Skocz do zawartości
romeo9999

Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dziś na przeglądzie Passata. Diagnosta zaprosił mnie pod auto i pokazał rdzę w okolicy baku i progu. Jeśli macie możliwość sprawdźcie wasze paski od spodu. Osobiście uważam,że VW powinien ogłościć akcję naprawczą dla B6 z powodu właśnie rdzy

 

To sprawdź jeszcze okolice relingów jak masz kombi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przed zimą oddam Auto by mój lakiernik zakonserwował Auto od spodu+ profile zamkniete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek, a ty blacharkę robiłeś u Chylińskich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek, a ty blacharkę robiłeś u Chylińskich?

 

Mi akurat wszystkie parchy robił lakiernik z Legionowa. Tak jak kilka wątków wcześniej napisałem, że życzliwość ASO nie załapałem się. Zlali mnie w kilku słowach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś co powiedzieli i myślałem że spełniłeś warunki :)

 

---------- Dodano o 20:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:02 ----------

 

ja w ten weekend biorę się za parchy pod religami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja przed zimą oddam Auto by mój lakiernik zakonserwował Auto od spodu+ profile zamkniete

jeśli profile zamknięte są równie dobrze zabezpieczone co w modelu B5 to nie ma co tam nawet zaglądać.

Natomiast jeśli chodzi o podwoznie to korozja wychodzi w miejscach ew. przecierek i tu warto zabezpieczyć, bo konserwacja całego spodu mija się z celem aby było to dobrze zrobione musiałbyś drapać wszystko do gołej blachy(zdzierać fabryczną konserwację)

 

---------- Dodano o 20:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:08 ----------

 

Mi akurat wszystkie parchy robił lakiernik z Legionowa. Tak jak kilka wątków wcześniej napisałem, że życzliwość ASO nie załapałem się. Zlali mnie w kilku słowach.

jakie było stanowisko ASO? ja próbowałem się załapać na gwarancję z audi A6 2009r purchle na drzwiach i błotniku to odpowiedz z centrali była negatywna tłumaczyli się tym, że w wyniku odprysku lakieru doszło do uszkodzenia ocynku, a odprysk mikroskopijny...

 

korozję błotnika uznali jednak dałem sobie spokój jak usłyszałem, że naprawa będzie polegała na pomalowaniu elementu :dodupy

skoro blacha już zainfekowana to co mi malowaniu... błotnik tylni ;/

 

także obecnie nie tylko vw daje dupy z blachami

 

Auto bezwypadkowe kupione w pl salonie jakby ktoś pisał, że audi nie ma prawa rdzewieć ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
także obecnie nie tylko vw daje dupy z blachami

 

Auto bezwypadkowe kupione w pl salonie jakby ktoś pisał, że audi nie ma prawa rdzewieć ...

 

No to jestem w szoku. Nie chciałem zgnilaka Mondeo to kupiłem Paska, a ostatnio myślałem sobie że Audi nic nie ruszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończyła się era "wiecznych" samochodów. U mnie na stanie jest jeszcze prawie 20-to letni Nissan Primera, a zaczął rdzewieć jak miał ok 13:) do tej pory jeździ bez problemu przechodzi przegląd. A podobno Auta z tamtego rejonu świata strasznie lubiła rdza. :) Pasek tyle nie wytrzyma. Jak go nie zeżre rdza to pierdyknie elektronika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie było stanowisko ASO?

 

Próbowałem w dwóch serwisach i bez skutku. Warunkiem jest tak jak mi powiedziano.

- regularne serwisowanie samochodu

- wszystkie przeglądy i wpisy w książce serwisowej

- element na którym pojawia się rdza nie może być malowany.

I to nie prawda jak już tu na forum ktoś kiedyś napisał, że zależy to od dobrej woli serwisu. G...no prawda. U mnie rdza pojawia się pod listwami progów na drzwiach od wewnętrznej strony czyli na łączeniu blach, pod klamkami i pod relingami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skończyła się era "wiecznych" samochodów. /

 

To samo powiedział mi diagnosta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem w dwóch serwisach i bez skutku. Warunkiem jest tak jak mi powiedziano.

- regularne serwisowanie samochodu

- wszystkie przeglądy i wpisy w książce serwisowej

- element na którym pojawia się rdza nie może być malowany

audi które opisałem spełnia w/w warunki lecz i tak mnie spławili twierdzać, że to wina użytkownika (kamyk zrobił odprysk i została naruszona warstwa ocynku) to ja się pytam w końcu serwisanta to co mam panie auto pod kocem trzymać?

fura za 250 tyś kupiona i rdzewieje nie wiem czy śmiać się czy płakać heh :)

 

Dla niedowiarków polecam poczytać w necie o korozji audi A6 C6 powoli się coś rusza w temacie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To sprawdź jeszcze okolice relingów jak masz kombi.

 

Nie mam rdzy przy relingach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam rdzy przy relingach.

 

ciekawe czy dobrze patrzyłeś ;)20130722_210253.jpg

miałem lepsze zdjęcia, ale karta pamięci mi padła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe czy dobrze patrzyłeś ;)[ATTACH=CONFIG]106086[/ATTACH]

miałem lepsze zdjęcia, ale karta pamięci mi padła

 

No i u mnie jest podobnie, zauważyłem dopiero przy wymianie relingów :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłeś coś z tym?

Czy pod każdym "mocowaniem" relingu miałeś podkładki? Bo mi wydaje się że tu nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem relingi mają wadę konstrukcyjną, przy przykręcaniu siła nie rozkłada się równomiernie na podstawę i reling bokiem naciska na blachę. Kończy się wiadomo jak, pęknięty lakier i ruda. Podkładki były sprawdzałem, nic nie pomogły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem mocno zszokowany. Passat B6 gnije na potęgę, za chwilę będą pojawiać się dziury w podłodze. Tragedia VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam b6 kombi z 2005. Najwięcej rdzy widać przy oświetleniu tylnej tablicy rejestracyjnej. Ponadto miejsca po uderzeniach kamyczków też delikatnie korodują, na błotniku przednim robi się parch a i na dachu coś się znajdzie... Wcześniej miałem b5 z '99 i ani grama rudej nie widziałem... Patologia...

aha dodam jeszcze tylko że elementy nie były nigdy wcześniej malowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja dołożę B6 z 2007 roku

 

Np. drzwi:

b87u.jpg

 

u6xi.jpg

 

Np. relingi:

4d4x.jpg

 

j1tc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś masakra mam VW z 2007 i też są oznaki korazji przy listwach od drzwi i na klapie, jak już jestesimy przy temacie to warto polakierować drzwi i tylnią klape ponieważ tutaj mam ognisko korazji czy może wymienić na gotowy element pod kolor ?? mam na mysil oczywiscie drzwi od kierowcy i tylnią klape bagarznika

Edytowane przez Audi_s-line

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności