AndrzejZ Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2011 Jako, że VW nie ma ochoty partycypować w kosztach naprawy mojego zatartego silnika, a kosztorys naprawy przygotowany przez ASO dobija do 40 tyś zł, szukam firm gdzie mógłbym kupić nowy silnik. Najlepiej z okolic Warszawy. Nie chciałbym ryzykować montowania używanego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2011 AndrzejZ poszukaj firmy co zrobi ci kapitalny remont taniej cie to wyjdzie a jezeli nowy jak nie chesz uzywki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2011 AndrzejZ, jeżeli chcesz gościa który Ci zrobi kapitalny remont z wawy lub okolic to odezwij się na PW, mam sprawdzonego który robił mi silnik po miss shifcie i zrobił naprawdę profi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2011 (edytowane) Radze kupić używany silnik który jest jeszcze w aucie i można sprawdzić jeszcze jego nr vin. Sam szukałem silnika do T5, i po 2 tyg znalazłem we wrocławiu, zajechałem na miejsce obejrzałem wstępnie, zadzwoniłem do serwisu i przebieg się zgadzał. Za silnik ze skrzynią biegów dałem 10tys zł a jego przebieg w chwili zakupu wynosił 103kkm. Co do remontu silnika, nie radzę bo ciężko jest zachować określone tolerancje pasowań podzespołów:) Po wymianie możesz stary sprzedać na części i część kosztów się zwróci. przypomniało mi sie, mam namiary na faceta ze Swarzędza, który handluje częściami z aut potestowych, praktycznie z zerowym przebiegiem. jak naprawiałem Passata to brałem od niego, a ceny ma w miarę rozsądne Edytowane 20 Lipca 2011 przez Danny87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2011 również polecam dobrą używkę !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 20 Lipca 2011 ja kupiłem do swojego używkę, z passka, który miał najechane 48 tysi. Za silnik bez osprzętu + turbo z kolektorem dałem 5300. Czasami warto się rozejrzeć Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2011 Jeśliby ktoś szukał to tutaj można sobie kupić nowy silnik http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=10502135 Cena jaką dostałem przez telefon to 14k zł netto. Czyli ciut więcej niż połowa ceny ASO. A co do używanych silników to raczej podziękuję. Chyba zbyt duże ryzyko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #8 Napisano 22 Lipca 2011 Szukaj dalej. Trafisz silnik taniej. Popatrzyłem na ceny, które oferuje ten allegrowicz. Ramka zmiany biegów (alu szczotkowane) - 312zł. Ja w zeszłym m-cu w ASO VW dałem za nią 133zł! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #9 Napisano 23 Lipca 2011 Uzywka silnik tzn że musi byc gorszy od nowki..skoro nowy sie zatarł to było cos na rzeczy, samo sie nic nie robi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #10 Napisano 24 Lipca 2011 Poszukaj kogoś na allegro który sprzedaje "klamoty" z recyklingu. np z Wrocławia http://allegro.pl/show_user.php?uid=13239596 Z tym akurat rozmawiałem w piątek w kontekście zakupu kilku sterowników. Przybliżona cena za niemal nowy silnik to około 3000 euro. Silniki z przebiegiem od około 10 do 10000km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #11 Napisano 26 Lipca 2011 Kolego zdecydowanie odpuść sobie remont!!!Kiedyś przerabiałem to w innym samochodzie, wsadziłem w to majątek i efekt był opłakany.Silnik robiony był w ASO, wszystkie elementy markowe lub fabryczne, niby najlepszy szlifierz a silnik zaczął stukać i prawie się zatarł po 8 tyś km.Rzeczoznawca, sąd...W końcu kupiłem używany (prakycznie nowy) motor za 1/3 tego co dałem za remont i przejechałem na nim bezawaryjnie ponad 250 tyś. w końcu sprzedałem a gość co go kupił jeżdził nim zadowolony parę lat.Szukaj poprostu zdrowego, nawet niekoniecznie fabrycznie nowego motoru z pisemną gwarancją (conajmniej rozruchową choć dobrze by było zrobić z tysiac, dwa tysiące km i poobserwować czy np. nie bierze oleju, nie ubywa płyn itd.Taki całkiem nowy silnik za pół ceny może być "ciepły"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #12 Napisano 27 Lipca 2011 "ciepły"... Z tym ciepły to ostrożnie !!! bo silnik posiada jakieś tam numery :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ibiza78 Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2012 Witam , tak jak kolega potrzebuję silnika do VW (2,0 tdi 170km BMR) jeśli możecie polecić kogoś sprawdzonego proszę o PW - wyemieniam bo silnik zatarty na panewkach z powodu złego smarowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2012 Nic ująć nic dodać życzę poprostu wszystkim mechanikom w nowym roku wiecej AndrzejówZ. ---------- Dodano o 00:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:27 ---------- wyemieniam bo silnik zatarty na panewkach z powodu złego smarowania. A wału korbowego to nie idzie przeszlifować lub wymienić na drugi z panewkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #15 Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Też mnie czeka wymiana silinika, ale w 1.9tdi. Ile płaciliście mechanikowi za taką usługę? Dawał wam też jakąś gwarancję na usługę? A jeśli to nie tajemnica, możesz powiedzieć dlacego wymieniasz silnik? Pytam, bo mam tę samą jednostkę...Sorry za OT. Podczas jazdy usłyszałem jakiś trzask, sinik zgasł. Otworzyłem maskę, silnik ulany olejem, plama oleju również pod autem. Dodatkowo mechanik do którego zostało zaholowane auto z trasy na pierwsze oględziny pokazał mi małą część bloku silnika, która od niego odpadła... Będę wiedział co się dokładnie stało z silnikiem na początku przyszłego tygodnia, mój mechanik wtedy się tym zajmie i dam znać. Edytowane 17 Lutego 2012 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #16 Napisano 16 Lutego 2012 Podczas jazdy usłyszałem jakiś trzask, sinik zgasł. Otworzyłem maskę, silnik ulany olejem, plama oleju również pod autem. Dodatkowo mechanik do którego zostało zaholowane auto z trasy na pierwsze oględziny pokazał mi małą część bloku silnika, która od niego odpadła...Będę wiedział co się dokładnie stało z silnikiem na początku przyszłego tygodnia, mój mechanik wtedy się tym zajmie i dam znać. Pewnie to samo co w BXE http://forum.vw-passat.pl/threads/104106-Wada-fabryczna-BXE Jak będziesz wiedział na 100% to daj info jakieś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #17 Napisano 29 Lutego 2012 Pewnie to samo co w BXE http://forum.vw-passat.pl/threads/104106-Wada-fabryczna-BXE Jak będziesz wiedział na 100% to daj info jakieś. Wygląda na to, że to samo. Pękł korbowód i odpadła część silnika i silnik do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #18 Napisano 29 Lutego 2012 Kamil dałem Ci namiar na regionalnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach