Major Zgłoś #21 Napisano 29 Sierpnia 2019 2 godziny temu, radekrp90 napisał: Zobacz co pokaże VCDS i sam licznik w output test (czy wskazówka nie jest przesunięta). juz to pisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #22 Napisano 29 Sierpnia 2019 22 minuty temu, Major napisał: juz to pisałem Wiem, ale zdaje się, że Autor tematu pominął to chyba najistotniejszą poradę od której należałoby zacząć rozważania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Y@RO Zgłoś #23 Napisano 13 Grudnia 2020 To ja mam troszke inny problem w moim CC. Gdy zatankuje do pelna, wzkaznik jest rowno na full. Zrobie 100 km tak 100km a wskazowka schodzi dwie kreski mniej. Do polowy baku leci w mgnieniu oka. Robilem test po zatankowaniu do pelna, zrobieniu 100 km, komp pokazal 6.4 spalanie a zatankowalo soe 7.2l. Bardzo mnie to denerwuje ze TAK szybko ucieka paliwo. Gdy sie zalaczy rezerwa to doslownie po przejechaniu 10km spada praktycznie do zera, a jak sie zatrzymie to widac jak pp chwili sie podnosi. U szwagra tez w CC pp zronieniu 200 km wskazowka nawet nie drgnie i robi na baku jakies 1100km i rezerwa, a ja ledwo 900 km i sie zalacza rezerwa. Moj passat to CC, silnik CFFA 140km, to juz jest na euro 5, rocznik 2011, a szwagra to rocznik 2009, silnik CBAB 140 Km i euro 4. Czy mozliwe ze te nowsze CR pala wiecej niz starsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach