maciek.wroc Zgłoś #1 Napisano 10 Września 2011 Panowie mam problem wymieniałam wczoraj zaworek bezpieczeństwa na pompie, i musiałem ją rozebrać i musiałem ściągnąć od góry dwa pokłady i na ostatnim jest bolec z kółka to trzeba trafić. I po złożeniu wszystkiego chciałem odpalić i nic paliwo dochodzi i nic zaworek działa i nic. Ktoś mi mowił ze musze się podłaczyć przez vag i coś ustawić bo się przestawiło jaką wartosć na vagu Miał ktoś juz z tym doczynienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #2 Napisano 10 Września 2011 Może trzeba ustawic dawke na nastawniku ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #3 Napisano 10 Września 2011 Panowie mam problem wymieniałam wczoraj zaworek bezpieczeństwa na pompie Co to takiego,jaki to zaworek i dlaczego musiałeś pompę rozebrać,a raczej zdjąć nastawnik,żeby to coś wymienić? Domyślam się,że mówisz chyba o n 109,czyli elektro zaworku,ale mogę się mylić. Na początek poluzuj 4ry śruby( w tym tę trójkątną,pozostałe 3 są na dole),te które mocują nastawnik do korpusu pompy i uderz delikatnie młoteczkiem w nastawnik,przesuń go max 0.5mm. Spróbuj odpalić. Zwiększysz w ten sposób dawkę wtryskiwanego paliwa. Jeżeli nie odpali,ponownie puknij w nastawnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2011 juz zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2011 juz zrobione No to teraz napisz co zrobiles ze ci sie udalo odpalic . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2011 No to teraz napisz co zrobiles ze ci sie udalo odpalic . poruszałem kopułka bo na kopułce są porobione faski i się rusza i odpaliła. Podłączyłem Vag-a i zobaczyłem jak pracuje i czy nie ma za dużych obrotów. NO i trzeba uważać zeby nie było za duzo przed pierwszym uruchamianiem silnika zeby nie wskoczył na 4 tys. obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2011 poruszałem kopułka bo na kopułce są porobione faski i się rusza i odpaliła. Podłączyłem Vag-a i zobaczyłem jak pracuje i czy nie ma za dużych obrotów. NO i trzeba uważać zeby nie było za duzo przed pierwszym uruchamianiem silnika zeby nie wskoczył na 4 tys. obr. Jak nie trafisz z nastawnikiem na dziure to masz pewne ze wskoczy Ci na 4000:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #8 Napisano 3 Listopada 2011 A czy ktoś może mi powiedzieć czy zestaw uszczelek do pompy wtryskowej 1.9 ahu jest taki sam jak do innych 1.9 tdi bo na allegro sprzedają taki zestaw i jest napisane że pasuje do wszystkich tdi na pompie wtryskowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2011 Wszystkie pompy w 1.9 mają ten sam komplet uszczelniaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2017 Witam,podpowie ktoś jak wyjąć pompę z ahu.Chcę sprawdzić tłoczek w niej bo się ponoć zaciera i są problemy z odpalaniem.Trzeba rozpiąć rozrząd ale jak to zrobić żeby nie zepsuć.Chcę zawieść pompę do sprawdzenia i naprawy tłoczka właśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2017 Witam,podpowie ktoś jak wyjąć pompę z ahu.Chcę sprawdzić tłoczek w niej bo się ponoć zaciera i są problemy z odpalaniem.Trzeba rozpiąć rozrząd ale jak to zrobić żeby nie zepsuć.Chcę zawieść pompę do sprawdzenia i naprawy tłoczka właśnie. generalnie to popuszczasz naciagacz paska rozrzadu i zdejmujesz pasek pozniej to juz wszystko proste ale najlepiej jak zrobi to ktos co sie zna - moze ten zaklad co robi pompy po naprawie nowy pasek i napinacze trzeba zalozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2017 Dzisiaj uporałem się z cofającym paliwem przez powietrze w wężach..co za porażka ta instalacja nad filtrem.Tymczasowo założyłem wężyki przezroczyste aby obserwować przez jakiś czas ale potem zamówię z ASO oryginalne bo stare już parciały.Podobno można założyć inny filtr paliwa bez tego badziewia nad nim taki jak już był np w audi B7 2.0 tdi.Wtedy wyklucza się zapowietrzanie układu na dobre.Ma ktoś doświadczenie w takiej przeróbce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #13 Napisano 17 Lutego 2017 filtr mozesz zalozyc taki najprostszy co ma krocce na wlot i wylot a powrot zalozyc z zaworkiem zwrotnym prosto do zbiornika z tym ze nie bedziesz mial podgrzewanego paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #14 Napisano 23 Lutego 2017 filtr mozesz zalozyc taki najprostszy co ma krocce na wlot i wylot Dokładnie,wyeliminuj ten wynalazek z tym ala podgrzewaniem palia i zastosuj filtr chociażby knecht kl41/43. Brak podgrzewania to wyłącznie same plusy im zimniejsze paliwo,tym lepiej dla pompy. Ja już jakiś czas temu eksmitowałem te oryginalne wynalazki i zameldowałem na stałe knechta kl41. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach