Skocz do zawartości
szalony555

1.8T problem z elektrozaworem

Rekomendowane odpowiedzi

Wziołem sie za przeczyszczenie elektrozaworów tego na butli i przy reduktorze po czyszczeniu jest problem z otwieraniem elektrozaworu przy reduktorze tzn odpalam na benzynie po chwili słychać jak włacza sie zawór przy butli przegazówka i otwiera sie zawór przy reduktorze ale po chwili przełacza na benzyne i zaczynaja migać wszystkie diody na sterowniku i piszczy.ponowne skasowanie i przełaczenie na gaz nic nie daje.Gdy wykręce elektrozawór i nic nie robiąc wkręce go spowrotem to zaskoczy do pewnego momentu a potem dalej to samo.Mogłem cos popsuć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla chcącego nic trudnego ! wszystko da sie popsuć ! najpierw sprawdz styki konektorów a później wykręć trzpień z zaworu i zobacz co z nim nie halo ? dla sprawdzenia który to zawór to możesz np wyjąć trzpień z reduktora i sprawdzić czy po przejściu na gaz będzie lepiej ! a w jakim celu czyściłeś zawory ? wiesz co robi pies z nudów ??? nie napiszę bo kultura nie pozwala !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z nudów tego nie robiłem. :jasneOd pewnego czasu mam problem z porannym odpaleniem auta przetestowałem na benzynie jest ok jak tylko przełacze na gaz rano trzeba kręcić i kręcić aby odpalić. zauważyłem takie coś ze przy ściągnięciu wężyka z listwy od strony wylotu ulatnia się gaz na wyłączonym silniku.Wyczytałem też że może to powodować problemy z odpalaniem gdyż gaz dostaje się do kolektora ssącego.Teraz pytanie czy to że się ulatnia gaz to normalne czy coś się zepsuło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie gazu na listwie wtryskowej ma prawo być nawet po zgaszeniu auta i to tylko dobrze świadczy o szczelności układu ! to że auto nie odpala ci po przejściu na gaz i zgaszeniu to na pewno zalane auto i teraz trzeba wykluczyć dlaczego czy za niska temperatura przełączania na gaz czy coś puszcza ciśnienie do kolektora jak napisałeś ! na wyjściu z tyłu listwy powinno być ciśnienie bo domyślam sie że ten wężyk idzie do map sensora który mierzy ciśnienie w układzie ! opisz instalacje co tam masz to może coś wymyślimy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten wężyk idzie do map sensora a z niego do kolektora i reduktora. a instalacja to reduktor VEGA-E8 67R wtryskiwacz STELLA IG1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do zalewania się auta to sprawdź ten drugi wężyk od map sensora może tamtędy puszczać gaz do kolektora i dlatego ciężko pali ! a po nocy pewnie zapala od razu ? napisz mi jeszcze jak gasisz auto to centralka od gazu gaśnie od razu czy jeszcze świeci chwilę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że po nocy muszę długo kręcić żeby zaskoczył a centralka gaśnie od razu.Napiszę też że na samej benzynie jest wszystko ok.Właśnie zaraz jade do gazownika jak wrócę zdam relację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to smo u siebie,okazało sie ze elektrozawor puszczał gaz,po wymianie jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem to smo u siebie,okazało sie ze elektrozawor puszczał gaz,po wymianie jest ok

 

No to masz fajnie:dobrze mi własnie też wymienili cały elektrozawór okazało sie że przyczyną usterki był zacinający się trzpień.Może to pomoże oby bo jak nie to cała listwa do regeneracji,aby poranne odpalania wróciły do normy.Powiedziano mi że może być uszkodzony któryś wtryskiwacz i ulatnia sie gaz do kolektora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wtryskiwacz jest uszkodzony to na tym wężyku co zdejmowałeś z listwy nie powinno być ciśnienia gazu po jakimś czasie postoju !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wtryskiwacz jest uszkodzony to na tym wężyku co zdejmowałeś z listwy nie powinno być ciśnienia gazu po jakimś czasie postoju !

 

O widzisz z rana przed odpaleniem zdejmę go i sprawdzę i jak znam życie na pewno nie będzie :wkurzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wszystko wróciło jak na razie do normy przyczyna porannych nie domagań okazał sie trzpień elektrozaworu który przepuszczał gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności