kac222 Zgłoś #21 Napisano 14 Stycznia 2015 Z V6 może być problem. Sprawdź długość całej maglownicy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratmed147 Zgłoś #22 Napisano 17 Maja 2015 Witam po wymianie maglownicy (nowa), pompa wspomagania (nowa), zaworek do maglownicy nowy, drążki kierownicze i końcówki nowe, płyn FEBI zielony, przewody i zbiorniczek przemyte i przedmuchane, zbieżność ustawiona. Rezultat jest taki że przy skręcie w prawo słychać i czuć na kierownicy jakby tarcie metalu o metal. Jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #23 Napisano 17 Maja 2015 A skąd masz nową maglownicę ? Przecież zupełnie nowej nie da się już kupić, jedynie regenerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #24 Napisano 17 Maja 2015 A skąd masz nową maglownicę ? Przecież zupełnie nowej nie da się już kupić, jedynie regenerowane. Robią są zamienniki Chiniole itp , ale to takie pieniądze kosztuje , że głowa boli Jakieś pomysły?? Umarły łożyska na macpersonach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #25 Napisano 17 Maja 2015 Umarły łożyska na macpersonach tylko tu nie ma macpersona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #26 Napisano 18 Maja 2015 (edytowane) tylko tu nie ma macpersona Nastąpiła pomyłka kolega powielił tego samego posta w kilku tematach (także dziale B4 i się zamieszałem w jednym przeczytał w drugim napisał ) Edytowane 18 Maja 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach