Skocz do zawartości

weronika221186

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O weronika221186

  • Urodziny 22.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    weronika
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. panowie czy na podstawie tych fotek może ktoś sie wypowiedzieć znajomy utrzymuje że jego pasek za dużo pali , uważam że mozna sie przyczepic jedynie do dawki nastawnika pompy cos mi się wydaje że jest zbyt wysoka , ale moge sie mylić w grupie 7 po nocy temperatury miał nastepujace fuel temp 0.9 stopnia intake air temp -1.9 coolant temp -1,9 zaś w opcji instruments w grupie 3 temperatura wynosiła 50 stopni po rozgrzaniu silnika temperatury w grupie 7 jak i grupie 3 instruments są takie jak na obrazku proszę o opinie samochod nie był logowany dynamicznie , ani statycznie fotki zrobione na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika temperatura na zewnątrz -2 stopnie proszę o jak najszybsza odpowiedz na co zwrócić uwagę pozdrawiam Wera
  2. Witam wszystkich.. panowie i panie mam pytanie kolega ma passata b5 ale w sedanie totalna golizna ma centralny zamek ale nie ma kluczyka na zdalne sterowanie poniewaz jego model tak wyszedl z fabryki i teraz pytanie czy jest mozliwosc zalozenia do jego samochodu jakiejs centralki zeby dalo sie zamykac z pilota centralny ma z podwojnym ryglowamiem i mruga taka dioda w zamku ale musi dwa razy zamek przekrecic poza tym mam z kluczyka zamykanie szyb i szyber wiec dobrze by bylo zamontowac taka centarale ktora by to wszystko obsluzyla za odpowiedzi i porady jak zwykle dziekuje
  3. Witam Mam bardzo dziwna usterkę sprawa dotyczy nie dogrzanego silnika afn 110km po rannym logowaniu silnika blok 007 temperatury sa mniej wiecj równe we wszystkich polach gdy wchodze w instruments to w bloku 003 na dzien dobry mam temperature 50*z godnie z zaleceniami forumowiczow wymienilam czujnik g6g62 i znowu ranne logowanie i znowu to samo blok 003 instruments 50* po wyciagnieciu wtyczki jest zero gdy uruchomie zimny silnik wszystkie temperatury z bloku silnik 007 ladnie wzrastaja a gdy silnik osiagnie temp powyzej 50 stopni to w bloku instruments 003 temperatura tez ladnie rosnie ale tylko do 87 stopni podobnie jest w bloku 007 ale tam temperatura w ostatnim polu wynosi 85 stopni dodam ze dwa razy wymienialam czujnik i to oryginalny kupiony w aso po podlaczeniu vaga nie ma grama błędów o co chodziprosze o pomoc za wszelkie sugestie dziekuje
  4. WIDOCZNIE CZARY INFO POTWIERDZONE W DWÓCH SERWISACH VW ZMIEJSZENIE CYFRY ZMIEJSZA DAWKE NIE MOZE BYC INACZEJ ALE MOTE TO MAGIA I TO W DODATKU CZARNA :kijemgo:dupablada
  5. witam maryo napisałeś (tak wiem co pisze, im mniejsza cyfra tym dawka wieksza) i tutaj mśle ze sie pomyliłś w afn jest odwrotnie ja zmniejszylam dawke na 2,4mg i auto zaczelo palic o polowe mniej tak wiec twoja teoria chyba nie dziala w tych silnikach poza tym info o koniecznosci zmniejszenia dawki dostalam od mistrza serwisu aso vw z opisem jak to zrobic samodzielnie wiec powiem ci ze widze poprawe w 100% umnie im wieksza cyfra tym wieksze spalanie nie odwrotnie jak ty piszesz jesli zas chodzi o 100 gazy ze niby nie osiaga 100% to sie zgadza pedał gazu nie był wcisniety do podłogi dziekuje za zainteresowanie pozdrawiam
  6. witam przeprowadz * korekte wtrysku *skoryguj dawke paliwa pompy nastawnika na wartosc 2.2mg,2.4mg * wymień fitr powietrza tylko nie filtron * sprawdz szczcelność kulera
  7. WITAM przeczytałam twój post odnosnie duzego spalania mam ten sam problem szukałam na forach podobnych postow jednak nikt nie napisal do konca jak to sie skonczylo w ich przypadkach w zwiazku z tym mam prosbe do ciebie mozesz i powiedziec jak skonczyla sie ta historia czego moge sie spodziewac bo juz nie mam sily do mojego paska p[ali teraz ok 15 l/100km
  8. Witam wysyłam reszte logów prosze o analize Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69517.html Grupy: 011,013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69518.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69519.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69520.html Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69521.html Grupy: 012,013,015 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_69522.html
  9. Czesc chlopaki nie wiem czy dobrze trafilam , ale sprobuje potrzebuje pomocy w zwiazku z problemem jaki mam ze swoim passatem posiadam pasatta 1.9 tdi 110km afn i od jakiegos czasu samochod pali ok 16 litrow ropki na 100km
  10. ok dziekuje za twoja opinie poprosze kolege o ten log 007 nie ma nigdzie wyciekow na 1000% autko tydzien stalo podlaczyl ten kabelek i wszedla tam gdzies do wskaznikow i pokazalo 42 litry po tygodniu stania bylo tak samo w ktoryms tam bloku na wolnych obrotach pokazywalo 0.39l/h czy ta wartosc jest wlasciwa jeszcze jedno kolega twierdzi ze od 2200o/min ladnie sie zbiera ale od 3200 do np 4200 trwa to za dlugo jak by mu brakowalo tej gory twierdzi ze jego brata passat w gornmym zakresie obrotow wstaje lepiej co kolwiek to znaczy a moze ten typ tak ma nie wiem to moj pierwszy diesel i jest to dla mnie czarna magia ale mam dosc wydawania niepotrzebnie pieniedzy na ten samochod wszyscy widza problem ale nikt nie pomaga nie mam zadnych bledów silnik uruchamia sie na dotkniecie kluczyka tylko to spalanie jesli nchodzi o szybkosc to testowal go kolega na autostradzie i max 180 na prostej a lekko z gorki prawie 200km/h zostal tez wymieniony termostat bo stary zle dzialal niby zostal zawieszony mial max 72stopnie i temperatura spadala silnik byl niedogrzany po wymianie bez zmian nadal duzo pali na pałnym baku 420km cykl mieszany kola nie blokuja powietrze wlasciwe w kolach kolega czyscil zawor gre ale nic tam nie bylo silnik dziala jak zegarek znawcy vw twierdza ze jego praca jest bardzo miekka co jeszcze moge powiedziec ????? ktos tam napisal ze to moze byc wina filtra ale filtr mechanik wymienial zalozyl go tydzien temu przy wymianie paska rozrzadu firma filtron czy jakos tak ale juz sie dowiedzialam ze to zlej jakosci filter i trzeba jakis lepszy moze by to pomoglo szkoda ze ktos nie moze sie nim przejechac moze by cos wiecej powiedzial ja tylko powtarzam to co mowia mi koledzy i mechanicy dziekuje i pozdrawiam wera.... ---------- Post added at 23:34 ---------- Previous post was at 22:58 ---------- a jeszcze pytanie log dynamiczny przeplywki jak napisales to ktory blokjest????
  11. kolego mam tylko to i nic wiecej nie zdobede ja nie potrafie tego zrobic robil je kolega dla mnie co jest nie tak z tymi loginami?????
  12. cześć prosze o sprawdzenie logów mojego samochodu to są logi dynamiczne ale nie wiem o co chodzi Grupy: 001,004,010 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62792.html Grupy: 001,013,011 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62793.html a to statyczne kolega to robił na postoju Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62794.html Grupy: 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62795.html Grupy: 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62796.html Grupy: 019,020,021 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62797.html Grupy: 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62798.html Grupy: 019,020,020 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62799.html Grupy: 013,015,016 - http://vaglog.rtnet.pl/weronika221186_62800.html proszę o sprawdzenie czy wsztstko jest dobrze dziekuje weronika:dolamam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności