Michal-LKR Zgłoś #1 Napisano 30 Maja 2011 Mam do szkoły wykonać prezentację o centralnym zamku. Niby jest trochę tego w sieci, ale w kółko to samo. Potrzebujesz ogólnych, jak i dosyć szczegółowych informacji (m.in. napięcia, opory i co tam jeszcze może być - średnio się na tym znał). Również jakieś rysunki, zdjęcia, schematy. Miło widziany filmik z działaniem (na schemacie). Z góry wszystkim: wielkie dzięki :respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2011 Mam do szkoły wykonać prezentację o centralnym zamku.Niby jest trochę tego w sieci, ale w kółko to samo. Potrzebujesz ogólnych, jak i dosyć szczegółowych informacji (m.in. napięcia, opory i co tam jeszcze może być - średnio się na tym znał). Również jakieś rysunki, zdjęcia, schematy. Miło widziany filmik z działaniem (na schemacie). Z góry wszystkim: wielkie dzięki :respect a do jakiego auta poszperaj na forum a wszystko znajdziesz to czego szukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2011 a do jakiego autaposzperaj na forum a wszystko znajdziesz to czego szukasz Ogólnie. A jak chodzi o szczegóły to może być na przykładzie np. Passata. Nie ma to większego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2011 (edytowane) może tu znajdziesz jakieś schematy http://www.amt-alarmy.pl/pliki.php http://www.maxicar.pl/man/schemat_CZ-41_CZ-42.pdf http://www.infosamochody.pl/artykul,id_m-100,t-centralny_zamek___historia_dzialanie_nowe_pomysly.html Edytowane 30 Maja 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #5 Napisano 30 Maja 2011 Weź że miernik w łapy do tego co Rafał zarzucił i masz gotowca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #6 Napisano 30 Maja 2011 (edytowane) Michał i tu http://www.amt-alarmy.pl/pliki_instalator.php Co do samego zamka to wystarczy kupić zwykły siłownik i go rozbebeszyć lub pomierzyć. Zbudowany jest z silnika, i mechanizmu (ślimaka). Jeżeli siłownik master to posiada jeszcze 3 dodatkowe przewody od krańcówki zamontowanej w mechanizmie [ame]http://pl.wikipedia.org/wiki/Centralny_zamek[/ame] Edytowane 30 Maja 2011 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2011 Dokładnie,siłownik to koszt parudziesięciu zeta-ale jak już wspomniałem można wszystko w swoim samochodzie spokojnie pomierzyć.Ślimak robi za przekładnię co by za dużej siły nie było potrzeba P.S. Patrzcie załącznik... Mix jakiś na forum?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 31 Maja 2011 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_97.PDF http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_132.PDF http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_71.PDF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #9 Napisano 30 Czerwca 2011 Dzięki za pomoc. Bardzo się przydały te schematy z Passata B3 Jeszcze jedno pytanie: wady i zalety cen. zamk. pneumatycznego i elektrycznego? Bo jakie jeszcze mogą być rodzaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach