Skocz do zawartości
dawidgsm

B3 1.8 PF Blos duuuzo pali.

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację Jarku samę cieniasy są na forum i szkoda rozmawiać z nami !!! tylko zastanawiam się jeżeli jesteśmy tacy cieńcy to po co z nami piszesz !!!

 

Najlepiej załóż własne forum, kogo stać na sondę za 800 zł do paska za 2500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No witam,troche temat mojego autka zszedł na bok,ale ok:D Dzisiaj byłem u gazownika,który twierdził że ustawiał blosa. Pierwsze co rozkręcił parownik na maxa,póżniej obroty 3000 i ustawiał na analizatorze bądz sondzie( nie rozróżniam) ustawił i później wolne obroty i powiedział że ok. Autko jeździ zobacze spalanie. Niedługo sie odezwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sondy ty nie musisz kupować ale gazownik powinien ją mieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio mam problem z regulacją blosa w moim autku ( wysokie spalanie i trudności z odpaleniem na gazie gdy jest gorący ) i mam pytanie do osób znających reduktor BRC at90e. Czy śrubka nr2 - ta na imbus wkręcona do oporu powinna skutkować tym że auto zgaśnie ? Czy zasilając parownik bezpośrednio z akumulatora i zakręcając tą śrubkę z węża wylotowego powinien przestać wydobywać się gaz?

at90e.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

srubka nr odpowieda za naciąg membrany niskiego cisnienia....

wysokie spalanie i trudności z odpaleniem na gazie gdy jest gorący

ile lat ma reduktor ?? lub ile km naklepane??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reduktor stosunkowo młody - ok. 3 lata, przebieg 55kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo....Co robić czy już jakieś drobne rgulacje moge wykonać sam jeśli tak to co gdzie i jak??? Bo jak nie to bede zmuszony wrócić do miksera....:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo

Jeśli w ruchu miejskim to może tak być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że nie to same trasy i jazda bez katowania,powolne rozpędzanie i max 100km/h....

Jutro rozbiore i wyczyszcze blosa moze cosik pomoże....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak pali na benzynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak pali na PB,bo tylko go odpalam na PB i za moment już LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, bo miałbyś porównanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo....

Się ciesz mój po kapitałce silnika + wymianie membrany w parowniku i filtru powietrza filtru w parowniku itp palił po ustawieniu 11 przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie , ale ta radość trwała kilka dni potem hugo wie czemu zaczął spalać znowu 14:D

Tyle że nie wiem czy to przyczyna ale tłumik przelotowy , ale za to blosa nie mam .

A tak ogólnie pytanko bom nie znajomy w owym temacie. Co by mi dał takowy blos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo....

Się ciesz mój po kapitałce silnika + wymianie membrany w parowniku i filtru powietrza filtru w parowniku itp palił po ustawieniu 11 przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie , ale ta radość trwała kilka dni potem hugo wie czemu zaczął spalać znowu 14:D

Tyle że nie wiem czy to przyczyna ale tłumik przelotowy , ale za to blosa nie mam .

A tak ogólnie pytanko bom nie znajomy w owym temacie. Co by mi dał takowy blos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co by mi dał takowy blos?

Przy jednopunktowym wtrysku...?

Hmm...

,,,tylko poczucie bezsensownie wydanej kasy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no witam,dzis wróciłem z wakacji no i powiem tak 550km w jedną strone 4 dorosłe osoby i pełem bagażnik gratów,spalanie poniżej 10 wiec ten wynik mnie satysfakcjonuje:D,tylko widocznie moje autko nie lubi krótkich tras:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj nie macie się o co targować. Ustawienie blosa nawet na zwykłą sondę jest nie za bardzo skuteczne.

 

Jedyne co potrzeba to ludek z analizatorem spalin. Blos ma dwie śrubki : jedną do wolnych obrotów drugą do wysokich. Na wolnych jakiegoś wielkiego problemu nie ma, natomiast na wysokich kręcimy żeby uzyskać na analizatorze najwyższą wartość O2 czy najniższej CO2 - nie wiem czy to jasne ale w pewnym momencie mamy jakąś tam minimalną wartość CO2 i przy tej wartości max O2 . Przy tym lambda powinna być 1 , ewentualnie minimalnie mniej.

Tak regulując nie potrzebujemy sondy szerokopasmowej i wszystko chodzi git i nic nie spłynie.

Generalnie bez analizatora i na ucho poprawnie się nie da.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności