Skocz do zawartości
tomek3232

Pompowtryskiwacz 17675, 18265

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od kilku dni zapala mi się podczas jazdy kontrolka od ESP. Po wyłączeniu zapłonu kontrolka zapala się ponownie po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Po zapaleniu kontrolki nie czuje żadnych negatywnych objawów (spadków mocy, szarpania czy nierównej pracy silnika)

Błędy jakie pokazał VAG to:

 

Dla silnika:

17664 - Czujnik temp. płynu chłodzącego G62: przerwa/zwarcie z plusem

P1256 - 35-10 - - - Sporadyczny

17675 - Zawór pompo-wtryskiwacza: cylinder 3 (N242): przekroczono granicę regulacji

P1267 - 35-10 - - - Sporadyczny

 

Oraz dla ABS/ESP

18265 - Sygnał mocy: zgłoszenie usterki przez komputer sterujący silnika

P1857 - 35-10 - - - Sporadyczny

 

 

Domyślam się że problemem jest pompowtryskiwacz na 3 cylindrze. Jutro zrobię logi grupy 023, 013.

Niestety powyższy problem ie daje mi spokoju dlatego zwracam się do was z pytaniem czy przyczyną mogą być styki wtyczek pompowtryskiwaczy, czy raczej pompka do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem takie same objawy jak ty , tylko doszlo ze samochod po pokazaniu kontroli ESP zaczął kuleć na cylinder , po właczeniu i wyłączeniu silnika było ok , postawiłem samochód i juz go nie odpaliłem .

 

To co zrobiłem to :

-czyszczenie styków pompek

-wymiana filtra paliwa

-spuszczenie i nalanie nowego paliwa

-sprawdzenie pompki w baku

 

W zasadzie układ miałem bardzo zapowietrzony , i myślę że jakiś syf z gównianego paliwa dostał sie na pompki że nie chciał palić .

 

Ja polecam tobie zmianę filtra paliwa , wymiane czujnika płynu chłodzącego , i nalanie lepszego paliwa . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwile:

- wymieniłem filtr paliwa,

- poodginałem styki przy pompowtryskiwaczach,

- zmiana paliwa,

- wyczyszczenie baku.

Niestety kontrolka od ESP nadal mi się zapala, ale tylko po dłuższym postoju (rano jak jadę do pracy po ok 4-6KM)

Nawet po 8 godzinnym postoju w pracy, kontrolka od ESP już mi się nie zapala.

Czy możliwe aby układ paliwowy był zapowietrzony ? (od daty postu wyjeździłem co najmniej dwa baki paliwa)

Wymiany pompowtrysków chciałbym uniknąć ponieważ silnik pracuje równo i odpala bez problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności