kupix Zgłoś #1 Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) czy pompka paliwa ta w baku od golfa 3 pasuje do passata b3 1.8 abs??? na foto z allegro sa wrecz identyczne z tym ze og golfa sa tansze i jest ich wiecej? golf 3 http://allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-vw-golf-iii-i1681323524.html passat b3 http://allegro.pl/pompka-paliwa-vw-passat-b3-b4-2-0-8v-g60-i1674691746.html na moje to to samo co Edytowane 27 Czerwca 2011 przez kupix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Czerwca 2011 nie ma foto ale to pasi zależy tylko od litrażu tego motoru w golfie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 27 Czerwca 2011 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #4 Napisano 27 Czerwca 2011 ważne żeby ciśnienie dawała takie samo, nie mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #5 Napisano 27 Czerwca 2011 Jak potrzebujesz do ABS-a to bierz tą od golfa, napewno jest taka jak ma być. Na pewno podejdzie ci też od AAM-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #6 Napisano 28 Czerwca 2011 Podejdzie też od ADZ i od RP bo to też auta zasilane wtryskiem jednopunktowym, które potrzebują ciśnienia 1,2Bara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #7 Napisano 28 Czerwca 2011 potwierdzam, dwa lata temu mi padła i kupiłem z okolicy właśnie taką od golfa. Grzebanie w baku pełnym zupy bezcenne Śmiga do dziś a kosztowała mnie 50pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #8 Napisano 10 Września 2012 Witam wszystkim jestem tu nowy i potrzebuje pomocy doświadczonych kolegów:) Jestem od dwóch dni posiadaczem passata b3 1.8 PF. Problem jest taki że sprzedawca powiedział mi o wymianie przez niego pompce paliwa którą nie podłączył,więc po kupnie chciałem to naprawić. Okazało się że pompka po podłączeniu wtyczki nie działa i nawet w ogóle nie w tej wtyczce pradu (poziom paliwa tez nie działa). Wyciągnąłem pompkę (ten plastikowy pierścień nie był nawet zakręcony) zbiornik prawie pełen:) Pompka trafiła do analizy i wyglądała na dobra, zanurzyłem ja w bance z benzyną i podłączyłem pod prostownik i nic. Po dłuższej chwili wessała trochę paliwa i sikło paliwem ale raczej nie daje odpowiedniego ciśnienia. Czy mogę zastąpić ta pompkę od np golfa czy innego vw? i czy moge zamontowac jak na przełącznik kołyskowy??? Pomocy bo potrzebuję pilnie passka bo nie mam czym jezdzić do pracy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #9 Napisano 10 Września 2012 Czy mogę zastąpić ta pompkę od np golfa czy innego vw? tak, tylko musisz dobrać pompkę o odpowiedniej wydajności. i czy moge zamontowac jak na przełącznik kołyskowy??? a co to takiego i po co chcesz go montować?? najpierw sprawdź czy bezpiecznik sprawny (bodajże 20) i przekaźnik skoro prąd do pompki nie dochodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #10 Napisano 11 Września 2012 bezpiecznik sprawny niestety a chce zrobic taki przelacznik zeby pozniej na gazie pompke wylaczac,a moze kolego podowiesz z jakiego modelu moze pasowac? Odwiedzilem kilka sklepow i wszedzie maja do 1.8 na jednopunkcie a moja moga sprowadzic tylko muse ja wymontowac na wzor koszt ok 150-200zl! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #11 Napisano 11 Września 2012 chce zrobic taki przelacznik zeby pozniej na gazie pompke wylaczac instalacja gazowa powinna mieć w sobie przekaźnik który odłączy Ci pompkę paliwową.. moze kolego podowiesz z jakiego modelu moze pasowac? z tego co widzę to pompka ma dawać 3 bary, może być od silników PB, 2E i jej oryginalne numery to 333 919 051A lub 357 919 051A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #12 Napisano 11 Września 2012 dzieki kolego na pewno to mi pomoze:) wlasnie takiej informacji szukalem ---------- Dodano o 22:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:28 ---------- A moze ktos na forum bedzie mial do sprzedania takowa pompke i linke do predkosciomierza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #13 Napisano 12 Września 2012 instalacja gazowa powinna mieć w sobie przekaźnik który odłączy Ci pompkę paliwową.. Może w nowszych instalacjach tak jest ale w starych np II generacji to nawet przez myśl nie przechodzi żeby pompka nie chodziła, żaden sterownik który znam nie miał fabrycznie odcięcia pompki. Takie patenty tylko samodzielnie robili ludzie sobie. A ogólnie wyłączenie pompki bardzo negatywnie wpływa na układ wtryskowy i ogólnie paliwowy. Lepiej zawsze na ten rozruch mieć te 10 czy 15 l paliwa i dać chwilę żeby silnik na benzynce po chodził bo z czasem jak będziesz tylko gaz i gaz to Twój silnik zapomni co to benzyna i będzie chodzić tak jak mój stary polonez który na benzynie chodził gorzej niż na gazie (wtrysk bosch). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 12 Września 2012 Może w nowszych instalacjach tak jest ale w starych np II generacji to nawet przez myśl nie przechodzi żeby pompka nie chodziła, żaden sterownik który znam nie miał fabrycznie odcięcia pompki. Takie patenty tylko samodzielnie robili ludzie sobie. mi się o uszy obiło że gazownicy montują przekaźnik który odcina paliwo po przełączeniu na gaz, w tych starych instalacjach też.. ciekawe jak to jest u mnie zrobione, nigdy tego nie sprawdzałem Lepiej zawsze na ten rozruch mieć te 10 czy 15 l paliwa i dać chwilę żeby silnik na benzynce po chodził bo z czasem jak będziesz tylko gaz i gaz to Twój silnik zapomni co to benzyna i będzie chodzić tak jak mój stary polonez który na benzynie chodził gorzej niż na gazie (wtrysk bosch). nie wiem jak inni ale ja zawsze na benzynie palę auto i chwilę czekam a dopiero potem przełączam na gaz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #15 Napisano 12 Września 2012 I tak właśnie powinno być najpierw benzyna później gaz. Porządny gazownik raczej przekaźników nie będzie wstawiać, ale na życzenie to czemu nie... Ale co za tym idzie wtryski się zapiekają itp itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2012 dokladnie ale niestety moj pasek jest od starszego pana ktory niezlal sie na tym i odpalal z gazu:( w dniu zakupu autko niechcialo palic wiec zaczal majstrowac przy ustawieniu parownika!!! Odpalilem z kumplem na pych i tak od oka mniej wiecej ustwilismy parownik (zeby tylko 40km do domu jechac). Chce zeby passat odpalal z benzyny i podjade do gazownika na ustawienie gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 13 Września 2012 podjade do gazownika na ustawienie gazu. bardzo mądra decyzja. a jak tam poszukiwania pompki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #18 Napisano 14 Września 2012 pompka kupiona:) jakis tam zamiennik ale cisnienie daje takie same (3bar) filtr paliwa tez kupilem i jutro po pracy biore sie za to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krychu231 Zgłoś #19 Napisano 16 Września 2012 Witam,no to pompka zamontowana ale nic mi to nie dalo! Poprostu mam brak zasilania! Po przekreceniu kluczyka nie mam pradu na pompce krokowcu rozruszniku itd. Rozrusznik jest podlaczony przez poprzedniego wlasciciela na partyzanta (jakis przelacznik) co jest? stacyjka? wszystkie bezpieczniki dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #20 Napisano 16 Września 2012 Kostka stacyjki mogła pójść proponuje sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach