wojtix099 Zgłoś #21 Napisano 22 Października 2012 (edytowane) Może ci brakować kabli pomiędzy bezpiecznikami a licznikiem takie wersje też były. No i niestety masz rację, w mojej wiązce licznikowej nie ma wszystkich kabli. Nie mam np kabla do pinu nr. 5 czyli masy i tutaj rozwiązuje się mój problem. Hmm dorobię sobie to najwyżej. Mase na 5 pin zapożyczę najwyżej z 3 pinu. A na piny do manetki, i czujników sobie dorobię jakoś. Tylko jak? Może skądś takie konektorki do kostki dorwę? A sygnały impulsatora jeśli dobrze pamiętam już były Edytowane 22 Października 2012 przez wojtix099 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #22 Napisano 22 Października 2012 Mam jeszcze pytanie. Nie mam na razie manetki mfa, czy będę mógł zrobić tak, by np. przestawić sobie na krótko tryby temperatura zew, spalanie itd? Zapewne przyciskiem mode to się robi, więc pinem 15 do masy musiał bym zewrzeć? widziałeś jak goście w b4 tdi kombinowali z tempomatem i na zwykłych przełącznikach i stycznikach robili?? jeśli nie to poprzeglądaj te tematy... na manetkę dochodzi masa V2, V1 idzie od mode, V3, V4 od przełączników.. Może skądś takie konektorki do kostki dorwę? wysłać Ci taką kostkę licznika z uciętymi kabelkami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #23 Napisano 23 Października 2012 widziałeś jak goście w b4 tdi kombinowali z tempomatem i na zwykłych przełącznikach i stycznikach robili?? jeśli nie to poprzeglądaj te tematy...na manetkę dochodzi masa V2, V1 idzie od mode, V3, V4 od przełączników.. Widziałem wysłać Ci taką kostkę licznika z uciętymi kabelkami?? Byłbym wdzięczny Ale niestety mam dużo poważniejszy problem Licznik nadal nie działa w aucie nawet gdy podałem mu mase. Gdy podpinam go pod 7,5 V działa, powyżej 8-9V już nie. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #24 Napisano 24 Października 2012 Kilka zmian. Licznik włożyłem do auta dzisiaj i zadziałał ale niestety resetuje się co chwila, czasami chwila jest spokój, ale gdy np zapalam silnik to następuje reset I nie działa wskaźnik PB, na starym też nie działał. Temperatury działa. Coś w instalacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #25 Napisano 24 Października 2012 I nie działa wskaźnik PB, na starym też nie działał. Temperatury działa. Coś w instalacji? albo się pływak zawiesił albo nie dochodzi sygnał od niego na licznik czyli przerwany przewód.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #26 Napisano 24 Października 2012 Licznik już działa Nie resetuje się i już zamontowany w pasku siedzi i działa Dzisiaj tylko zostały poprawione w nim luty i później gdy go podpiąłem po kilkunastu minutach doszedł do siebie i na razie działa normalnie. Na początku nie dawał oznak życia, po kilku minutach zaczął działać ale się resetował. Gdy minęło więcej czasu, było już okej albo się pływak zawiesił albo nie dochodzi sygnał od niego na licznik czyli przerwany przewód.. Jak sprawdzić czy dochodzi sygnał? Oporność zmierzyć? Jeśli tak to w jaki sposób? A jeśli to pływak się zawiesił, to jak go "odwiesić"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #27 Napisano 24 Października 2012 Jak sprawdzić czy dochodzi sygnał? Oporność zmierzyć? Jeśli tak to w jaki sposób? najprościej?? trzeba zdjęć wtyczkę która dochodzi do pompki. potem bierzesz miernik i sprawdzasz czy jest przejście pomiędzy pinem na który przychodzi fioletowo czarny przewód a pinem M3, później U1/12, później pin 21 (niebieski przewód) kostki licznika. Jeśli będzie przejście to zajmiemy się pływakiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #28 Napisano 24 Października 2012 najprościej?? trzeba zdjęć wtyczkę która dochodzi do pompki. potem bierzesz miernik i sprawdzasz czy jest przejście pomiędzy pinem na który przychodzi fioletowo czarny przewód a pinem M3, później U1/12, później pin 21 (niebieski przewód) kostki licznika. Jeśli będzie przejście to zajmiemy się pływakiem Do pompki dostanę się z bagażnika odkręcając tą okrągła zaślepkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 24 Października 2012 Do pompki dostanę się z bagażnika odkręcając tą okrągła zaślepkę? tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #30 Napisano 25 Października 2012 Kolejne problemy.. 1. Pomalowałem sobie wskazówki w zegarze i pojawił się problem jak i we wcześniejszym. Zacina się wskazówka od prędkościomierza Dopiero gdy stuknę w niego to się odwiesza. Zapewne farba obciążyła wskazówkę i nie daje rady się podnieść? 2. Wskaźnik temperatury (nawet przed malowaniem) zaniża mi temperaturę. Mam równe 90 stopni, a on wskazuje 80. Temperatura na bank wynosi 90stopni, bo sprawdzałem to po przejechaniu 20km i szybkiej zmianie na stary licznik, który wskazał równe 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2012 1. Pomalowałem sobie wskazówki w zegarze i pojawił się problem jak i we wcześniejszym. Zacina się wskazówka od prędkościomierza Dopiero gdy stuknę w niego to się odwiesza.Zapewne farba obciążyła wskazówkę i nie daje rady się podnieść? nie zacina się, tylko przykleiła Ci się do ogranicznika.. też tak miałem ale poskrobałem farbę w miejscu gdzie styka się z ogranicznikiem i problem znikł.. 2. Wskaźnik temperatury (nawet przed malowaniem) zaniża mi temperaturę. Mam równe 90 stopni, a on wskazuje 80.Temperatura na bank wynosi 90stopni, bo sprawdzałem to po przejechaniu 20km i szybkiej zmianie na stary licznik, który wskazał równe 90. mi też zaniża próbowałem różne czujniki temperatury i jak nie zawyżał to zaniżał to znów nie działał.. podobno z tyłu wskaźników jest jakieś pokrętło od kalibracji ale nigdy go nie szukałem więc nie mogę potwierdzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #32 Napisano 25 Października 2012 nie zacina się, tylko przykleiła Ci się do ogranicznika.. też tak miałem ale poskrobałem farbę w miejscu gdzie styka się z ogranicznikiem i problem znikł.. Hmm obrotek też? Jutro zeskrobię tam i zobaczymy mi też zaniża próbowałem różne czujniki temperatury i jak nie zawyżał to zaniżał to znów nie działał.. podobno z tyłu wskaźników jest jakieś pokrętło od kalibracji ale nigdy go nie szukałem więc nie mogę potwierdzić... Aha No widziałem w nich potencjometr, więc jutro może od razu jak będę wyciągał je to sobie wyreguluję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #33 Napisano 25 Października 2012 Hmm obrotek też? u mnie wszystko się kleiło oprócz wskaźnika temperatury a najgorzej było w upały.. i obrotek fajny efekt robił jak się odklejał i tak ostro podnosił w czasie jazdy jakby był na sprężynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #34 Napisano 25 Października 2012 u mnie wszystko się kleiło oprócz wskaźnika temperatury a najgorzej było w upały.. i obrotek fajny efekt robił jak się odklejał i tak ostro podnosił w czasie jazdy jakby był na sprężynie Aha, no to u mnie to samo było w tym starym, więc pewnie i w tym nowym to samo, bo farba miała z 1h od malowania A w starym zacinał się właśnie gdy ciepło było, tzn "przyklejał", bo gdy było zimniej to było okej. Teraz np w październiku to zawiesił się tylko jednego dnia gdy było słonecznie i troszkę na słońcu postał. A ja myślałem, że to wina zegarów ale gdy w tym wyszło to samo, to już nie było normalne i nie mogła to być jednak wina zegarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #35 Napisano 27 Października 2012 Wskazówki zrobione. Na razie się nie zacinają Sprawdziłem połączenie między pływakiem a kostką licznika i jest w porządku Nie sprawdzałem Łukaszu jak mówiłeś, że wcześniej do tych innych gniazd, bo trochę mało czasu było i od razu gdy miałem licznik wyjęty sprawdziłem pomiędzy kostką licznika, a kostką do pompki itd. Więc, co teraz? Zawieszony pływak jak było wspomniane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #36 Napisano 27 Października 2012 Więc, co teraz? sprawdź czy na przewodzie brązowo czerwonym kostki od pompki masz masę. jeśli tak to pozostaje tylko wyjęcie pompki i obadanie sytuacji co się tam w środku dzieje. pewnie jakieś przewody w zbiorniku nie wytrzymały czasu albo ktoś już przy pompce działał.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #37 Napisano 27 Października 2012 na przewodzie brązowo czerwonym kostki To jest masa do pompki czy oddzielna do pływaka? Bo jeśli do pompki to jest na pewno, bo pompka działa. Pytam, bo nie koniecznie chce mi się teraz iść i rozkręcać wszystko by to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 27 Października 2012 To jest masa do pompki czy oddzielna do pływaka? do pływaka - tak mówi schemat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #39 Napisano 2 Listopada 2012 do pływaka - tak mówi schemat. Sprawdziłem, masa jest. Sprawdziłem też połączenie przewodów w zbiorniku i też jest w porządku. Zmierzyłem multimetrem ohm pływaka (w kostce na pokrywie) i wynosiła 0,30 (przy ustawieniu na 20k). W zbiorniku paliwa jest nie dużo, jak coś Szkoda, że nie zmieniłem pozycji pływaka i wtedy nie zmierzyłem oporności, to miałbym jasność, że działa. Ale niestety pomyślałem o tym, gdy już złożyłem to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #40 Napisano 6 Grudnia 2012 Kolejny problem. Wszystko było już super, manetka dołożona, czujniki itd. Ale teraz pojawił się następujący problem. "Error" na miejscu całkowitego przebiegu. Wyświetla się na chwilę po włączeniu zapłonu, a później gaśnie. Wszystkie luty podejrzane dzisiaj zostały poprawione, więc to można wykluczyć. P.S nadal nie działa mi wskaźnik paliwa i nie wiem z jakiego powodu oraz czujnik temperatury który zrobiłem z 4 termistorów 1kohm połączonych szeregowo przekłamuje o około 5stopni w dół. Czyli mamy np na dworze -5 stopni C, to on pokazuje -10 stopni C. Ma ktoś pomysły jakieś? Co do czujnika, to może większy opór pojawia się na kablach, albo mniejszy. Ale chyba czym większy tym mniejsza temp w mfa, więć obstawiam, że jest większy.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach