Skocz do zawartości
mar0100

Zmiana Passata na Forda, Renault czy BMW?

Rekomendowane odpowiedzi

na nowe b7 w dieslu stówkę trzeba liczyć spokojnie. Na lagunę 80 (2.0dci). O te 20 tysiecy mi sie rozchodzi Czy warto ? Każdy sobie sam odpowie.

 

porownaj ceny za dwa lata :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.0d to bardzo dobry wybór,daj znać za jakiś czas czy rzeczywiście jest tak dobry jak go chwalą,będziemy czekać na opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może benzynę 3.0 wolnossącą i do tego lpg. Wtedy to już w ogóle dużo odpada z awarii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wiwes

Zdecydowanie BMW, o Lagunie z tym, że II mogę powoedzieć same złe słowa.

PS Czemu nie chcesz Passata b6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec z VW, koniec z passatami... przejadło się i tyle są inne marki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z teko co dajesz do wyboru to przede wszystkim BMW najmniejsza awaryjność według ADAC, następnie Renault a na samym końcu Ford

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW tak ale 3 litrowy diesel bo 2 nie są zbyt udane. Ale i tak wolałbym benzynę przy dzisiejszych cenach paliw a diesel od nowego roku idzie do góry bardziej od benzynki. Co do Renault- kto nie miał ten niech nie pitoli głupot że ceny są z kosmosu, racja że wykonanie nie stoi na wysokim poziomie ale ceny części są znacznie tańsze od BMW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do Renault- kto nie miał ten niech nie pitoli głupot że ceny są z kosmosu, racja że wykonanie nie stoi na wysokim poziomie ale ceny części są znacznie tańsze od BMW.

 

to chyba do mnie bo ja to pisałem i kolego wiem co piszę bo mam Renówke służbową dwa lata i na naprawy poszło już jakieś 7-8 tyś a i sporo części jest droższych ob BMW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem Clio, może nie jest to klasa 3-ki ale ceny kosmiczne: kompletny wahacz: ok 80zł, maglownica: prawie 300zł, końcówka drążka: 30zł, pompa paliwa: 150zł, silnik krokowy używany od Punto: poniżej 100zł (nie wiem ile dokładnie kosztował). To są koszty? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kangoo 1.5 dci 2004 rok regeneracja wtrysków + wymiana + jakieś kodowanie które praktycznie tylko serwis robi 4 tyś, chłodnica klimy a co za tym idzie i wody bo są zespolone 1650 zł i tylko serwis bo zamienników brak, żaróweczka do pokręteł nawiewów 25 zł i tylko w serwisie bo podobne po 3 zł nie pasują, pompa paliwa czeka już w kolejce na wymiane 2 tyś bo kupno używki to błąd bo każda pompa między 100 a 200 tyś zaczyna wytwarzać opiłki metalu które równocześnie uszkadzaja wtryski, drążek wybieraka biegów czy jakoś tak to się nazywa w Gdańsku był nie do dostania poza serwisem więc został pospawany, czujnik klimy 600 zł identyczny do Opla 120 zł niestety po podłączeniu dalej nie pasuje a zamienniki są do dupy pękająca poduszka powietrzna i jeszcze pare pierdół czyli koszta zaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności