Dario84 Zgłoś #21 Napisano 7 Listopada 2011 Były takie akcje w serwisach ale nie zmienia to faktu że napęd pompy zostawał taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #22 Napisano 7 Listopada 2011 Bodajże dwa lata temu robil to mechanik mojemu znajomemu i napęd wałków musieli z niemiec sprowadzać czy coś, bo w serwisie nie mieli mozliwosci przywiezienia tego z polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #23 Napisano 18 Listopada 2011 Dorzucam wykres z przeróbki tego audi: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
achcior Zgłoś #24 Napisano 26 Listopada 2011 Ciekawi mnie czy po tej operacji silnik chodzi głośniej lub ma trochę większe wibracje? Na wolnych obrotach jest to nie odczowalne ale juz przy 3000+ obr sa odczowalne minimalne pogorszenie kultury pracy silnika. Ja mam wrazenie ze teraz jezdze 1.9 tdi, ale mysle ze nie kazdy to waczuje. to moja opinia :dobrze Dodatkowo sprzedalem modul na ebayu za 500zl wiec spoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #25 Napisano 26 Listopada 2011 Za kilka dni kolejna operacja na audi, tym razem: walki, turbo brd + usuniecie chłodnicy spalin, montaz drugiego ic, wyrzucenie dpf z możliwością powrotu, przy okazji wymiana paska rozrządu no i oczywiście strojenie finalne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #26 Napisano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Update, pacjent: Audi A4 2,0tdi BPW, modyfikacje: - wyrzucenie wałków wyrównoważających - montaż turbiny BRD - montaż drugiego SMICa - Wyrzucenie DPFa z możliwością powrotu - strojenie Zdjęcia z prac: DPF wyciągnięty: Wałki: Słynny imbusik: Uszkodzone gumy koła napędu sprężarki klimatyzacji, częsta usterka: Obcinanie zębatki na wale: Części z ASO: Tutaj doskonale widać przewężenie na wyjściu z DPFa, skutecznie blokuje moc: Pompa oleju z napędem oraz falą zamontowana: Montaż drugiego SMICa: Widok całości: Wyspawana rurka z kwasówki zamiast DPFa: Turbinka zamontowana, chłodnica spalin usunięta: Ten wąż między innymi jest potrzebny zby usunąć chłodnicę spalin: Nowe amortyzatorki do koła sprężarki klimatyzacji: Do drugiego SMICa trzeba wyciągnąć kratkę ze zderzaka żeby powietrze tam przepływało: Widok przodu razem z kierownicami na SMICe: A tutaj mały bonus, rura FMICa przy rozrządzie do Ibi 6L robiona na zamówienie do wysyłki: Wykres z modyfikacji wkrótce Edytowane 1 Grudnia 2011 przez Dario84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #27 Napisano 15 Stycznia 2012 Update, kolejna operacja wyrzucenia wałków wyrównoważających z wymianą rozrządu, pacjent: Audi A4 BLB Części ASO: Po zdjęciu zderzaka: Po demontażu pasa przedniego: Silnik podwieszony: Zdemontowany rozrząd: Kółko na wale razem z napinaczem, przyczyna problemów: Napinacz, widać jak wytarty: Wałki wyciągnięte: Na tych dwóch zdjęciach widać uszkodzenie kółka na wale napędzającego wałki, nie wraca do pozycji wyjściowej, co powoduje przestawienie w czasie pracy wałków względem układu korbowo-tłokowego, skutek- wibracje samochodu Zaślepiony otwór smarujący wałki: Kółko zdjęte z wału: Założone nowe kółko: Tutaj już na miejscu cały komplet: Złożony rozrząd i cały przód silnika: Delikatnie podszlifowana miska olejowa: Smok na miejscu, dół gotowy do założenia miski: Pomiar ciśnienia oleju po złożeniu wszystkiego: Samochód pracuje bez zarzutu, właściciel stwierdził że lepiej pracuje. Oprócz tej naprawy okazało się też że jeden wtrysk niedomaga i zawiesza się po rozgrzaniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #28 Napisano 26 Marca 2015 już przed remontem miałem dziwne drgania w karoserii ale to były takie średnie podczas przyspieszania, ale przegub był walnięty lewy bo prztykał i twierdziłem że półośka kupiłem założyłem te drgania podczas lekkiego przyspieszania ustąpiły ale zostały inne, a teraz są takie inne przy 2100-2200 tyś obrotów na tempomacie. jest tak jade 80. wciskam 140 na tempomacie i przyspiesza na 6 biegu dojdzie do 120 wibracje aż tempomat rozłącza cała byda się trzęsie. na 5 biegu okolo 100 i trzęsie. (trochę chaotycznie to opisałem) nagrałem nawet filmik co to się wyrabia. pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach