rafal1234 Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2011 Cześć Tak się zastanawiałem jakbym zmieniał samochód to lepiej szukać czegoś 3.0 diesel czy 2.8 benzyna+gaz. Ropę miałbym ze sprawdzonego źródła po 3,5zł za litr . Co o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2011 A co za auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1234 Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2011 Konkretnie się nie zastanawiałem, głównie myślałem o silniku, z takimi motorami to chyba BMW i Audi tylko jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2011 Jeżeli ropucha naprawdę pewna to moim zdaniem lepiej dieselek. Moim zdaniem jego: + duża pojemność to duży moment i przyspieszenia lepsze, jeżeli jakiś nowszy model to moc porównywalna do beny + dłuższa żywotność (teoretycznie, bo to zależy od użytkowania) + zapas nie wala się po bagażniku - klekot co do B+G + ciszej + może mocniejszy - zapas w bagażniku - konieczny serwis instalacji i droższe przeglądy okresowe - przy takich silnikach instalacja musi być dobrze założona i dobrej marki, w przeciwnym wypadku będziesz się tylko wk...iał Sam szukam auta powoli i jednak szukam diesla, może opłaty wyższe (bo większa pojemność-w moim przypadku oczywiście), ale po 4 latach jazdy autami zagazowanymi mam już dość humorów instalacji, czułości na gaz tankowany na stacjach i walające się koła zapasowego w bagażniku (dziś mi to nie przeszkadza, ale chcę zmienić auto na mniejsze gdzie pewnie w bagażniku już nic więcej się nie zmieści ). Tak, że ja polecam raczej diesla, ale wybór i tak należy do ciebie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2011 co do bmw...3.0d jezdzi tak samo jak 3.0i, a od 160kmh diesel jedzie jeszcze lepiej, sprawdzone, a wiec takie 2,8 w lpg, jedzie po prostu gorzej. Cenowo nie wiem. 3.0d pali tak srednio 7-9l on, w miescie to 10l, a taki 2.8 nie mam pojecia. Dodam jeszcze jedno, takie 530d ma ok 184km, te starsze (nie wiem jaki rocznik chcesz kupic), wiec chip tuning i ponad 200 lekko. Te nowsze maja jeszcze wiecej. W bmw jest jeden problem - jest mega drogie w utrzymaniu, i poki nic sie nie dzieje jest super. Myslalem, ze passat jest drogi, ale bmw go bije na glowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2011 jak dużo jeździsz kilometrów , trasy dalekie i czeste to bierz dizla, a jak nie to benzyne i ju ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 23 Czerwca 2011 Benzynka diesle powyżej 1,9 jakoś mi nie podchodzą ze względu na awaryjność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2011 Miałem przyjemność vagować kilka audi 3.0 TDI i z punktu kabiny ten silnik to bajka. Common rail, chodzi cichutko, moc bardzo zadowalająca, a jeśli komuś mało to można wrzucić chipa. Z tego co pamiętam to w A6 te silniki były chyba tylko z automatem. Usterki które się zdarzają często to luz na klapkach w kolektorze ssącym i wariujące zabezpieczenie antykradzieżowe MMI. Niektorzy piszą też o hałasującym rozrządzie (łańcuch) ale ja się z tym nie spotkałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VaniL Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2011 http://moto.allegro.pl/bmw-330d-2004r-m-pakiet-full-super-stan-204ps-i1673567973.html Silnik,bardzo dobry.Siostra ma takiego w m pakiecie.Ładnie wygląda i fajnie jezdzi.Spalanie ok 8-9l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1234 Zgłoś #10 Napisano 23 Czerwca 2011 Dziękuję wszystkim za porady Mam nadzieje, że jeszcze napiszecie Ci co mieli doczynienia z takimi silnikami albo coś o nich słyszeli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil_ Zgłoś #11 Napisano 23 Czerwca 2011 Dzisiaj miałem okazje prowadzić audi rs4 b5 2,7 biturbo z podkręconym silnikiem na 445KM, po prostu nie mam słów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #12 Napisano 23 Czerwca 2011 Ropę miałbym ze sprawdzonego źródła po 3,5zł za litr to bierz diesla tylko nie mowcie chlopowi ze diesel jest drozszy w eksploatacji ......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #13 Napisano 23 Czerwca 2011 Miałem przyjemność vagować kilka audi 3.0 TDI i z punktu kabiny ten silnik to bajka.Common rail, chodzi cichutko, moc bardzo zadowalająca, a jeśli komuś mało to można wrzucić chipa. Z tego co pamiętam to w A6 te silniki były chyba tylko z automatem. Usterki które się zdarzają często to luz na klapkach w kolektorze ssącym i wariujące zabezpieczenie antykradzieżowe MMI. Niektorzy piszą też o hałasującym rozrządzie (łańcuch) ale ja się z tym nie spotkałem. Wychodzą też w manualu. Jeśli chodzi o Audi 3.0tdi to lepiej brać ten silnik juz po lifcie czyli 233km sam taki mam. A co do klapek to niestety to prawda ale to samo jest i w BMW 3.0d, no i w tych drugich znam przypadki że turbiny padały.. A co do mysli przewodniej tematu to jeśli masz ropke za 3,5zł to nawet bym sie nie zastanawiał tylko brał diesla.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach