Skocz do zawartości
Gość Jacek75

wydech w TDi 110 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam a dlaczego niepolecacie strumienicy do afn zamiast kata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego jedziesz do tłumiarza a on na miejscu coś Ci dobierze... kupisz u niego to i za usługę mniej zapłacisz

 

Oj już się przekonałem, że różnie to jest. Np tutaj kolega wcześniej pisał, że dał za łączenie 120zł a w e-tuning w promocji mozna za 30 jakieś kupić. No i po prostu lubię wiedzieć co i jak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a dlaczego niepolecacie strumienicy do afn zamiast kata

 

Strumienic do diesla się nie montuje, bo po prostu nie spełniają swojej funkcji. Gdzieś na forum był temat a'al strumienica i tam ktoś ładnie opisał jak ona działa, co daje i czemu w diesel'ach się tego nie montuję.

 

Dziś dzwoniłem do skupu katów i koleś powiedział mi 180zł. Nie długo będę robił pełny przelot 2,5 cala i słuchał pięknego gwizdu turbo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Je tez nie mam kata i ladnie turbinka sie wkreca i dzwiek mi sie podoba :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj i ja wytłukłem przecinakiem kata ;]

przelot 275kkm

szukałem tłumikarzy: cmokali, nie chcieli się brać za to albo krzyczeli że 200pln i więcej...

zmobilizowałem się, pojechałem parę km do znajomego w dogodne miejsce z kanałem i sam się z tym uporałem :D

jeśli idzie o AFN od razu Pisze tym którzy planują się za to zabrać:

z jednej strony odkręca się plansze od turbo , a z drugiej strony połączenie rur na cybantach w połowie samochodu. wtedy wyjmuje się kata przez maskę, razem z kawałkiem rury, ale to jedyny rozsądny sposób - odkręcenie planszy za katem jest a wykonalne: raz, że śruby nie dadzą się odkręcić (korozja) a dwa, ze nie ma do nich dojścia. Dopiero po wyjęciu tego razem z rurą można spokojnie odciąć śruby diaksem ;]

nawiasem mówiąc, te śruby na cybantach też niestety wymagały ciecia.

no ale udało się i teraz przy uchylonym oknie słyszę taki świst przyjemny :D

a no i przy okazji wypłukałem rozpuszczalnikiem kolektor dolotowy i zaślepiłem egr, który moooocno nabrudził w dolocie :/

efekty:

nie ma co liczyć na dodatkową moc, ale na pewno zniknęło opóźnienie w reakcji na pedał gazu w dolnej części obrotów.

nie jest 'mocniej' ale jakby mniej 'ospale' bez kata :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie tez wybilem kata zostawilem pusta banke a to wszystko po regenaracji turbo ktore poscilo olej teraz troche bardziej smierdzi i slychac turbinke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O katalizatorach i strumienicach są już rozwinięte wątki. Tego nie ma co ciągnąć.

 

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności