iceman84 Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2014 Witam mam problem z silnikiem 1.9 TDi AVB 101KM 2003r otórz auto odpala i jeździ bezproblemu ale od 2 tyg zauważyłem że jak stoi np na parkingu i odpale go pochodzi kilka minut to ma objaw jakby przestawał "palić na wszystkie gary" i poprostu gaśnie !!! odpalenie wygląda tak samo kilkanaście sekund kręcenia i pedał gazu w podłodze to odpali !!! jeżeli chodzi o jazde to nie ma problemu światła lub inne korki auto działa bez zarzutu a na postoju niestety lipa POZDRAWIAM i dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Możliwe że coś z zaworem EGR.Jak dawno nie był czyszczony to może zasyfiony jest aż tak. EGR się chyba po trzech minutach aktywuje czy jakoś tak na biegu jałowym, a może coś z podciśnieniowymi wężykami? Edytowane 27 Stycznia 2014 przez waldi2807 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #43 Napisano 9 Sierpnia 2015 Trochę odgrzeję temat. Ostatnio padły u mnie 2 pompki, wymieniony komplet. Wcześniej nie chciało auto odpalić. Korekcje na pompkach to max 0,15-0,20mg na każdej. Po wymianie odpala bez problemów. Ale dwa razy mi zgasł, pierwszy jak ruszając z jedynki przez nierówność a drugi raz jak kopnąłem tylne koło, co jest bardzo dziwne. Później już nie gasł. Ale od wczoraj mam problem z nierówną pracą silnika, nie za każdym razem, ale trochę ciężej zapala i nierówno pracuje, przygazuję i jest ok, po kilku sekundach przestaję i chodzi normalnie. Jak odpala normalnie, bez dłuższego kręcenia to chodzi równiutko. Jak jest ciepły zapala bez problemów (wystarczy że przejadę 1km i zgaszą i odpalam bez problemów). Gorzej jak dłużej postoi, chociaż dzisiaj rano odpalił normalnie po całej nocy stania w garażu. Nie wiem czy to będzie to, ale dziwnie mi wskazuję czujnik temp. cieczy, otóż na zimnym mam wskazania podobne w grupie 1 jak i w grupę 17 czy z G62 i G2, ale jak już jest rozgrzany to wskazanie mam na instrumenty normalne 90 stopni a na silnik mam dużo zaniżoną około 65 stopni i czasami skaczę. Świecę chyba nie powodują takich problemów, tym bardziej że mamy teraz takie upały. Być może mechanik mi nie wymienił uszczelniaczy na pompkach i tu jest problem? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #44 Napisano 9 Sierpnia 2015 Być może mechanik mi nie wymienił uszczelniaczy na pompkach i tu jest problem? Słabo mi, to prawie tak jak wymieniać olej bez filtra oleju. :blady Wymień je obowiązkowo, tylko u kogoś kto ma pojęcie w prawidłowej regulacji PD. :ok I co najważniejsze porządnie przejrzy stan gniazd bo też mogą być powycierane. P.S. Wymień czujnik G2/G62. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #45 Napisano 9 Sierpnia 2015 Niby mówił że wymienił te uszczelniacze, ale jak poczytałem o problemach z nierówną pracą silnika to tak się zacząłem zastanawiać czy rzeczywiście tak zrobił. Wymienię jak najszybciej czujnik G2/G62 i te uszczelniacze i dam znać czy pomogło. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach