Skocz do zawartości
GRZECHHH

[B5] Modyfikacja fabrycznego separatora oleju w pokrywie zaworów - odma TDI PD

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki. A co do samego EGR-a to czy warto go zaślepić dla świętego spokoju z wywalaniem przez niego oparów olejowych? Mam silnik 1.9 TDi AVB 101km. przebieg 160000km. i EGRa po nie dawnym czyszczeniu.

Może ktoś zna jakiegoś speca od VW który by fachowo doradził i podjął się takiego zabiegu z okolic Warszawy?

Edytowane przez Marioo81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebny Ci do tego żaden fachowiec to 10 minut roboty kup tylko zaślepkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki rocznik auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tapatalk nie pokazuje rocznika auta

Edytowane przez Ziewal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2003 wywala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy warto to zrobić i czy nie będzie problemów w późniejszej eksploatacji? Na razie tragedii nie ma. Widać na nim tylko opary olejowe. A może lepiej go wymienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę tak 6 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zaślepić i się nie martwić ? A nie będzie problemu z usunięciem błędów po tym zabiegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bodino, masz u siebie zaślepiony EGR? Jaki to będzie miało wpływ na katalizator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko mam. Mianowicie przy odpaleniu puszcza leciutką chmurkę jasno szarego dymku. Poza tym nic się nie dzieje, nie kopci, chyba że jak mocniej depnę to wtedy też lekki szary dymek idzie z rury. Czy takie zjawisko jest normalne dla tych silników? Autko jeździ dobrze, błędów żadnych nie ma. Kąt synchronizacji ustawiony na 0.0- -0.6. Przepraszam za tyle pytań, ale uczę się dopiero swojego Paska.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

I wszystko hula dobrze. Czyli zaślepić, podjechać na wyłączenie zaworu i wywalić kata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parametry robią wrażenie :). A jesteś w stanie udzielić mi odpowiedzi na powyższe pytania? Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jestem naprawdę zadowolony z niego. Trafił się rodzynek w cieście z pewnej ręki i małym przebiegiem. Szczerze mówiąc to trochę żal by mi go było modyfikować z wyjątkiem tego EGRa. Ale zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomyślimy w przyszłym roku. Czeka mnie jeszcze prawdopodobnie wymiana błotników i niektórych miejscach poprawki lakiernicze. Najważniejsze, że mechanicznie wszystko hula.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR-em się nie przejmuj. To podstawa podstawy w naszych pasztetach.

Ja w przyszłym mieś. lecę do DARONA po parę kucy.

I na dzień dobry Egr-off - Przepływka-off -- i mapa

Myślałem jeszcze o kat-off ale z tym się zobaczy....

Mój też perfekto śmiga, Ma 250 tysia i ostatnio go przegoniłem 200 km/h przez 40 km. i bez dymienia i żadnych dziwnych akcji tylko mi trochę kucy mało a zwłaszcza momentu. Bo jak mam łyknąć tira a nie daj boże 2 przy sporym obciążeniu to robi się mały kłopot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tego DARONA znaleźć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki . Napisałem juzbdo niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie wal do Darka, wszystko profesjonalnie i za rozsądną kasę, też jestem po za biegu u Darona od 9 m-cy, nie porównywalna jazda przed i po,żadnych problemów z motorem i osprzętem. Oczywiście EGR OFF, mi wykrzesał 143 HP i 321 niutów. A co do odmy to ten typ tak ma, u mnie jest na blacie 300 tyś, w 99% prawdziwe, 100% nie dam bo to jednak auto import

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale czy warto to zrobić i czy nie będzie problemów w późniejszej eksploatacji? Na razie tragedii nie ma. Widać na nim tylko opary olejowe. A może lepiej go wymienić?

Przeczytaj mój wątek o naprawie EGR to ustronstwo da się naprawić.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to co ma przejechane (150-200k) to krótki czas. A koszt naprawy znikomy

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę ile wytrzyma i dam znać.

Przez zastosowanie szerszego uszczelnienia sądzę że wytrzyma więcej niż fabryczny.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez IzzyHool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności