Skocz do zawartości
biszkopt

Utrzymanie BMW 520d E60

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak z częściami, ogólnym utrzymaniem, usterkami w BMW 520d E60 (2006-7)?

Proszę o w miarę sprawdzone informację.

Silnik 2.0d 163 lub 177KM

 

 

Z góry dzięki,

Biszkopt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolega ma smaki po bawarce :) nono też myślałem nad Bawarką ale jakoś nuda w środku mnie zniechęca :)

Jak kupisz bawarkę to musisz zmienić podpis "Only VAG, only TDI!" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

520D powiadasz hm:mlask Będziesz musiał się przygotować na teksty typu ze to nie jeździ i ze lepiej 530D i tak dalej. Ale pewnie już o tym wiesz. Jak kupowałeś paska pewnie było podobnie. Tak to już jest na forach że wszyscy by kupowali i wybierali najlepiej za nie swoje pieniądze. Podobnie jest z moim autem Basis to golas i ch..j nie ważne ze ma to i tamto czy jeszcze owo. A już 101 koni to w ogóle.

Ale powróćmy do herbatki z mleczkiem czyli do bawarki. Od paru lat pracuje z Niemcem który taką eksploatuje (520 D) z automatem Przelot jej to coś niewiele ponad dwie stówy (dokładnie nie wiem ile) .Wersja bez skór i nawki.Nie wiem nic o mocy jaką dysponuje tamto auto (u nich podatki płaci się od mocy motoru więc może być ten słabszy ale mogę się mylić) ale daje radę sobie z tą karoserią. Auto nie jest zawalidrogą .Jak by koszty eksploatacji były zbyt wysokie to by ją dawno sprzedał bo facet zanim wyda euro to go dokładnie poogląda i obróci parę razy w dłoni.Nigdy nie narzekał aby coś tam się nagminnie psuło .Zdarzyło mi się parę razy pogonić to auto i jak dla mnie jest OK .Oczywiście nie mam porównania z z silnikiem 3.0 ale jak dla mnie moc jest wystarczająca. Spalanie maks to 8 litrów (latając po mieście na krótkich odcinkach)wiec przy tej mocy to wydaje mi się niezłe.

 

Sory że nie napiszę Ci nic więcej ale po co mam zmyślać. Znam tamtą bunie od kilku lat i często zdarza mi się nia jeździć. Proponowałem mu ze kupię ja od niego ale odpowiedział że po co ma sprzedawać skoro go nie zawodzi. Jeżeli to co napisałem w czymś Ci pomoże to OK a jeżeli za mało danych to przykro mi ale nic więcej nie wiem.Może ktoś lepiej zna takowy model .

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm... 2.0 jak już, bo nie mam zamiaru płacić gdybym się juz zdecydował gigantycznej akcyzy - chore!!!

Pawel1971 - dzięki, o takie informacje mi właśnie chodzi.

Aki - no fakt, w środku wydaje się surowa, ale reszta robi robotę a przejażdżka takim wozidłem zmienia zdanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w niemczech placi sie od pojemnosci ;)

 

sasiad ma takiego i jest bardzo zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biszkopt ja o 530d mało wiem ale jezeli chodzi o e46 lub e90 dissel moge ci pomóc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 320d e 90...z silnikiem 163 koniki. Silnik mam podkręcony do 192 KM. Mam ją 8 miesięcy. Fajne auto - super się zbiera. Spalanie latem w mieście fakycznie max 8 litrów - przeważnie 7,5. Teraz , co prawda krótkie odcinki - wychodzi mi w granicach 9..tyle że samo miasto. Trasa - ciężko przekroczyć 6,5 litra. Przez ten czas nic się nie wydarzyło. Musiałem jedynie wymienić moduł świec żarowych (370 zł ASO), bo nie załączał świec. Wyszło mi to przez przypadek, bo szczerze mówiąc jak do tej pory widziałem raz jak się załączyło grzanie świec- auto stało ze 3 dni nie jeżdżone, a temperatura spadała poniżej 0. Konrolka od świec się nie zapala (mechanik mówił że tak od -5 powinna się zapalać), a auto nawet w lekkie prymrozki zapala od strzału.

Przed zakupem zwróć uwagę na turbinę, bo tak przy ok. 200 tysiącach potrafią skapitulować- wtedy albo nowa, albo regeneracja, no i co 3 wymianę oleju trzeba zmieniać - nie wiem jak to się nazywa fachowo, separator, czy jakoś tak, w każdym razie ustrojstwo co odpowierza silnik.

Ja mam wersję bez PDF-u. I tobie radzę też taką znaleść, bo rzecz jasna użytkownicy narzekają na to...

I o innych złych rzeczach nie słyszałem.

Oczywiście mowa tutaj o silniku 163 KM, bo ten 177 jest trochę inny. Jego bolączek nie nam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam wersję bez PDF-u.
DPFu chyba :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze dobrze - masz rację DPF-u...Nie mam tego w aucie, więc nie wiem jak się pisze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja moze pesymistyczniej opisze przypadek pewnego bmw

fakt faktem x3 ale 2.0d tak owe posiada moj wujek no i nie za ciekawie przy 140 tys wymiana turbiny, wiem ze w bmw zalecaja co 150 tys wymiane kolektora dolotowego(u wujka byl zapchany do niemozliwosci) teraz wujkowi wyskoczyla wymiana komputera poniewaz auto jak jest zimne pali na 3 strzala...wiaze to sie z wymiana kluczykow...

auto moze dobrze wyposazone ale deska rozdzielcza wyglada jak u brata w fabii... nie wiem jak tam w piatkach to wyglada

wiem ze opisuje moze nie na temat ale tez chodzi o BMW z tym samym silnikiem

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności