The_Saint Zgłoś #41 Napisano 20 Listopada 2011 Rozbierz i nagraj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
villen Zgłoś #42 Napisano 20 Listopada 2011 Ja również mówię o ori... Pneumatyczny, pompka przy lewym błotniku w bagażniku. Dokładany był jedynie sterownik do pilota. Jutro rozbiorę i pokażę co i jak Teraz przyszło mi jeszcze do głowy, że mogłem pomieszać nieco z sytuacją z polo 6N, bo też tam dokładałem sterownik. W każdym bądź razie w kórymś z tych samochodów było dokładnie tak jak pisałem wcześniej. Jeśli się mylę co do paska, to uderzę się kornie w pierś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #43 Napisano 20 Listopada 2011 Niemożliwe... plus zamyka i otwiera tylko że podany innym kablem. Dokładnie tak. Klamka i tak jest do wymiany bo central musi działać normalnie z kluczyka a jak będzie miał kasę to sobie alarm założy i będzie w pilocie. Obiecałem chłopakowi że poszukam u siebie klamki bo gdzieś się taka walała po garażu. Ale może i u was się znajdzie to wspomóżcie tekkena Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #44 Napisano 20 Listopada 2011 Obiecałem chłopakowi że poszukam u siebie klamki bo gdzieś się taka walała po garażu. Ale może i u was się znajdzie to wspomóżcie tekkena ja nie mam to nie wspomogę go, sam mam założone tymczasowo klamki bez zamków. w obydwu klamkach teken ma ucięte kable?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #45 Napisano 20 Listopada 2011 Do prawej nie zaglądałem ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:39 ---------- poprzedniemu właścicielowi podobno coś szwankowało więc mądra głowa odciął przewody przy samej klamce i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #46 Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) jutro sprawdzę na krótko co mu tam szwankowało i napisze jak się zachowuje central a co do alarmu i centralnego z pilota to na wiosnę wszystko zrobię przy lakierowaniu zmiana koloru na black:P co do drugiej klamki to wątpię żeby były odcięte bo tam nawet zamka nie ma albo były odcięte i klamka zmieniona wyjmę klamkę i zobaczę Zaglądnołem do prawej klamki i tam niema kabli przynajmniej nie było żadnych widać . Czy to możliwe że tam nie ma kabli czy muszę zdjąć boczek? Co do kabli są trzy czerwony, brązowy, czarny, przy stykaniu ich nic się nie działo zero reakcji jak by nie było napięcia . A przy pompce napięcie jest na 100% Edytowane 21 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #47 Napisano 22 Listopada 2011 Założyłem klamkę z kostką i dalej nic zero reakcji przekręcam kluczyk i nic, pompa nie pracuje a jest sprawna na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #48 Napisano 22 Listopada 2011 Założyłem klamkę z kostką i dalej nic zero reakcji przekręcam kluczyk i nic, pompa nie pracuje a jest sprawna na 100%. sprawdź czy plus dochodzi na czerwony kabel do kostki klamki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 22 Listopada 2011 Założyłem klamkę z kostką i dalej nic zero reakcji A zajrzałeś chociaż pod tapicerke i do manszet (karbowane rurki gumowe między karoserią i drzwiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #50 Napisano 22 Listopada 2011 Nie wszystko robiłem przez otwór od klamki chyba rozbiorę w cholerę te drzwi bo tak grzebać to mogę do końca świata. Zakupiłem miernik napięcia na alledrogo jutro odbiorę i sprawdzę napięcie . Którędy idą te kable od drzwi do pompki? progami? . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #51 Napisano 22 Listopada 2011 Którędy idą te kable od drzwi do pompki? progami? . Ściślej to w kabinie pod plastikiem osłaniającym próg. zakupiłem miernik napięcia na alledrogo jutro odbiorę i sprawdzę napięcie Kabel z żarówką świetnie działa jako wykrywacz napięcia ... W drzwiach pasażera oryginalne też jest klampa z włącznikiem zatem wystarczyło ja odkrecic wcześniej, sprawdzic czy wszystko na swoim miejscu ijuz by było wiadomo że brak napięcia w drzwiach. Tak myślę ( ale nie jestem do kńca pewny) że bez klamki centralny i tak powinien działać używając tylko "bolca" w kabinie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #52 Napisano 23 Listopada 2011 Nie wszystko robiłem przez otwór od klamki jak Ty tą kostkę podłączyłeś?? jak tam takie kiepskie dojście sprawdź tak jak mówiłem wyżej czy na czerwonym przewodzie jest dochodzącym do klamki jest plus i czy do pompki na czerwony przewód dochodzi plus bo podejrzenie jest takie że ktoś kabel przeciął.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #53 Napisano 24 Listopada 2011 (edytowane) Więc tak kostka była. Przecięty był kabel miedzy kostką a klamką , zamontowałem klamkę z centralnym i podłączyłem wszystko jak należy. Centralny chodzi ale nie całkiem, nie otwiera ani nie zamyka mi drzwi z tyłu po stronie kierowcy i kluczyk bardzo ciężko się przekręca , wcześniej chodził o niebo lepiej. Co do abs'u pod kanapą jest sterownik ate muszę dokupić czujniki przednie i wtedy sprawdzić co się dzieję z abs'em i dlaczego czujniki zostały odłączone wydaje mi się ze tam wszystko jest ok (pewnie padł któryś z czujników i mechanik który robił ten samochód spartolił robotę i usunął czujniki) znalazłem taki temat gdzie przy nie dużej przeróbce można wpasować czujniki od b4 ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79653 ). wychodzi o wiele taniej . Co o tym myślicie ? Edytowane 24 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #54 Napisano 24 Listopada 2011 nie otwiera ani nie zamyka mi drzwi z tyłu po stronie kierowcy i kluczyk bardzo ciężko się przekręca , wcześniej chodził o niebo lepiej.zdejmij tylny boczek i sprawdz siłownik centralnego. Jakby co to mam też taki. A co do mojej klamki to trzeba było ją wcześniej ładnie wyczyścić nasmarować lekko poprawić drobnym papierkiem wkładkę bębenka i dopiero złożyć. Zrób tak i napewno będzie chodzić lżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #55 Napisano 24 Listopada 2011 zdejmij tylny boczek i sprawdz siłownik centralnego. Jakby co to mam też taki. A co do mojej klamki to trzeba było ją wcześniej ładnie wyczyścić nasmarować lekko poprawić drobnym papierkiem wkładkę bębenka i dopiero złożyć. Zrób tak i napewno będzie chodzić lżej to nie przełożyliście bębenka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #56 Napisano 24 Listopada 2011 (edytowane) bębenek przełożony tylko ciężko chodzi poki centralne nie działało smigało idealnie czyściłem i smarowałem klamkę w drzwiach z tyłu brakuje tego drutu od siłownika do mechanizmu blokowania drzwi. ;/ więc trzeba to dokupić Edytowane 24 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #57 Napisano 24 Listopada 2011 przy nie dużej przeróbce można wpasować czujniki od b4 A masz chociaż kable po starych czujnikach, czujnik w B3 to całość z metrowym kablem, w B4 jest wtyczka przy samym czujniku. W B3 masz obok kielichów amora takie okragłe wtyczki , od tego miejsca do koła to całość. Te wtyczki pod maska muszą być hermetyczne , pomiar z koła to oporność a każda odsłonięta cześć instalacji to zmiana rezystancji i wariowanie ABSu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #58 Napisano 25 Listopada 2011 nie tych kabli tam nie mam wszystko zostało usunięte, czyli bd musiał kupić od b3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UCIEK Zgłoś #59 Napisano 25 Listopada 2011 brakuje tego drutu od siłownika do mechanizmu blokowania drzwi. ;/ więc trzeba to dokupićJakiego konkretnie? Mam z rozbiórki drzwi kilka elementów więc może coś znajdę tylko musze wiedzieć który to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #60 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Lewe tylne drzwi drut od klamki mam od kołka do blokowania drzwi tez , brakuje tylko ten co łączy siłownik z kołkiem zrobię fotkę Edytowane 25 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach