Broda Zgłoś #21 Napisano 29 Września 2009 Witam a dlaczego niepolecacie strumienicy do afn zamiast kata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migor Zgłoś #22 Napisano 29 Września 2009 kolego jedziesz do tłumiarza a on na miejscu coś Ci dobierze... kupisz u niego to i za usługę mniej zapłacisz Oj już się przekonałem, że różnie to jest. Np tutaj kolega wcześniej pisał, że dał za łączenie 120zł a w e-tuning w promocji mozna za 30 jakieś kupić. No i po prostu lubię wiedzieć co i jak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BanG-BanG Zgłoś #23 Napisano 29 Września 2009 Witam a dlaczego niepolecacie strumienicy do afn zamiast kata Strumienic do diesla się nie montuje, bo po prostu nie spełniają swojej funkcji. Gdzieś na forum był temat a'al strumienica i tam ktoś ładnie opisał jak ona działa, co daje i czemu w diesel'ach się tego nie montuję. Dziś dzwoniłem do skupu katów i koleś powiedział mi 180zł. Nie długo będę robił pełny przelot 2,5 cala i słuchał pięknego gwizdu turbo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeVy 83 Zgłoś #24 Napisano 29 Września 2009 Je tez nie mam kata i ladnie turbinka sie wkreca i dzwiek mi sie podoba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #25 Napisano 29 Września 2009 dzisiaj i ja wytłukłem przecinakiem kata ;] przelot 275kkm szukałem tłumikarzy: cmokali, nie chcieli się brać za to albo krzyczeli że 200pln i więcej... zmobilizowałem się, pojechałem parę km do znajomego w dogodne miejsce z kanałem i sam się z tym uporałem jeśli idzie o AFN od razu Pisze tym którzy planują się za to zabrać: z jednej strony odkręca się plansze od turbo , a z drugiej strony połączenie rur na cybantach w połowie samochodu. wtedy wyjmuje się kata przez maskę, razem z kawałkiem rury, ale to jedyny rozsądny sposób - odkręcenie planszy za katem jest a wykonalne: raz, że śruby nie dadzą się odkręcić (korozja) a dwa, ze nie ma do nich dojścia. Dopiero po wyjęciu tego razem z rurą można spokojnie odciąć śruby diaksem ;] nawiasem mówiąc, te śruby na cybantach też niestety wymagały ciecia. no ale udało się i teraz przy uchylonym oknie słyszę taki świst przyjemny a no i przy okazji wypłukałem rozpuszczalnikiem kolektor dolotowy i zaślepiłem egr, który moooocno nabrudził w dolocie efekty: nie ma co liczyć na dodatkową moc, ale na pewno zniknęło opóźnienie w reakcji na pedał gazu w dolnej części obrotów. nie jest 'mocniej' ale jakby mniej 'ospale' bez kata Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #26 Napisano 30 Września 2009 Ja u siebie tez wybilem kata zostawilem pusta banke a to wszystko po regenaracji turbo ktore poscilo olej teraz troche bardziej smierdzi i slychac turbinke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #27 Napisano 30 Września 2009 O katalizatorach i strumienicach są już rozwinięte wątki. Tego nie ma co ciągnąć. _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach