Zielas Zgłoś #441 Napisano 22 Lipca 2013 Byłem dziś na przeglądzie Passata. Diagnosta zaprosił mnie pod auto i pokazał rdzę w okolicy baku i progu. Jeśli macie możliwość sprawdźcie wasze paski od spodu. Osobiście uważam,że VW powinien ogłościć akcję naprawczą dla B6 z powodu właśnie rdzy To sprawdź jeszcze okolice relingów jak masz kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #442 Napisano 22 Lipca 2013 Ja przed zimą oddam Auto by mój lakiernik zakonserwował Auto od spodu+ profile zamkniete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #443 Napisano 22 Lipca 2013 Marek, a ty blacharkę robiłeś u Chylińskich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #444 Napisano 22 Lipca 2013 Marek, a ty blacharkę robiłeś u Chylińskich? Mi akurat wszystkie parchy robił lakiernik z Legionowa. Tak jak kilka wątków wcześniej napisałem, że życzliwość ASO nie załapałem się. Zlali mnie w kilku słowach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #445 Napisano 22 Lipca 2013 Napisałeś co powiedzieli i myślałem że spełniłeś warunki ---------- Dodano o 20:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:02 ---------- ja w ten weekend biorę się za parchy pod religami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #446 Napisano 22 Lipca 2013 Ja przed zimą oddam Auto by mój lakiernik zakonserwował Auto od spodu+ profile zamkniete jeśli profile zamknięte są równie dobrze zabezpieczone co w modelu B5 to nie ma co tam nawet zaglądać. Natomiast jeśli chodzi o podwoznie to korozja wychodzi w miejscach ew. przecierek i tu warto zabezpieczyć, bo konserwacja całego spodu mija się z celem aby było to dobrze zrobione musiałbyś drapać wszystko do gołej blachy(zdzierać fabryczną konserwację) ---------- Dodano o 20:16 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:08 ---------- Mi akurat wszystkie parchy robił lakiernik z Legionowa. Tak jak kilka wątków wcześniej napisałem, że życzliwość ASO nie załapałem się. Zlali mnie w kilku słowach. jakie było stanowisko ASO? ja próbowałem się załapać na gwarancję z audi A6 2009r purchle na drzwiach i błotniku to odpowiedz z centrali była negatywna tłumaczyli się tym, że w wyniku odprysku lakieru doszło do uszkodzenia ocynku, a odprysk mikroskopijny... korozję błotnika uznali jednak dałem sobie spokój jak usłyszałem, że naprawa będzie polegała na pomalowaniu elementu skoro blacha już zainfekowana to co mi malowaniu... błotnik tylni ;/ także obecnie nie tylko vw daje dupy z blachami Auto bezwypadkowe kupione w pl salonie jakby ktoś pisał, że audi nie ma prawa rdzewieć ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #447 Napisano 22 Lipca 2013 także obecnie nie tylko vw daje dupy z blachami Auto bezwypadkowe kupione w pl salonie jakby ktoś pisał, że audi nie ma prawa rdzewieć ... No to jestem w szoku. Nie chciałem zgnilaka Mondeo to kupiłem Paska, a ostatnio myślałem sobie że Audi nic nie ruszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #448 Napisano 22 Lipca 2013 Skończyła się era "wiecznych" samochodów. U mnie na stanie jest jeszcze prawie 20-to letni Nissan Primera, a zaczął rdzewieć jak miał ok 13:) do tej pory jeździ bez problemu przechodzi przegląd. A podobno Auta z tamtego rejonu świata strasznie lubiła rdza. Pasek tyle nie wytrzyma. Jak go nie zeżre rdza to pierdyknie elektronika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #449 Napisano 22 Lipca 2013 jakie było stanowisko ASO? Próbowałem w dwóch serwisach i bez skutku. Warunkiem jest tak jak mi powiedziano. - regularne serwisowanie samochodu - wszystkie przeglądy i wpisy w książce serwisowej - element na którym pojawia się rdza nie może być malowany. I to nie prawda jak już tu na forum ktoś kiedyś napisał, że zależy to od dobrej woli serwisu. G...no prawda. U mnie rdza pojawia się pod listwami progów na drzwiach od wewnętrznej strony czyli na łączeniu blach, pod klamkami i pod relingami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #450 Napisano 22 Lipca 2013 Skończyła się era "wiecznych" samochodów. / To samo powiedział mi diagnosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #451 Napisano 22 Lipca 2013 Próbowałem w dwóch serwisach i bez skutku. Warunkiem jest tak jak mi powiedziano. - regularne serwisowanie samochodu - wszystkie przeglądy i wpisy w książce serwisowej - element na którym pojawia się rdza nie może być malowany audi które opisałem spełnia w/w warunki lecz i tak mnie spławili twierdzać, że to wina użytkownika (kamyk zrobił odprysk i została naruszona warstwa ocynku) to ja się pytam w końcu serwisanta to co mam panie auto pod kocem trzymać? fura za 250 tyś kupiona i rdzewieje nie wiem czy śmiać się czy płakać heh Dla niedowiarków polecam poczytać w necie o korozji audi A6 C6 powoli się coś rusza w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #452 Napisano 23 Lipca 2013 To sprawdź jeszcze okolice relingów jak masz kombi. Nie mam rdzy przy relingach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #453 Napisano 23 Lipca 2013 Nie mam rdzy przy relingach. ciekawe czy dobrze patrzyłeś miałem lepsze zdjęcia, ale karta pamięci mi padła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #454 Napisano 24 Lipca 2013 ciekawe czy dobrze patrzyłeś [ATTACH=CONFIG]106086[/ATTACH]miałem lepsze zdjęcia, ale karta pamięci mi padła No i u mnie jest podobnie, zauważyłem dopiero przy wymianie relingów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #455 Napisano 24 Lipca 2013 zrobiłeś coś z tym? Czy pod każdym "mocowaniem" relingu miałeś podkładki? Bo mi wydaje się że tu nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #456 Napisano 24 Lipca 2013 Moim zdaniem relingi mają wadę konstrukcyjną, przy przykręcaniu siła nie rozkłada się równomiernie na podstawę i reling bokiem naciska na blachę. Kończy się wiadomo jak, pęknięty lakier i ruda. Podkładki były sprawdzałem, nic nie pomogły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #457 Napisano 26 Lipca 2013 Jestem mocno zszokowany. Passat B6 gnije na potęgę, za chwilę będą pojawiać się dziury w podłodze. Tragedia VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasand Zgłoś #458 Napisano 30 Lipca 2013 Mam b6 kombi z 2005. Najwięcej rdzy widać przy oświetleniu tylnej tablicy rejestracyjnej. Ponadto miejsca po uderzeniach kamyczków też delikatnie korodują, na błotniku przednim robi się parch a i na dachu coś się znajdzie... Wcześniej miałem b5 z '99 i ani grama rudej nie widziałem... Patologia... aha dodam jeszcze tylko że elementy nie były nigdy wcześniej malowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitmar Zgłoś #459 Napisano 30 Lipca 2013 No to ja dołożę B6 z 2007 roku Np. drzwi: Np. relingi: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Audi_s-line Zgłoś #460 Napisano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) To jest jakaś masakra mam VW z 2007 i też są oznaki korazji przy listwach od drzwi i na klapie, jak już jestesimy przy temacie to warto polakierować drzwi i tylnią klape ponieważ tutaj mam ognisko korazji czy może wymienić na gotowy element pod kolor ?? mam na mysil oczywiscie drzwi od kierowcy i tylnią klape bagarznika Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Audi_s-line Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach