reduktor Scorpion mini, lub KME. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radi Zgłoś #4 Napisano 24 Marca 2012 Witam, polecam Motronic, ul. Przedmiejska ( boczna legnickiej). http://www.motronic.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #5 Napisano 25 Marca 2012 Witam,polecam Motronic ale odkopałeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radi Zgłoś #6 Napisano 26 Marca 2012 może komuś się przyda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RU-passat Zgłoś #7 Napisano 6 Kwietnia 2012 A mam pytanie odnośnie passata b3. Mam takie auto kombi silnik 1.8 ABS na monowtrysku. Zastanawiam się nad instalacją gazową. Jak myślicie czy mi to nie zabije silnika? Ma już blisko 400tys przebiegu, ale chodzi raczej dobrze, bierze troche oleju(1l/10tyskm). Jaka największa pojemność butli wejdzie w miejsce koła zapasowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #8 Napisano 6 Kwietnia 2012 II generacja powinna ładnie się sprawdzić. Ja w swoim B3 (kombi), z silnikiem 1F założyłem gaz przy podobnym przebiegu i śmigało aż miło. Butlę miałem na jakieś 36 litrów do zalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2012 Mi w toroidalną wchodzi 38 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2013 jako ze nie dane jest mi zakladac nowych tematow podpinam sie pod ten stary bo tyz ma agg z 1996 - mam gaz brc i albo jest nie szczelny, albo PALI W *UJ;/ (po zatankowaniu "za 3 dychy") zrobilem 30 km i po przełączeniu na lpg gasnie... ew. cos sie mogło zesrać (dopiero co kupilem paszteta) a co do tego zesrania, wreszcie-po dlugim wstepie- pojawia sie moje pytanie - czy to niormalne ze parownik (przy wyłączonym lpg sie grzeje? (mocno) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 13 Sierpnia 2013 A jak się ma nie grzać jak jego obieg jest włączony w układ chłodzenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #12 Napisano 15 Sierpnia 2013 pytanko kolejne w takim razie- czy jest jakas tania mozliwosc sprawdzenia szczelnosci instalacji? typu podpiac sie po jakis cpu czy cos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #13 Napisano 16 Sierpnia 2013 można czymś takim http://allegro.pl/pulsar-400ml-tester-szczelnosci-lpg-wykrywacz-i3380942844.html podjedź do kumateo gazownika, szybko zdiagnozuje problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #14 Napisano 17 Sierpnia 2013 dzięki za info! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach