mati91lv Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2011 (edytowane) Mam taki kłopot,nieszczelność tejże gruszki i pytanie jak ona działa,bo normalna pod wpływem podciśnienia wciąga trzpień-co jest logiczne i proste do zrozumienia.Ta natomiast trzpień wypycha przy podobnej budowie zewnętrznej i nie wiem czy jest sens to w ogóle rozbierać,czy słać w całości do regeneracji...Dodam,że ta cholerna grucha wygląda jak nowa,zresztą turbina tez,ma tylko cztery lata i nie wiem dlaczego już ją szlag trafił... No dobra...To może chociaż wiecie kto takie gruchy dobrze regeneruje,bo nowa to chyba tylko z turbiną za co najmniej 2 tysiaki,a może i trzy...Ta grucha puszcza chyba na uszczelnieniu trzpienia i to nie zawsze Edytowane 4 Sierpnia 2011 przez mati91lv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adventure Zgłoś #2 Napisano 27 Sierpnia 2011 Witaj - na allegro znalazlem do BLS jednego sprzedajacego cena 350 - ja sie jeszcze lamie bo nie mam 100 pewnosci ze jest padnieta a bledami sypie. nie znalazlem tez oferty regeneracji ... Pozdrawiam link http://allegro.pl/vw-1-9tdi-2-0tdi-banka-gruszka-turbiny-oe-4010621-i1785241006.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #3 Napisano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) mati91lv w BLS'ie grucha działa zupełnie odwrotnie niż w pozostałych bo tak jest skonstruowana (chodź nie wiem dlaczego Niemiaszki taki patent wymyślili). Tam podciśnienie zaciąga membranę w stronę turbo i dlatego wypycha sztangę. Jest to taka sama turbosprężarka jak w silniku BRM z tą różnicą, że w BRM ma ona jeszcze czujnik G500 (zamocowany u góry gruchy), który informuje sterownik silnika o pozycji sztangi. Jeśli masz jakiś kłopot z turbodoładowaniem to na czym on polega ? Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2011 Też co jakiś czas kusi mnie"kup teraz" z tej aukcji-tylko oni mają tę gruche w całym świecie chyba...Natomiast firma regenerująca i to raczej polecana na innych forach to serwis pomp Brzeg,widać ją na ostatniej pozycji w opisie do vw caddy.Chwilowo nauczyłem się z tym jeździć-tzn nie cisne na czwartym i piątym biegu przy 2000 obr,poza tym auto jest całkiem żwawe.Może przez niedoładowanie lekkie jest bardzo ekonomiczne,pali 4 litry na setke-tylko,że to nie passat a skoda roomster..Boje się tylko o dpfa,bo pewnie szybciej się zawala,choć przez ok 4 tyś km przejechanych z tą usterką nic sie nie działo. Sztomel to ja się do Ciebie wybierałem,ale w miedzyczasie na 100% stwierdziłem nieszczelność gruchy i nie chciałem Ci gitary zawracać... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #5 Napisano 28 Sierpnia 2011 No właśnie, chyba na forum Golfa byliśmy umówieni i jakoś to umarło śmiercią naturalną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #6 Napisano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Adventure, a jakimi błędami Ci sypie i jak zachowuje się ta grucha skoro ją podejrzewasz?, a może już kupiłeś?? Pozdro Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez mati91lv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adventure Zgłoś #7 Napisano 30 Października 2011 Witaj - dawno nie zaglądałem stad to opoznienie w odpowiedzi. Błędy wywala mi rozne - znajdę logi to podkleję - sugestia ze to gruszka - skad? Otóż kolega forumowy Rumianko podpiął sie i po przejażdżce stwierdził, ze to na 100 zawór - no dobra koleś się zna ... i stałem sie posiadaczem zupełnie nowego org. i nie taniego zaworka ... (mam teraz 2 dobre, jakby ktoś sprawna używkę potrzebował ....) Po tej diagnozie udałem sie do drugiego mistrza diagnostyki - który po analizie wnikliwej i po dobraniu sie do gruszki z pompka (może to byla podcisnieniowa nie wiem ....) "zassal" badz "nadmuchał" gruszkę i znowu pewnym tonem stwierdził ze to na 100 gruszka bo nie pracuje tak jak powinna ...... A ponieważ gruszka kosztuje 350 a zaworek juz mnie kosztował 280 z rurkami wiec się nie spieszę z zakupem - i kasuje te durne błędy co chwile. Daj znać jak sam rozwiązałeś swój problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2011 Ja już od dawna mam naprawione :mlask...Mechanik ze strasznymi problemami wyjął tę gruche z turbiny na aucie,choć z braku dojścia chciał już wyciągać turbine-ale też sie nie dało...Potem zregenerowałem to w Serwis Pomp Brzeg, a właściwie zajechałem tam i wymieniłem na miejscu na sprawną-ogólnie firme polecam choć drogo, bo 280 zł. i teraz autko 100% sprawne,żadnych błędów i zbiera się od ok 1700obr, a wcześniej od 2k-więcej też pali:nerwus Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach