Skocz do zawartości
weronika221186

proszę o analize logów vw passat tdi 110km afn

Rekomendowane odpowiedzi

cześć prosze o sprawdzenie logów mojego samochodu

 

 

to są logi dynamiczne ale nie wiem o co chodzi

Grupy: 001,004,010 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62792.html

Grupy: 001,013,011 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62793.html

 

 

a to statyczne kolega to robił na postoju

 

Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62794.html

Grupy: 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62795.html

Grupy: 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62796.html

Grupy: 019,020,021 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62797.html

Grupy: 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62798.html

Grupy: 019,020,020 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62799.html

Grupy: 013,015,016 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62800.html

 

 

proszę o sprawdzenie czy wsztstko jest dobrze

 

 

dziekuje weronika:dolamam

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi według podanego przykładu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrób logi według podanego przykładu

 

 

kolego mam tylko to i nic wiecej nie zdobede ja nie potrafie tego zrobic robil je kolega dla mnie co jest nie tak z tymi loginami?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na logach widać praktycznie wszystko co jest potrzebne do diagnozy.

 

wygląda ok.

jeżeli dawno nie był wymieniany filtra powietrza to należałoby to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja nie potrafie tego zrobi

jakby co to zawsze możesz u nas tutaj zapytać, czy ktoś by Ci logów nie zrobił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nia ma loga dynamicznego z przepływki. A poza tym nie ma sie do czego przyczepić po tych logach które wstawiłaś.

Oprócz logów trzeba było napisać jki jest kłopot z autem, to mozna by sie czegos doszukiwać.

A wiec jesli duzo pali, a slyszalem ze o duzo za duzo to jedynie na wyciek paliwa mi wychodzi. No o ile nikt nie podkrada auta i nie pomyka sobie wieczorem po miescie i rano pod dom odstawia:)

Niech Twoj kolega zobaczy w bloku 007 jakie sa temperatury, ale koniecznie na zimnym silniku, nie uruchomionym. Najlepiej po nocy jak auto nie bylo odpalone. Wszystkie 3 temperatury w tym bloku prawie musza sie zgadzac. Niech popatrzy pod maska czy pompa paliwa nie ma wycieku. I pod autem czy ze zbiornikiem jest wszystko ok. Moze gdzies spodem przychaczylas a tam chyba plastikowy zbiornik jest i peklo delikatnie...

Edytowane przez maryo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiec jesli duzo pali

Weronika na SB napisała, że ~16/100 w cyklu mieszanym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda, że nia ma loga dynamicznego z przepływki. A poza tym nie ma sie do czego przyczepić po tych logach które wstawiłaś.

Oprócz logów trzeba było napisać jki jest kłopot z autem, to mozna by sie czegos doszukiwać.

A wiec jesli duzo pali, a slyszalem ze o duzo za duzo to jedynie na wyciek paliwa mi wychodzi. No o ile nikt nie podkrada auta i nie pomyka sobie wieczorem po miescie i rano pod dom odstawia:)

Niech Twoj kolega zobaczy w bloku 007 jakie sa temperatury, ale koniecznie na zimnym silniku, nie uruchomionym. Najlepiej po nocy jak auto nie bylo odpalone. Wszystkie 3 temperatury w tym bloku prawie musza sie zgadzac. Niech popatrzy pod maska czy pompa paliwa nie ma wycieku. I pod autem czy ze zbiornikiem jest wszystko ok. Moze gdzies spodem przychaczylas a tam chyba plastikowy zbiornik jest i peklo delikatnie...

 

 

 

 

ok dziekuje za twoja opinie poprosze kolege o ten log 007 nie ma nigdzie wyciekow na 1000% autko tydzien stalo podlaczyl ten kabelek i wszedla tam gdzies do wskaznikow i pokazalo 42 litry po tygodniu stania bylo tak samo w ktoryms tam bloku na wolnych obrotach pokazywalo 0.39l/h czy ta wartosc jest wlasciwa

 

jeszcze jedno kolega twierdzi ze od 2200o/min ladnie sie zbiera ale od 3200 do np 4200 trwa to za dlugo jak by mu brakowalo tej gory twierdzi ze jego brata passat w gornmym zakresie obrotow wstaje lepiej co kolwiek to znaczy a moze ten typ tak ma nie wiem to moj pierwszy diesel i jest to dla mnie czarna magia ale mam dosc wydawania niepotrzebnie pieniedzy na ten samochod wszyscy widza problem ale nikt nie pomaga

 

 

nie mam zadnych bledów silnik uruchamia sie na dotkniecie kluczyka tylko to spalanie jesli nchodzi o szybkosc to testowal go kolega na autostradzie i max 180 na prostej a lekko z gorki prawie 200km/h

 

zostal tez wymieniony termostat bo stary zle dzialal niby zostal zawieszony mial max 72stopnie i temperatura spadala silnik byl niedogrzany po wymianie bez zmian nadal duzo pali

na pałnym baku 420km cykl mieszany kola nie blokuja powietrze wlasciwe w kolach kolega czyscil zawor gre ale nic tam nie bylo silnik dziala jak zegarek znawcy vw twierdza ze jego praca jest bardzo miekka co jeszcze moge powiedziec ?????

 

ktos tam napisal ze to moze byc wina filtra ale filtr mechanik wymienial zalozyl go tydzien temu przy wymianie paska rozrzadu firma filtron czy jakos tak ale juz sie dowiedzialam ze to zlej jakosci filter i trzeba jakis lepszy moze by to pomoglo szkoda ze ktos nie moze sie nim przejechac moze by cos wiecej powiedzial ja tylko powtarzam to co mowia mi koledzy i mechanicy

 

dziekuje i pozdrawiam wera....

 

---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 22:58 ----------

 

a jeszcze pytanie log dynamiczny przeplywki jak napisales to ktory blokjest????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynamicznych 003 i 008 brakuje. A te 0.39l/h jest bardzo dobre jak na spalanie na postoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) Kurcze po logach nic mi do glowy nie przychodzi, generalnie wszystko w normie. Ta dawka 4mg na postoju nie jest mala. Oryginalnie 110tka ma ciut wieksza 3.6mg, a wiec nie duzo wieksza (tak wiem co pisze, im mniejsza cyfra tym dawka wieksza;))

Wiesz ogolnie to bym sie deko czepil temp silnika bo niecale 80stopni jest. Ale jak pamietam u siebie na wiosne logi robilem to 85 trzymal przy 100km/h, mimo ze wskaznik stoi na 90st. Teraz jest zimno to moze i zbilo do tych 80, albo termostat mimo ze nowy to lipny. U starszego dwa razy wymienialem, kupil raz jakis szajs, a drugi Wahlera i juz po klopocie z temp.

Co do Twojego problemu tak dumam nad katalizatorem, ale kurcze nijak mi nie podchodzi pod wysokie spalanie.

Wiesz co, jeszcze jeden test.

Auto zimne po nocy, silnik nie moze byc wczesniej odpalony, podczas testu tez nie. Trzeba podpiac komputer i wejsc w silniku w grupe 007, tam beda pokazane temperatury, paliwa, wody i powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pedał gazu nie osiąga 100% przy logach grupa 10 blok 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie dogrzany lub nie dogrzewa się (termostat do wymiany). Dawka wg mnie może być, kąt wtrysku do poprawy.

Pedał gazu był oby na pewno do dechy, bo jak kolega wcześniej wspomniał przez moment wynosił 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga kąta wtrysku -> 000BS. Obecnie, albo jest źle ustawiony o czym świadczy czas trwania impulsu na zaworze N108, albo jest dobrze, ale w pompie wstepnej jest zbyt małe ciśnienie.

Poza tym do sprawdzenia czujnik temperatury silnika, jak napisał wyżej kolega maryo porównując ją do kanału 003 w module "instruments".

Wg mnie czujnik świruje, bo raz ma 88, a już kolejny log ma 81 i szybko spada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam maryo napisałeś (tak wiem co pisze, im mniejsza cyfra tym dawka wieksza) i tutaj mśle ze sie pomyliłś w afn jest odwrotnie ja zmniejszylam dawke na 2,4mg i auto zaczelo palic o polowe mniej tak wiec twoja teoria chyba nie dziala w tych silnikach poza tym info o koniecznosci zmniejszenia dawki dostalam od mistrza serwisu aso vw z opisem jak to zrobic samodzielnie wiec powiem ci ze widze poprawe w 100% umnie im wieksza cyfra tym wieksze spalanie nie odwrotnie jak ty piszesz

jesli zas chodzi o 100 gazy ze niby nie osiaga 100% to sie zgadza pedał gazu nie był wcisniety do podłogi dziekuje za zainteresowanie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega dobrze pisze o dawce.

Tak w skrocie - czym mniejsza wartość tym dawka większa, spalanie maleje (czary):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WIDOCZNIE CZARY INFO POTWIERDZONE W DWÓCH SERWISACH VW ZMIEJSZENIE CYFRY ZMIEJSZA DAWKE NIE MOZE BYC INACZEJ ALE MOTE TO MAGIA I TO W DODATKU CZARNA :kijemgo:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam bardzo dziwna usterkę sprawa dotyczy nie dogrzanego silnika afn 110km

po rannym logowaniu silnika blok 007 temperatury sa mniej wiecj równe we wszystkich polach gdy wchodze w instruments to w bloku 003 na dzien dobry mam temperature 50*z godnie z zaleceniami forumowiczow wymienilam czujnik g6g62 i znowu ranne logowanie i znowu to samo blok 003 instruments 50* po wyciagnieciu wtyczki jest zero gdy uruchomie zimny silnik wszystkie temperatury z bloku silnik 007 ladnie wzrastaja a gdy silnik osiagnie temp powyzej 50 stopni to w bloku instruments 003 temperatura tez ladnie rosnie ale tylko do 87 stopni podobnie jest w bloku 007 ale tam temperatura w ostatnim polu wynosi 85 stopni dodam ze dwa razy wymienialam czujnik i to oryginalny kupiony w aso po podlaczeniu vaga nie ma grama błędów o co chodziprosze o pomoc za wszelkie sugestie dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz masz dobre wskazania.

Jest wszystko dobrze.

Jeśli na rozgrzanym silniku temperatury się pokrywają (+-2st.C) jest OK. Wcześniej temperatury falowały u koleżanki ;)

Co do tych 50 na zimnym - znasz moją teorię (PW).

Pozdrawiam

 

P.S. Czujnik G2/G62

Edytowane przez banshee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich..

panowie i panie mam pytanie

kolega ma passata b5 ale w sedanie totalna golizna ma centralny zamek ale nie ma kluczyka na zdalne sterowanie poniewaz jego model tak wyszedl z fabryki i teraz pytanie czy jest mozliwosc zalozenia do jego samochodu jakiejs centralki zeby dalo sie zamykac z pilota

centralny ma z podwojnym ryglowamiem i mruga taka dioda w zamku ale musi dwa razy zamek przekrecic poza tym mam z kluczyka zamykanie szyb i szyber wiec dobrze by bylo zamontowac taka centarale ktora by to wszystko obsluzyla za odpowiedzi i porady jak zwykle dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności