Szczesny_P Zgłoś #41 Napisano 11 Czerwca 2010 Funkcja AUTO, jak sama nazwa mówi automatycznie steruje strumieniem nadmuchu. Jak zaczniesz regulować strumieniem powietrza to AUTO się wyłącza - to normalne. Jeżeli chodzi o ciepłe powietrze to faktycznie może być mało czynnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #42 Napisano 11 Czerwca 2010 witam prosilbym o pomoc w sprawie klimy.... albowiem w tamtym roku napelnilem i wyczyscilem klime, wszystko bylo git i nagle za jakis miesiac klima nie dziala normalnie nie wlacza sie , nie zalacza wentylatora i nie chlodzi wogole , nie slychac nawet przekaznika..... i teraz pytanie co moze byc przyczyna i czy podpiecie pod komputer cos wykaze, czy moze po prostu wymienic przekaznik czy czujnik nie mam pojecia a klima by sie przydala..... pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon1410 Zgłoś #43 Napisano 11 Czerwca 2010 Jak climatronik, to powinien się wentylator włączać nawet jak sprężarka nie smiga. Zrób diagnostykę climatronika i podaj kody błędów. Wtedy coś można powiedzieć. Po tym co napisałeś to można powiedzieć, że nie włącza się bo nie naciskasz "AUTO" Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik, zrób samodiagnostykę climatronika. Znając życie to masz nieszczelny układ i nie włącza się, bo nie ma czynnika. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #44 Napisano 11 Czerwca 2010 Witam. Jeżeli nie masz czynnika to się nie włączy.Zdejmij podszybie i masz tam wentyle od klimy.Naciśnij z wyczuciem i jeżeli jest czynnik to wiadomo,że "syknie".Mając wszystko OK z czynnikiem i napełnieniem,a wiatrak jest nie sprawny to rozwalisz sobie sprężarkę od klimy. Ja tydzeń wstecz naprawiałem ponieważ nadgorliwy mechanior w zimę wkręcił wkręt w nadkole z prawej strony(pasażera) w połowie wysokości koła i przebił przewód. Koszt regeneracji przewodu(zasilający)+czynnik,azot do sprawdzenia,kontrast,łożysko w sprężarce i wentylator,łącznie 650pln. Szerokości i chłodu w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #45 Napisano 12 Czerwca 2010 (edytowane) tak ale jak napelnialem klime to szczelna byla i bylo wporzadku , ok dzis zobacze na wentylki , nie wlaczam auto tylko wylaczam econ i tez powinna chulac, tak mi sie wydaje aha i wogóle nie slychac przekaznika wiec najpierw sprawdze bezpieczniki i przekazniki i czynnik;] bledow klimatronika nie umiem sprawdzac ale moze podepne pod kompa u kolegi.... Edytowane 12 Czerwca 2010 przez marcino22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #46 Napisano 13 Czerwca 2010 wczoraj sprawdzilem przekaznik i bezpiecznik, pozyczylem od brata :glaszcze aha wentylator po podpieciu na krotko nie dziala ale prad do kostki po wlaczeniue klimy tez nie idzie co dalej??? opornica?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bat67 Zgłoś #47 Napisano 13 Czerwca 2010 przytrzymujesz zamknięcie obiegu+econ przekrecasz kluczyk i czekasz az ekran zacznie migać, jak skończy powinien wyświetlić błędy. Jeśli podłączyłeś wentylator na krótko i nie działa no to od razu wentylator wymień. Prąd nie dochodzi do wentylatora bo za pewne masz pusto w układzie. To że rok temu trzymała klima nie znaczy że miesiąc temu nie skorodowała Ci chłodnica np. Jak wentylator zmienisz to nabij azotem i niech sprawdzą po 1 dniu czy trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #48 Napisano 14 Czerwca 2010 ale sprawdzilem uklad i mam czynnik , wentylator wymienie ale mysle ze to tez opornica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #49 Napisano 14 Czerwca 2010 mam błędy 513 00, 53d , 318 tylko co one oznaczaja ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #50 Napisano 16 Czerwca 2010 pomozecie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #51 Napisano 16 Czerwca 2010 (edytowane) 318 brak czynnika a reszte nie wiem i zrub tak jak ci mowil darius Edytowane 16 Czerwca 2010 przez bbzzyyczczeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #52 Napisano 16 Czerwca 2010 Ja zrobiłem klimę i wszystko było OK przez 2 tygodnie i zdechła.Układ napełniony,wentylator śmiga,na sprężarce niby OK bo słychać a klika.Pod spód nie zaglądał gościu bo osłona.Zmieniłem sprężarkę i wszystko lata jak należy. Żadnych błędów na klimatroniku nie pokazywało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #53 Napisano 16 Czerwca 2010 mam błędy 513 00, 53d , 318 tylko co one oznaczaja ?? 318 - sygnalizacja zadziałania zaworu bezpieczeństwa ___ - za mała ilość czynnika roboczego w układzie ___ - inne błedy w klimie 53d - pojęcia nie mam na forum jedynie znalazłem opis, że 53d - kombi (co to oznacza i kto taki taki opis i skąd wziął , to nie wiem ) 513 - Gateway - ale też nie kumam o co z tym chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #54 Napisano 16 Czerwca 2010 (edytowane) Witam podlącze sie szukałem na forum ale nic nie znalazłem A mam taki problem wczoraj klima działała dziś rano niestety brak reakcji klimatronika nić się nie włącza ekran zgaszony nic się nie dzieje a ze to działo się rano więc pomyślałem padł bezpiecznik i po pracy sprawdzę. Ale nic z tego bezpieczniki sprawne wie hyc do fachowca może coś z czynnikiem ale objaw powinien być inny klima się nie włącza ale wentylator powinien działać a tu nic czynnik jest tyle ile powinno być czy jest jeszcze inny bezpiecznik który odpowiada za klimę oprócz nr 25 i nr5 nie wiem dlaczego panel climatronica jest ciemny czyli bez życia Zacząłem pomału szukać przyczyny na razie wiem że pali mi bezpiecznik Nr5 5A Edytowane 18 Czerwca 2010 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino22 Zgłoś #55 Napisano 18 Czerwca 2010 ok oddam klime do przegladu tzn. ponowne napelnienie itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafel Zgłoś #56 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam Podepne sie do tematu. U mnie dziala kompresor i klima chlodzi, ale wiatrak na chlodnicy klimy ani drgnie. Przekazniki i bezpieczniki sprawne, vag nie pokazuje bledu, wiatrak na krotko smiga bez problemu. Na wtyczce wiatraka (kolo zbiorniczka plynu wspomagania) po wlaczeniu auto diagnostyki lub gdy klima dziala - brak pradu. Czy moze to byc czujnik wiatraka na chlodnicy klimy? Jesli tak to gdzie dokladnie on sie znajduje (115 atj), z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #57 Napisano 23 Czerwca 2010 dalsze boje z klimą zawiozłem paska do elektryka w miejsce bezpiecznika 5A był włożony 20A i straszny mętlik z kablami i wyrzuciło masę błędów na kompie mętlik z kablami poprawiony klima działa ale nie można sterować z panelu była propozycja włączania innym przełącznikiem bo nie ma drugiego panelu by sprawdzić czy to panel jest uszkodzony lub zostawić dalej autko i maja dalej szukać na czujniku w zderzaku chcę mieć możliwość normalnego sterowania z panelu i paska zostawiłem i pytanie czy przez ten bezpiecznik 20A mógł się panel zfajczyć i muszę rozglądać się za nowym o takim samym numerze czy podejdzie np z 1998 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fafel Zgłoś #58 Napisano 23 Czerwca 2010 Wydaje mi sie ze ten bezpiecznik mogl byc przyczyna. Panele z modelu przed i po liftowego wygladaja identycznie, wymontuj swoj i porownaj numer czesci z tymi dostepnymi np na allegro, panel mozna kupic juz od ok 60zl, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #59 Napisano 23 Czerwca 2010 Wiec tema jest rozwiązany pasek odebrałem od fachowca szukali aż znaleźli oprócz tego że zrobili porządek z kablami to naprawili a przyczyną było to że rozdzielili dwie linie czujnik klimy w zderzaku i czujnik temp. oleju w misce bo nie pisałem że jednocześnie mi wywalało błąd OILSENSOR WERKSTAD jakiś poprzedni fachowiec to zmostkował i ale jest już teraz dobrze klima działa tak jak w książce pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #60 Napisano 9 Lipca 2010 Wiec tema jest rozwiązany pasek odebrałem od fachowca szukali aż znaleźli oprócz tego że zrobili porządek z kablami to naprawili a przyczyną było to że rozdzielili dwie linie czujnik klimy w zderzaku i czujnik temp. oleju w misce bo nie pisałem że jednocześnie mi wywalało błąd OILSENSOR WERKSTAD jakiś poprzedni fachowiec to zmostkował i ale jest już teraz dobrze klima działa tak jak w książce pisze No to jak nie urok to przemarsz wojska wczoraj apiać znowu problem z klimą. Po włączeniu zapłonu sygnał z z brzęczka żółta konewka i napis OLSENSOR WERKSTATT. i panel klimatronika mruga. Po diagnozie wywaliło kody błędów 256; 4F7; 4F8; 4FA; 318; 4A4 po skasowaniu przyciskiem econ i ponownej diagnozie pozostało 3 błędy 4Fa; 318; 4A4 jadę do elektryka to pewnie znowu połączenie z czujnikiem Nie wszystkie kody rozszyfrowałem może ktoś pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach