PrZeMoL Zgłoś #21 Napisano 30 Lipca 2011 na nowe b7 w dieslu stówkę trzeba liczyć spokojnie. Na lagunę 80 (2.0dci). O te 20 tysiecy mi sie rozchodzi Czy warto ? Każdy sobie sam odpowie. porownaj ceny za dwa lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MotoTechnic Zgłoś #22 Napisano 3 Sierpnia 2011 3.0d to bardzo dobry wybór,daj znać za jakiś czas czy rzeczywiście jest tak dobry jak go chwalą,będziemy czekać na opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy_23 Zgłoś #23 Napisano 10 Sierpnia 2011 A może benzynę 3.0 wolnossącą i do tego lpg. Wtedy to już w ogóle dużo odpada z awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wiwes Zgłoś #24 Napisano 11 Sierpnia 2011 Zdecydowanie BMW, o Lagunie z tym, że II mogę powoedzieć same złe słowa. PS Czemu nie chcesz Passata b6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #25 Napisano 19 Sierpnia 2011 Koniec z VW, koniec z passatami... przejadło się i tyle są inne marki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pampek01 Zgłoś #26 Napisano 9 Września 2011 Z teko co dajesz do wyboru to przede wszystkim BMW najmniejsza awaryjność według ADAC, następnie Renault a na samym końcu Ford Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarekcw Zgłoś #27 Napisano 9 Września 2011 BMW tak ale 3 litrowy diesel bo 2 nie są zbyt udane. Ale i tak wolałbym benzynę przy dzisiejszych cenach paliw a diesel od nowego roku idzie do góry bardziej od benzynki. Co do Renault- kto nie miał ten niech nie pitoli głupot że ceny są z kosmosu, racja że wykonanie nie stoi na wysokim poziomie ale ceny części są znacznie tańsze od BMW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #28 Napisano 10 Września 2011 Co do Renault- kto nie miał ten niech nie pitoli głupot że ceny są z kosmosu, racja że wykonanie nie stoi na wysokim poziomie ale ceny części są znacznie tańsze od BMW. to chyba do mnie bo ja to pisałem i kolego wiem co piszę bo mam Renówke służbową dwa lata i na naprawy poszło już jakieś 7-8 tyś a i sporo części jest droższych ob BMW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarekcw Zgłoś #29 Napisano 10 Września 2011 A ja miałem Clio, może nie jest to klasa 3-ki ale ceny kosmiczne: kompletny wahacz: ok 80zł, maglownica: prawie 300zł, końcówka drążka: 30zł, pompa paliwa: 150zł, silnik krokowy używany od Punto: poniżej 100zł (nie wiem ile dokładnie kosztował). To są koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #30 Napisano 10 Września 2011 Kangoo 1.5 dci 2004 rok regeneracja wtrysków + wymiana + jakieś kodowanie które praktycznie tylko serwis robi 4 tyś, chłodnica klimy a co za tym idzie i wody bo są zespolone 1650 zł i tylko serwis bo zamienników brak, żaróweczka do pokręteł nawiewów 25 zł i tylko w serwisie bo podobne po 3 zł nie pasują, pompa paliwa czeka już w kolejce na wymiane 2 tyś bo kupno używki to błąd bo każda pompa między 100 a 200 tyś zaczyna wytwarzać opiłki metalu które równocześnie uszkadzaja wtryski, drążek wybieraka biegów czy jakoś tak to się nazywa w Gdańsku był nie do dostania poza serwisem więc został pospawany, czujnik klimy 600 zł identyczny do Opla 120 zł niestety po podłączeniu dalej nie pasuje a zamienniki są do dupy pękająca poduszka powietrzna i jeszcze pare pierdół czyli koszta zaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach