tomnik Zgłoś #21 Napisano 1 Lutego 2012 Witam. Szykuje sie do wymiany filtra paliwa i mam takie pytanie : czy po wymianie filtra i zalaniu go ropą samochod odpali i bedzie normalnie chodzil czy trzeba moze cos odpowietrzac?Tak, silnik powinien pracować normalniehttp://forum.vw-passat.pl/threads/2119-Wymiana-filtra-paliwa-TDI?highlight=filtr+paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez1211 Zgłoś #22 Napisano 1 Lutego 2012 jeszcze tylko jedno pytanie. Przed chwila odkreciłem filtr i tam nie bylo prawie wgl paliwa czy to zle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #23 Napisano 1 Lutego 2012 No raczej filtr powinien byc pelen,no chyba ze ci paliwo gdzies schodzi to znaczy ze masz gdzies nieszczelnosc.zalej nowy filtr paliwem i odpal niech troche pochodzi.po dluzszym postoju sprawdz czy filtr jest pelen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew9999 Zgłoś #24 Napisano 2 Lutego 2012 Witam paliwo letnie to 0 *C przy takiej teperaturz blokuje sie filter paliwa w ropniaku. Zimowe to - 10 *C przy jakiej blokuje sie filter paliwa, i to standart. Sa jeszcze ON GOLD na stat oilu , Verwa na orlenie lub VIPALER ON na SHELLU sa tak zwane ulepszone gdzi ta teperatura po przez dodawanie ulepszaczy jest do - 40 * C podobno tak pisza w ulotkach. Nie stety przy tych mrozach jak chcemy jechac polecam to lepsze ze Statoila po 6,12 zl wczoraj zalane w Koszalinie lub SHELLU tam jeszcze drozej ale warto dziadek z 1992r odpala jak "BEZYNIAK" i dobrze jak tego paliwa jest wiecej jak polowa pojemnosci zbiornika. Wszystkie dolewanie dodatkuw tak zwanych uszlachetniaczy ON jest wskazane. DEnaturat dodaje sie do benzyny jesienia przed mrozami by usunac z ukladu paliwowego wode. Do ON sie nie dodaje gdyz czesci w pompo-wtryskach , ktore smaruje paliwo czyli ropa odtluszcza ja i pogarsza i w wyniku tego zuzywa sie szybciej . Filter paliwa jak sie zblokuje to trzeba wymienic lub poczekac do temperatur + *C ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #25 Napisano 2 Lutego 2012 Glupoty z tym ze przez denaturat zuzywaja pompowtryski.kolego juz 6 lat leje 2 3 setki na zbiornik do 3bg 130km.i eszystko dziala jak nalezy.ja mialem tez problemy nawet przy -8z jazda.teraz dolewam blekit paryski i mu przeszlo.denaturat wiaze wode co pozwala na wypalenie badz wyparowanie jej z ukladu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2012 to jak to wkoncu jest z tym deneturatem dodanym do ON?? denaturat 500 ml zmieszany w ilosci 20 litrow ON zwiaze wode a czy rozrzadzi parafine?? i czy taka ilosc denaturatu nei zaszkodzi wtryskom i pompie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil Zgłoś #27 Napisano 8 Lutego 2012 Kolego denaturaz rozpuszcza parafine i doprowadza do wiazania wody.szczerze mowiac same zalety:pol litra to zaduzo nawet na pelen kociol.ja leje tak 0.2 0.3 litra na kociol i wszystko bangla u kolegi w 130konnym na pompowtryskach rowniez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach