Ventil Zgłoś #1 Napisano 15 Sierpnia 2011 Witam mam pytanie do użytkowników Passata z DPF. Zauważyłem że my się zaczyna końcówka wydechu zabrudzać sadzą. Sprawdzałem to już kilka razy czyszcząc końcówkę wydechu. Po przejechaniu 100-200km się zabrudza ponownie. 1 - czy kończy się DPF? 2 - złe ustawienie pompowtrysków? (które niedawno były wiemieniane na nowe 4szt.) Po wymianie zauważyłem większe spalanie w mieście około 1l więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #2 Napisano 16 Sierpnia 2011 możliwe że po wymianie pompek teraz zaczyna się oczyszczać, wskazane zrobić trasę i przegnać autko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #3 Napisano 16 Sierpnia 2011 a na pewno fizycznie masz DPF?? w kilku autach z DPF patrzyłem na wydech - i tak jak u mnie czyściutki jak z fabryki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ventil Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2011 Tak na 100000% mam DPF posiadam auto już 2 lata ale niedawno też była wymieniana przepustnica która zapychała DPF-a raz to musiałem dopalać przez VCDS awaryjne błąd P3138 bo dużo mechaników się głowiło co to za błąd. Po wymianę przepustnicy niema już błędu. Przejechałem około 3 000km możliwe ze dopala resztki sadzy (był 125% zapchany). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #5 Napisano 16 Sierpnia 2011 wypal go jeszcze raz awaryjnie na jakiejś trasie - popatrz na temperatury jakie ma podczas wypalania itp. Jak napisałem u mnie wygląda jak nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ventil Zgłoś #6 Napisano 16 Sierpnia 2011 A co myślicie o dodatku do wypalania DPF http://allegro.pl/dpf-fap-dodatek-do-czyszczenia-filtra-niemiecki-i1744115937.html może kupić i spróbować dopalić porządnie. Już może ktoś testował ten dodatek do paliwa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #7 Napisano 16 Sierpnia 2011 W życiu bym czegoś takiego nie wlał do baku DPF jest tak skonstruowany ze sam wiec jak i ile ma się wypalić, wypalanie z użyciem "wspomagacza" moim zdaniem nie pomoże. Pamiętaj ze filtr w czasie wypalania osiąga bardzo wysoką temperaturę, takie dodatki zwiększają temp. wypalania co jak wiadomo nie jest zdrowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #8 Napisano 16 Sierpnia 2011 i u mnie końcówki wydechu jak nówki , przegoń go na trasie i zobacz wskazania na VCDS . (był 125% zapchany). łanie był zapchany , całkiem możliwe ze DPF był już tak zapełniony , że wydech Ci się trochę usmolił . Z tym wypalaniem awaryjnym przez VCDS , też trzeba uważać pytałem kiedyś przy okazji wizyty w ASO ( oleje , filtry itd ) jak filtr jest zapełniony powyżej 40% , lepiej przejechać kawałek i przegonić auto , niż wypalać awaryjnie gdyż można doprowadzić do uszkodzenia DPFa na wieki wieków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pkirylcz Zgłoś #9 Napisano 16 Sierpnia 2011 Ja bym nie kupował żadnych dodatków do wypalania DPF tylko się go po prostu pozbył. http://www.auto-swiat.pl/1-bez-filtra-bez-problemow-zobacz-jak-usunac-filtr-czastek-stalych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattin2005 Zgłoś #10 Napisano 25 Sierpnia 2011 koszt usuniecia twojego dpf`a to jakies 1200zl i spokój na zawsze jak cos to zapraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zico122 Zgłoś #11 Napisano 26 Sierpnia 2011 ja mam dpf zapełnionego w 43% i już tylko została mi awaryjna procedura, ponieważ świeci się "sprężynka"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2011 Chłopaki napiszę przypadek z życia mojego kolegi MB Sprinter 07r. oczywiście DPF lub FAP jak kto woli, przelot spory bo około 500 tys. pojawiły się problemy z filtrem cząstek, idąc drogą dedukcji fachowcy zamontowali mu emulator lecz problem nadal pozostał, finał był inny bo powodem usterki były wtryski i gdy je wymienił dopiero auto odżyło myślę że w naszych autach może być podobnie, jeżeli pompowtryskiwacze będą lały to filtr nie pozwoli zobaczyć chmury za autem dzięki której można szybko zweryfikować prostą usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach