JACU6X6 Zgłoś #21 Napisano 1 Czerwca 2011 Masz rację Jarku samę cieniasy są na forum i szkoda rozmawiać z nami !!! tylko zastanawiam się jeżeli jesteśmy tacy cieńcy to po co z nami piszesz !!! Najlepiej załóż własne forum, kogo stać na sondę za 800 zł do paska za 2500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #22 Napisano 1 Czerwca 2011 No witam,troche temat mojego autka zszedł na bok,ale ok:D Dzisiaj byłem u gazownika,który twierdził że ustawiał blosa. Pierwsze co rozkręcił parownik na maxa,póżniej obroty 3000 i ustawiał na analizatorze bądz sondzie( nie rozróżniam) ustawił i później wolne obroty i powiedział że ok. Autko jeździ zobacze spalanie. Niedługo sie odezwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #23 Napisano 1 Czerwca 2011 Sondy ty nie musisz kupować ale gazownik powinien ją mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #24 Napisano 3 Czerwca 2011 Witam, ostatnio mam problem z regulacją blosa w moim autku ( wysokie spalanie i trudności z odpaleniem na gazie gdy jest gorący ) i mam pytanie do osób znających reduktor BRC at90e. Czy śrubka nr2 - ta na imbus wkręcona do oporu powinna skutkować tym że auto zgaśnie ? Czy zasilając parownik bezpośrednio z akumulatora i zakręcając tą śrubkę z węża wylotowego powinien przestać wydobywać się gaz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #25 Napisano 4 Czerwca 2011 srubka nr odpowieda za naciąg membrany niskiego cisnienia.... wysokie spalanie i trudności z odpaleniem na gazie gdy jest gorący ile lat ma reduktor ?? lub ile km naklepane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edwardo Zgłoś #26 Napisano 4 Czerwca 2011 Reduktor stosunkowo młody - ok. 3 lata, przebieg 55kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #27 Napisano 5 Czerwca 2011 Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo....Co robić czy już jakieś drobne rgulacje moge wykonać sam jeśli tak to co gdzie i jak??? Bo jak nie to bede zmuszony wrócić do miksera.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #28 Napisano 13 Czerwca 2011 Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #29 Napisano 13 Czerwca 2011 Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo Jeśli w ruchu miejskim to może tak być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #30 Napisano 14 Czerwca 2011 Właśnie że nie to same trasy i jazda bez katowania,powolne rozpędzanie i max 100km/h.... Jutro rozbiore i wyczyszcze blosa moze cosik pomoże.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #31 Napisano 14 Czerwca 2011 A jak pali na benzynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #32 Napisano 15 Czerwca 2011 nie wiem jak pali na PB,bo tylko go odpalam na PB i za moment już LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #33 Napisano 15 Czerwca 2011 Szkoda, bo miałbyś porównanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #34 Napisano 11 Sierpnia 2011 Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo.... Się ciesz mój po kapitałce silnika + wymianie membrany w parowniku i filtru powietrza filtru w parowniku itp palił po ustawieniu 11 przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie , ale ta radość trwała kilka dni potem hugo wie czemu zaczął spalać znowu 14:D Tyle że nie wiem czy to przyczyna ale tłumik przelotowy , ale za to blosa nie mam . A tak ogólnie pytanko bom nie znajomy w owym temacie. Co by mi dał takowy blos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #35 Napisano 11 Sierpnia 2011 Witam,dzisiaj tankowanie po regulacjach i wynik 12l/100,myśle że dalej troche dużo.... Się ciesz mój po kapitałce silnika + wymianie membrany w parowniku i filtru powietrza filtru w parowniku itp palił po ustawieniu 11 przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie , ale ta radość trwała kilka dni potem hugo wie czemu zaczął spalać znowu 14:D Tyle że nie wiem czy to przyczyna ale tłumik przelotowy , ale za to blosa nie mam . A tak ogólnie pytanko bom nie znajomy w owym temacie. Co by mi dał takowy blos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 21 Sierpnia 2011 Co by mi dał takowy blos? Przy jednopunktowym wtrysku...? Hmm... ,,,tylko poczucie bezsensownie wydanej kasy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #37 Napisano 23 Sierpnia 2011 no witam,dzis wróciłem z wakacji no i powiem tak 550km w jedną strone 4 dorosłe osoby i pełem bagażnik gratów,spalanie poniżej 10 wiec ten wynik mnie satysfakcjonuje:D,tylko widocznie moje autko nie lubi krótkich tras:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #38 Napisano 27 Sierpnia 2011 Oj nie macie się o co targować. Ustawienie blosa nawet na zwykłą sondę jest nie za bardzo skuteczne. Jedyne co potrzeba to ludek z analizatorem spalin. Blos ma dwie śrubki : jedną do wolnych obrotów drugą do wysokich. Na wolnych jakiegoś wielkiego problemu nie ma, natomiast na wysokich kręcimy żeby uzyskać na analizatorze najwyższą wartość O2 czy najniższej CO2 - nie wiem czy to jasne ale w pewnym momencie mamy jakąś tam minimalną wartość CO2 i przy tej wartości max O2 . Przy tym lambda powinna być 1 , ewentualnie minimalnie mniej. Tak regulując nie potrzebujemy sondy szerokopasmowej i wszystko chodzi git i nic nie spłynie. Generalnie bez analizatora i na ucho poprawnie się nie da. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach