Gość adamek1960 Zgłoś #1 Napisano 6 Grudnia 2006 Co się morze stać jak wystawie żarówki xenonowe 12v 100w czy coś się stanie, bo jak dalej odeszłam pare metrów do tyłu to na biało świecili czy coś morze się stopić czy lepiej takie wstawić 12v 55w a to link tych żarówek co mam http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=148097641 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2006 Odeszlas w morze? Odblysniki szlag trafi. Dodam jeszcze, ze moja cierpliwosc sie konczy - tym bardziej, ze nie bede tolerowal od osoby, ktora najwidoczniej nie skonczyla podstawowki, grozb pobicia i posadzen, ktore naplywaja od ciebie na moj priv. Albo zaczniesz sie stosowac do zasad albo zegnam ozieble. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hmariusz1 Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2006 żarówka bez UV block-a zły pomysł plastikowy reflektor zmatowieje i taka moc na cieniutkie kabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 6 Grudnia 2006 To reflektor w B5 jest plastikowy? A mi się ciagle zdawało, ze to szkło jest W B4 miałem 100W wstawione i lekko poczerniały plastiki wewnątrz, ale światło i tak było ostre - jak to gdzies wcześniej pisałem - wiewiórki z drzew w nocy spadały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 6 Grudnia 2006 A czy na tych 100W nie jest napisane: Not for use in Europe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 6 Grudnia 2006 Nie patrzyłem co tam było napisane, ale skoro były normalnie do kupienia w dużym CPN-ie to dlaczego nie można by ich używac? Zakazane części by sprzedawali? Aha! Adamek - tam co na PW ci pusciłem, to zapomniałem dodac, ze ja cały czas mówię o zwykłych 100 watowych żarówkach (100w/H1), a nie o ksenonach. A zresztą B4-ki z ksenonami to nawet nie widziałem. To tak gwoli sprostowania tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanko Zgłoś #7 Napisano 6 Grudnia 2006 ale skoro były normalnie do kupienia w dużym CPN-ie to dlaczego nie można by ich używac? Zakazane części by sprzedawali? Aha! Adamek - tam co na PW ci pusciłem, to zapomniałem dodac, ze ja cały czas mówię o zwykłych 100 watowych żarówkach (100w/H1), a nie o ksenonach. A zresztą B4-ki z ksenonami to nawet nie widziałem. To tak gwoli sprostowania tematu. Sprzedawać można , ale używać ich nie można. Tak to śmiesznie u nas jest. Te żarówki nie mają homologacji. I jeszcze jedno. Nie ma 100W ksenonów. Palniki D2R , D2S mają moc 35W. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #8 Napisano 6 Grudnia 2006 Nie polecam j/w. Potem problem z odbłyśnikami i złączkami. Przerabiałem to jakieś 7-8 lat temu w Poldku. Lepiej jest zainwestować w 4 przekaźniki i przeróbkę oraz porządne ustawienie świateł. Zapewniam Cię, że efekty przekroczą Twoje oczekiwania. Napięcie na żarówkach będzie dużo wyższe a i snop światła pada wtedy idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 6 Grudnia 2006 Ale ja przecież napisałem już, ze mówię o zwykłych żarówkach, a nie o ksenonach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kicol Zgłoś #10 Napisano 6 Grudnia 2006 Nie polecam j/w. Potem problem z odbłyśnikami i złączkami. Przerabiałem to jakieś 7-8 lat temu w Poldku. Lepiej jest zainwestować w 4 przekaźniki i przeróbkę oraz porządne ustawienie świateł. Zapewniam Cię, że efekty przekroczą Twoje oczekiwania. Napięcie na żarówkach będzie dużo wyższe a i snop światła pada wtedy idealnie. Czy mogę prosić o rozwinięcie tematu przekazników i przeróbki? Od pewnego czasu jestem lekko rozczarowany światłem które wydobywa się z soczewek a konkretnie jego intensywnością Od razu mówię, że światła ustawałem w stacji diagnostycznej i mimo tego jakoś nie jestem zachwycony Jeśli coś przegapiłem w FAQ to sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mlody300 Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2006 W VW i audi od kąd pamiętam nie stosowali przekaźników do świateł,reflektory mają b. długą drogę zasilania ,co objawia się w szczególnie starszych egz. duzym spadkiem napięcia na żarówce,przez to słabo swiecą .Weź na próbę podłącz kawałek grubszego przewodu od + akumulatora bezpośredni do żarówki i zobacz ile jaśniej będzie świecić ,będziesz zdziwiony!!.Przy uruchomionym silniku jeszcze jaśniej będzie!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2006 Ale ja przecież napisałem już, ze mówię o zwykłych żarówkach, a nie o ksenonach Danek75, nie pisalem o ksenonach. Wiem o co chodzi, tym bardziej, że sprawa zostala wcześniej sprostowana. kicol. 2 razy ustawialem światla na stacji diagnostycznej. Nigdy więcej nie zrobię tego blędu i nie pojadę tam by regulować ustawienie reflektorów. Posiadlem wiedzę i umiejętności w tej dziedzinie, radzę sobie sam i z bardzo dobrym tego rezultatem. Co najmniej 2 razy opisywalem sposób ustawiania światel tu na forum. W postach umieścilem również niezbędny do przeprowadzenia regulacji zalącznik. Opis przeróbki zasilania reflektorów wraz ze schematem również kilkakrotnie zamieszczalem na forum. Teraz jestem w pracy i nie mam możliwości, by po raz kolejny zamieścic oba zalączniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zimek Zgłoś #13 Napisano 17 Sierpnia 2008 A co z alternatorem? Czy da sobie rade? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 17 Sierpnia 2008 A co z alternatorem? Czy da sobie rade? Pozdrawiam. Jak już wczesniej pisałem, to w B4-ce miałem 4 takie żarówki i jak włączałem wszystko co się dalo w samochodzie włączyc, czyli nawiew, światła awaryjne, stop, radio, wycieraczki i długie światła, to na obrotach biegu jałowego kontrolka od ładowania się nie zapalała, czyli wychodzi na to, ze przy pełnym obciązeniu, którego przecież w trakcie jazdy nie ma i obroty są przeciez wyższe w trakcie jazdy - alternator daje radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach