shel82 Zgłoś #1 Napisano 26 Sierpnia 2011 Witam, ostatnio uszkodził mi się wąż, który odchodzi od turbosprężarki do rury pod chłodnicą i dalej do IC (Passat jak w opisie) - objaw był taki, że auto straciło sporo mocy i kopciło niesamowicie na czarno, naprawiłem to, ale po zweryfikowaniu całego układu dolotowego zastanawia mnie czy musi on być idealnie szczelny? Domniemam, że im więcej trafia sprężonego powietrza do dolotu tym lepiej Pytam, ponieważ sprawdzając pozostałe łączenia węży, które są połączone poprzez włożenie jednego w drugi i zabezpieczone czymś w rodzaju klamry z drutu zauważyłem, ze takie połączenia nie są zbyt szczelne, a gumowe uszczelki nie do końca pełnią swoją rolę i tu pytanie nr 2 czy można zamówić gdzieś komplet takich uszczelek? Najgorzej sprawa wygląda przy zaworze EGR, gdzie mimo zabezpieczenia wąż i tak ma około 5 mm wzdłużnego luzu, zabezpieczyłem to opaskami, ale jak dla mnie szczelności to nie poprawi…. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #2 Napisano 26 Sierpnia 2011 uszczelki dostaniesz bez problmeu w aso w przekroju sa jak X i sa koloru zielonego ja wymienilem 5 albo 6 uszczelek( chbya w calym dolocie) i od tego czasu mam czysto w komorze silnika a wczeniej mialem obryzgana np chlodniczke oleju, i wlasciwosci jezdne tez sie poprawily auto jest troche cichce i latwiej jedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #3 Napisano 26 Sierpnia 2011 numer tych uszczelek to 3c0145117f i potrzeba ich 6. ja też w poniedziałek je zamówię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach