Skocz do zawartości

tomi1125

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomi1125

  • Urodziny 22.03.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bielsko-b

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Tej pierwszej nie wiem z którego jest roku problem polega na tym ze chcę odgadnąć auto na podstawie tylko tego zdjecia . Drugi passat jest chyba z 2006 roku musiałbym dokładnie sprawdzić. Początkowo myślałem że to passat b6 ale wczoraj sprawdziłem audi A4 b7 i wychodzi że jednak jest to audi bo szyba pasuje , linie się pokrywają z tymi na zdjęciu z gabką . Poniżej zdjęcie tej szyby z a4 co sądzicie ? wydaje mi się że to jest taka szyba jak z pierwszego zdjęcia.
  2. Próbuje ustalić czy auto z zdjęcia pierwszego z gąbka to Passat b6 , na zdjęciu drugim jest Passat b6 mam tylko wątpliwości do pomarańczowej linii od ogrzewania szyby , na zdjęciu z gąbka jest bliżej czarnego końca szyby a na drugim zdjęciu jest znacznie dalej .... czy może być tak że były montowane dwa rodzaje tej szyby tylnej ? i te linie od ogrzewania się różniły położeniem względem końca szyby ? poprzeczne dwie się zgadzają . Czy możliwe jest że szyba była wymieniana na zamiennik i dlatego też linie się nie zgadzają ?
  3. Też tak sądzę , trzeba pewnie zdemontować wykładzine i szukać gdzieś przetarcia kabla albo przy łączeniach wiązki .
  4. Po przeszukaniu wszystkich obwodów w aucie znalazłem co zabiera "lewy prąd " a było to przyczyną rozładowywania się akumulatora na postoju . Wyszło że zapalniczka tylna .Obwód na bezpiecznik 20 A przed wyjęciem bezpiecznika pobór był 0.10-11 A po wyjęciu 0.02 do 0.03 A czyli Ok . Zapalniczka jest sprawna ...co może być przyczyną tak dużego poboru ?
  5. powodem moze byc woda w zbiorniku,tez tak mialem po wymianie filtra paliwa,zalozylem boscha i zaczely sie problemy:dupablada.filtr okazal sie gesciejszy i niepuszczal krysztalkow lodu.pomoglo dolewanie denaturatu na pelen zbiornik tak ze 2setki:D To może być to że jest gęsciejszy , baki czyściłem zeszłej zimy bo też raz nie odpalił na dużym mrozie. Spróbuje odpalić po postoju w ogrzewanym garażu albo podgrzać filtr . Zobaczymy co będzie.
  6. Zalej go dobrą ropą i zmień filtr na nowy i oki będzie. Na tym filtrze jest przejechane dopiero z 3000 km filtr bosch , powinien być jeszcze czysty tylko zalepiony parafiną - spróbuje podgrzać powinna się rozpuścić .Czy parafina się sama rozpuści w temperaturze 10 stopni w ogrzewanym garażu? . Paliwa zawsze staram się mieć przynajmniej połowę baku .
  7. Po przejechaniu ponad 30 km w przy około - 10 auto nagle zaczęło słabnąć , zwalniać i zgasło . Czy mogło zamarznąć paliwo w przewodach lub filtrze ? Filtr wymieniony tamtej zimy na boscha , paliwo było co prawda z jesieni ale z dodatkiem ulepszacza szwedzkiego skydd .Auto przy wyjezdzie z garażu odpaliłem bez problemu - parkuje w garażu co prawda w nie ogrzewanym ale zawsze to trochę cieplej niż na zewnątrz .
  8. Mam wersje bez ESP serwo jedno komorowe . Serwo , pompkę i zaciski wymieniłem na używane z anglika . Auto z którego wymontowałem części były 100% sprawne hamulce działały bez problemu .Było z tego samego roku co moje, to samo oznaczenie silnika tylko róznica w skrzyni , jak mam automat .Co do wody w serwie to na pewno tam nie ma ,serwo dokładnie sprawdziłem przed montażem . Oprócz tego dokupiłem jeszcze jedno używane z allegro i po założeniu objawy są takie same ?? Jedyne rozwiązanie oprócz tej wakum pompy może być to że jednak serwo do automatu majakieś róznice i dlatego to nie działa poprawnie ale to mało prawdopodobne . Jak sprawdzić szczelność serwa ?
  9. Od pewneczo czasu też bezskutecznie próbuje naprawić układ hamulcowy ale narazie bez rezultatu....... Po przejechaniu paru km zaciski przednie a w zasadzie tylko prawy blokuje koło po wymianie płynu ,serwa ,pompy i zacisków jest to samo !!. tzn. Na parę tygodni było niby ok. ale cały czas tarcze się lekko blokowały. Gdy odepnę na chwile wąż ciśnienia wakum pompy z serwa ciśnienie schodzi,.... zaciski się luzują i można dalej jechać po paru km znów jest to samo . Teraz odłączyłem na stałe wąż ciśnienia z serwa zaciski się nie blokują w zasadzie można tak jeździć tylko trzeba mocno naciskać na pedał i hamulec słabszy. Chce dodać że wakum pompa wydaje się byś sprawna tzn. zasysa powietrze do środka czy może tak być że jest uszkodzona ? i przez to jak jest wszystko podłączone to zaciski się blokują Co może być jeszcze przyczyna ? Do przewodu wakum pompy który idzie do serwo dorobiłem zaślepkę i założyłem ale może mieć minimalne nieszczelności . Czy można tak jeździć do czasu rozwiązania problemu ? tzn. czy się coś przez to nie uszkodzi ? np. turbina czy układ paliwowy ? Mechanik twierdzi ze można ale wole spytać . Silnik , abs i wszystkie kontrolki działają normalnie . Dodam że układ hamulcowy jest odpowietrzony jak jest przewód z wakum pompy włożony do serwa to działa wszystko normalnie (na chwile).Nie ma i nie było też wody w serwie o czym czytałem na forum auto jest garażowane i sporadycznie używane.
  10. Genalalnie to grzejące się lekko przenie koła szczególnie prawe ( wyczuwalna róznica miedzy prawym a lewym ) i czasami zaciskanie zacisku na tym kole tak że nie można jechać , dodatkowo po odpaleniu hamulec jest mieki i trzeba badziej dociskać do podłogi żeby zachamować tak jest przez pare km jazdy nastepnie jest juz ok chociaż ostatnio jak jechałem zrobił się za twardy i zacisneło prawy zacisk. Prawdopodobnie pompa do wymiany i układ był zapowietrzony , nie wiem do konca jak z tym serwem czy jest inne od automatu i zwykłej skrzyni ? bo z tego co kolega powyżej napisał to jest tylko róznica miedzy dieslem a bezyną . czy jak odkrece przewody(dwa) biegnące z pompy hamulcowej do asb-u to płyn powinien się zlewać samoczynie ? odreciłem u siebie i prawie nic się nie leje , po nacisnieciu na pedał jest minimalne cisnienie .Pompa i serwo było juz wymieniana pare miesiecy wstecz bo jak stwiedził mechanik nie daje cisnienia przez co nie dało się odpowietrzyć układu po wymianie zaciskow przednich. ---------- Post added at 10:55 ---------- Previous post was at 10:46 ---------- 8d0612105-f serwo z pompa o tym oznaczeniem było zamontowane w VW Passat 1.9tdi 110KM z 1998r. (z climatronikiem) Oznaczenie silnika AFN nie automat , autem przyjechal kolega z Angli. Ja też mam oznaczenie silnika afn wiec na logike powino o takim oznaczeniu pasować też u mnie , chyba że róznice robi automat .
  11. Z opisow na forum widze że jest róznica miedzy serwem do automata a zwykłej skrzyni , prawdopodobnie założyłem niewłasciwe a mam automata numer nadwozia wvwzzz3bzwe329... założylem takie 1.8d0612105-f i jeszcze inne o podobnym numerze ale są problemy z hamulacami . poprosił bym o podpowiedz jakie ma być własciwe.
  12. Mój problem z hamulcami jest nastepujacy : Zaczeło się od wymiany tylnego zacisku ( był wyciek płynu ) po wymianie odpowietrzeniu "nożnie " i przy pomocy kompresora - tak jak zalecane na forum tył był ok ale problemy zaczeły się z przodu . Zacisk lewy się blokował i nie odbijał -po przejechaniu kilku km trzeba było zostawić auto na 1,2 h żeby cisnienie zeszło i zacisk odpuscił . Wymieniłem zaciski - na używane w dobrym stanie i tarcze na nowe bo były raczej juz do wymiany efekt mizerny tzn po paru dniach to samo . Prawdopodobna przyczyna usterki : pompa i serwo do wymiany , zostało to wymienione i było przez pare miesiecy niby ok ale według mnie zaciski do końca nie odbijały i było minimalne tarcie klocków przez co felga nadmiernie się grzała szczególnie ta na której zaciskał się pechwy zacisk co jest bardzo dziwne bo zacisk jest już wymieniony ?.. . Jeżdze autem niewiele może 500 km miesiecznie wiec nie był to problem. Dochodzimy do dnia dzisiejszego i stan jest taki : Po odpaleniu auta pedał hamulca jest mieki i trzeba badziej dociskać do podłogi żeby zahamować tak jest przez pierwsze pare km jazdy pózniej normalnie się już zachowuje , według mnie przyczyną może być za małe cisnienie zaraz po odpaleniu -zapowietrzaenie układu . Niestety w poniedziałek po paru miesiacach "spokoju" znów zacisnął i nie odbił zaraz ten pechowy zacisk , po odczekaniu około 1,5 h odbił i odjechałem .Wczoraj przejechalem wsumie około 20 km z postojami i nie było problemu oprócz nadmiernego się grzania koło.... czyli zacisk do końca jednak nie odbija ale też nie zablokował koła ale myśle że na tarsie np 100 km już koło mogło by się znów zablokować . Mechanik mowi że może byc to pompa abs a dokładnie uszkodzone jakieś zaworki w sródku albo trzeba coś tam przeczyścic ale chce zauwarzyć abs działa poprawnie . Teraz pytanie w skrócie -Co jest z tymi hamulcami ?? ortografie popraw i gramatykę /Łysy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności