zorbus Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2011 Witam. Dziś stałem się posiadaczem turbiny GT1749VB, planuje wrzucić ją do swojego B5 AJM. Teraz pytanie, co z montażem takiej turbiny ? czy są jakieś gotowe zestawy ? "przejściówki" ? może ma ktoś namiar na kogoś kto podejmie się takiej operacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2011 Kupiłeś orginalną turbinę gt1749vb z litym kolektorem do wzdłużnego passat'a? Kiepsko trochę. Dla pewności wrzuć zdjęcie tej turbiny bo jakiś czas temu widziałem aukcje gdzie zwykła gt1749va była sprzedawana jako arl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #3 Napisano 20 Października 2011 Jeżeli jest to turbo bez dzielonego kolektora, to tej turbiny nie założysz - przeszkadza łapa silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2011 ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:32 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2011 (edytowane) To jednak ta hybryda arl z allegro. Wydech, doppływ i spływ oleju oraz dolot pasują. Jedyne co to musisz kupić przejściówkę na wąż na szybko złączkę Jeszcze żeby być pewnym, że to arl - zmierz jakiej średnicy jest kompresor, ile mm. 35 to awx, 37 arl. Edytowane 20 Października 2011 przez Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #6 Napisano 21 Października 2011 (edytowane) ok dzięki za info, gdzie kupie taką złączkę ? przy okazji chyba trzeba też zainwestować w fimc ? gdzie mogę tanio i dobrze zrobić taki zabieg ? Dzisiaj dostałem paczke, na obudowie jest nr GT1749VA To chyba nie jest ARL ? Edytowane 21 Października 2011 przez zorbus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #7 Napisano 21 Października 2011 ok dzięki za info, gdzie kupie taką złączkę ? przy okazji chyba trzeba też zainwestować w fimc ? gdzie mogę tanio i dobrze zrobić taki zabieg ? Dzisiaj dostałem paczke, na obudowie jest nr GT1749VA To chyba nie jest ARL ? Tutaj kupisz : http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=redukcja+awx FMIC - zależy w jaką moc celujesz ? Tak GT1749VA to awx, ale środek może mieć z arl-a (widziałem taką aukcje), dlatego weź suwmiarkę w rękę i zmierz średnicę wlotu (jak najbliżej kompresora) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #8 Napisano 21 Października 2011 ok dziś to zrobię Celuje w moc ok 200 km i 400Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #9 Napisano 21 Października 2011 Z AJM...spore wymagania. Do 200hp najbidniej trzeba : - sprzęgło - pompki - fmic - soft - kol. dolotowy awx Wątpliwe czy ta hybryda nie odleci, do 190-200 powinna dociągnąć jeżeli to hybryda ARL, a nie zwykły AWX. Na ja mojej dmucham 1.72bara i jest wszystko okey, więc potencjał ma, byle reszta wytrzymała. Powodzenia w dojściu do 200/400 ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorbus Zgłoś #10 Napisano 21 Października 2011 coś mi się wydaje że to AWX, nie mam czym sprawdzić teraz dokładnie średnicy Do ile można dolecieć na seryjnych sprzęgle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2011 coś mi się wydaje że to AWX, nie mam czym sprawdzić teraz dokładnie średnicy Do ile można dolecieć na seryjnych sprzęgle ? sporo osób ma okolice 200/400 i jezdzi na seryjnym sprzęgle i spokojnie daje rade ale nie zmieniajmy tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2012 odkopie temat, wirniki od AWX/ARL wejdą w korpus zwykłego GT1749V ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Zadzwoń do Turbo Bogdana. Odpowie ci na twoje pytanie, a przy okazji spytaj się czy ta hybryda będzie na grubej ośce. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) odkopie temat, wirniki od AWX/ARL wejdą w korpus zwykłego GT1749V ? Tak ale po przetoczeniu. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Scyzor.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manki Zgłoś #15 Napisano 10 Października 2013 Panowie czy ten kolektor http://allegro.pl/kolektor-ssacy-do-vw-1-9-tdi-awx-130km-i3613864457.html bedzie pasował do AJM 99rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #16 Napisano 10 Października 2013 WG mnie powinien pasowac ostatnio zmieniałem graty w AVB i kupiłem własnie taki jak z aukcji i pasował p&p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manki Zgłoś #17 Napisano 10 Października 2013 Wielkie Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach