siupek Zgłoś #21 Napisano 26 Lipca 2014 (edytowane) rozumiem, że wcześniej tak nie było.Najpierw sprawdź styki, poprawność montażu nowych żarników, jeśli lipa to podmień przetwornice. Pozdr jak pisał kolega, najlepsza i najszybsza diagnostyka. ja miałem podobne objawy, zapała się gasła prawa strona, podmiana nic nie dała, kontrola u magika od ksenonów = czyszczenie, regeneracja odbłyśników wymiana żarników, ceny jeszcze nie podał ale z 500 600 bankowo, jak skończy napiszę czy polecam i gdzie robili;) Edytowane 26 Lipca 2014 przez siupek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #22 Napisano 27 Lipca 2014 Dzięki za odpowiedź. Myślę, że tak jak mówicie - pada przetwornica. siupek - ja akurat dłubię auta sam - tak właściwie nie tylko swoje , z tym, że w kwestii ksenonów to mój debiut, tak więc poza regeneracją (której nie potrzebuję) - myślę, że ogarnę wszystko sam :ok , Chciałem się tylko upewnić, co do podejrzeń odnośnie przetwornicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siupek Zgłoś #23 Napisano 7 Sierpnia 2014 a u mnie skończyło się bardzo ładnie, lewy nie świecił ponieważ odbłyśnik był wypalony do żywca, regeneracja, czyszczenie i po sprawie. Na krótko świecą ładnie, a jak w aucie hmmm... jak poskładam to się okaże PS odbłyśniki były robione w Piekarach na 1-go maja, miło i fachowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #24 Napisano 14 Września 2014 Nie chce zakładać nowego tematu ale ostatnio znalazłem na aukcji odblysnik razem ze soczewką bixenon i sprzedawca zapewnia że można go zaadoptować również do zwykłej lampy hella. Montował ktoś może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach