Gość bigkamil Zgłoś #1 Napisano 11 Grudnia 2006 Witam wszystkich. mam niestety problem z wolnymi obrotami w moim pasku. gdy auto stoi jakieś 3 dni po zapaleniu wolne obroty są troche ponad tysiąc za chwile zaczynają spadać i dochodzą nawet do 500 obrotów na minute - silnik zaczyna szarpać i niewiele brakuje żeby zgasł. gdy go 3 lub 4 razy przegazuje to wszystko wraca do normy obroty się zwiększają i jest wpożądku. to się dzieje na bęzynie na gazie niewiem jak jest bo mija instalacja włącza sie dopiero po rozgrzaniu silnika. co to może być za usterka jak ją usunąć? za pomoc dziękuje i pozdrawiem PS. dzieje się tak tylko po 3 dniach stania auta. gdy samochód stoji całą noc i rano go zapalam wszystko jest wporządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #2 Napisano 11 Grudnia 2006 stawiam na kabelki badz silnik krokowy. Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #3 Napisano 11 Grudnia 2006 kable wysokiego napięcia są dobre. a silnik krokowy jakieś pół roku temu był czyszczony bo się przycinał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #4 Napisano 11 Grudnia 2006 i ppewnie znowu sie przycina, najprościej byłoby go pomienić od innego auta i sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #5 Napisano 11 Grudnia 2006 ale dziwne jest że się przycina ciągle w tych samych okolicznościach zawsze po parodniowym postoju. nigdy jeszcz mi się nie przycioł w mieście i wczsie normalnej jazdy. może to co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #6 Napisano 11 Grudnia 2006 kable wysokiego napięcia są dobre. a silnik krokowy jakieś pół roku temu był czyszczony bo się przycinał. pewnie wymaga ponownego czyszczenia zamocz min. na 12h w benzynie ekstrakcyjnej uwaga na elektonikę przed montażem wd40 lub mobil penetroloil wysuszyć przed zakladaniem nowy ok. 1200 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #7 Napisano 11 Grudnia 2006 wiem nowy to strasznie drogo. zrbie tak jak radzicie wyczyszcze krokowca. ale czy nie jest to dziwne ze on sie zacina tylko po dłuższym postoju??? tak naprawde to krokowiec sie nie zacina tylko zabardzo obniza obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #8 Napisano 11 Grudnia 2006 lambda i czujniki temperatury, a nieuzywane psuje sie 2x szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #9 Napisano 11 Grudnia 2006 lambde mam napewno dobrą. czujnik temp. sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojmat Zgłoś #10 Napisano 10 Listopada 2009 Witam. Zdecydowałem się podpiąć pod ten temat, bo mam problem z wolnymi obrotami. Dwa dni temu dolewałem oleju do silnika i zapomniałem założyć korek (moja wina). Przejechałem tak kilkanaście kilometrów i po pewnym czasie gdy stanąłem na światłach okazało się, że wolne obroty, na słuch (nie mam obrotomierza na desce), są na poziome ok 1500 -2000rpm. Zaraz zaparkowałem wyłączyłem silnik, zakręciłem wlew oleju, odpalam i znów obroty mi wskakują na taki poziom. Jaka może być tego przyczyna? Oleju dużo nie wyrzuciło, no może "pięćdziesiątkę". Passat jak w opisie, instalacji gazowej brak, dodam jeszcze, że była wymieniana pompa wody i termostat, ok 2 tygodnie temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach